Sai eile ülevaatusel käidud ja korduv sees
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
.
1* Rehvid ei vastanud nõuetele.
2* See 3" summuti ei meeldinud peab midagi ette võtma
3* Heitgaasid ei vastanud nõuetele.
4*US-style eesmised suunad/gabariidid ei meeldinud
5* Käigukasti alune on õline (seda ma vaatan kolmapäeval või reedel ise , pesen puhtaks)
CO lubatud max 0,5 mul ,aga 4,86(mõõdetud 1000p/min)
CH lubatud max 100 mul ,aga 255
CO 0,3 mul ,aga 5,32 (2630 p/min)
CH 100 mul ,aga 234
Lambda 1 mul ,aga 0,857.
Rehvidega asi lihtne ,lähevad ülevaatuseks alla 16" plekid mingite pasteldega millega kannatab sõita. Sama ka esimeste suundadega lähevad orikad ette. Summuti ja heitgaasid ja see lambda tekitavad muret. Leiaks alla mõne V-70(millel angled turbo flants) summuti komplekti.Peab otsima hakkama veel M4.4 aju ja ehk softi vahetusega saab veel paremaks.(Ehk on kellelgi midagi soodsalt pakkuda.) Armatuuri peal paiknev turbo rõhu kell ka ei meeldinud (Ütles ,et ise ei tohi paigaldada näidikuid , vähemalt paberile kirja ei pannud)
Mis tehtud:
mootor: B5234T millel kõik asjad said uued ostetud (v.a kolvid)
125kw nukkvõllid
16T turbo
ME7 väljalaske kolle
aju on orikas 2.3 oma 166kw ja atm kastiga aparaadi küljest
R-sidur koos korviga
Käigukast 4.00 peaülekandega (peaks olema C-70 alt)
Järgmine nv tegelen selle armatuuri vahetusega (kui jõuab, tulen korrapidamisest laupäeva hommikul ja õhtul kutsus naabritüdruk Jaanitulele
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
)
Hetkel teostan vaikselt ka mootori sissesõitu talle. Hääle poolest on väga muhe.