PostitusPostitas Oldschool79 » 03 Mär 2018, 00:28
Tervist!
Mul eri rehvidega vähe kogemusi. Aga isiklikult mulle tundub et see hinna kvaliteedi suhe rahakoti suhtes tuleb mängu siis kui rehvimõõt hakkab ületama tavamõõtusid st 185/195 laiusega rehvist nii 15", et siis 17" ja ülespoole (sugulane oma maasturile paneb Ainult Minervad alla sest tal 19/235/xx) . Või kellel majapidamises 2 või enam sõiduvahendit on. auto ostmise hetkel olid peaaegu slikid Wanlid all (jääkmustrit 2mm). Eelmine omanik mõistagi ei pidanud vajalikuks seda investeeringut teha. Sõitsin suve lõpuni nendega ära ja sain rehvitöökojast kombinatsiooni kus esisillale Hankook ja tagasillale Westlake lamellid. Teist talve all.Tõsi, kinnisõidetud lumel annab teisel hooajal juba rool tunda, et on libe. Kolmandat ilmselt üle ei ela,kuna mustrit umbes 4-5mm, mistõttu otsustasin, et selle suve sõidan veel vana kombinatsiooniga, aga alates järgmisest hooajast lähevad talve/suverehvid eraldi. Arvan et Hankook, sest turvisemustrit rohkem- protektori pind kandilisem/laiem. silmaga näha, et Westlake turvisemuster kitsam, kui Hankookil, kuigi rehvimõõt sama 185/65/15. Ilmselt rehvipressi tehnoloogia või karkassi ehitamise tehnoloogia Hankookil uuem, kui westlake Hiinakate tootmises kasutatav.
Mis suverehvidesse puutub, siis ei tea. Kõige odavamat kindlasti ei pane, eks sinna aega ka veel,et valikut teha.
Üks asi, mida tähele panin, et kui ma muutsin rehvipumpamise taktikat st tankla digitaalse kompressori asemel hakkasin kasutama nüüd isiklikku 6-liitrist elektrilist kompressorit, mille selleks tarbeks ostsin, on mootori pöörded maanteel stabiilsemad ja jääb isegi kiirusel 95 km/h alla 2500, varem tundus olevat kõrgem, umbes 2600-2700. Sellest järeldan, et tanklas pumpamine ikkagi ei ole õige asi, sest tanklasse peab sõitma ja selle manomeetri mõõdetud rõhk on vale, eriti talvel, mis tähendab seda, et kui tanklas juurdepumbatud rõhk alaneb, on rehv ikkagi alla normi (külmaga on õhk tihedam, tõmbub kokku).Seega olen loobunud tanklate sellest "lisandväärtusest", sest mul on ausalt öeldes kopp ees, et sõidad tanklasse, aga kompressori ees parkimiskohad kinni, sest klient läks tanklasse saia ostma või pargib auto ainult selleks et helistada- OK saan aru igaühel oma õigus parkida, aga see on jaburuse tipp, et keegi kerghaagisega tuleb ja pargib risti ette nii, et 2 kohta kinni. Mul pole aega oodata, millal parkimiskoht vabaneb, aga tühja või ebaühtlase rõhuga sõita ei taha. Nüüd kodus vastavalt vajadusele või vabale ajale ise kontrollin ja pumpan. Jah on veidi rohkem mässamist suruõhu voolikuga, aga nüüd on rõhud sedaviisi paigas, et ma juba 3-ndat korda ise kontrollin ja manomeeter näitab, et pole vaja. Ainult üks rehv tühjeneb rohkem kui teised- eesmine parempoolne (kontrollin regulaarselt tervet jooksu). Miks, ei tea- arvan et võib-olla konkreetse isendi kvaliteet. Lõppkokkuvõttes tahan öelda et niivõrd, kui oluline on normaalse kvaliteediga rehv siis samavõrd ja mitte vähem tähtis pole ka rehvirõhkude kontroll ja vajadusel tasakaalustamine.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM