B230f vs b230ft vördlus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: B230f vs b230ft vördlus
Ega see kompressir pole ka üldse pha möte . Leidsin rootsipoolepealt ka ühe saidi kus müüakse antud toodet... Neljasaja piir on setöttu et orginaal sisu pidavat kannatama sedakanti... Ka rohkem aga et adi töökindel oleks siis vötsin optimaalseks selle 400. Hetkel kogu mootor juba lahti lammutatud, täna vötan veel vända välja ja asun mootoriplokki puhastama ja möötma palju silindrid tünni on kulunud... Mootor ei näinud üldse kaunis seest välja... Tundub nagu poleks kunagi öli vahetatud...
Re: B230f vs b230ft vördlus
Ma olen küll redblocki teemal rumal, aga kahtlustan, et originaalkeps ei tahagi seda madalat boosti, seega pole mõtet spooli pärast muretseda.
Võiksid muude plaanide osas ka natuke valgustada (pea, nukad, kolled, kütus jms), natuke kahtlen, et orig mootorile rekka turbo külgekruvimisega automaatselt 400hp teisest otsast välja hüppab ja kõik kestab.
Võiksid muude plaanide osas ka natuke valgustada (pea, nukad, kolled, kütus jms), natuke kahtlen, et orig mootorile rekka turbo külgekruvimisega automaatselt 400hp teisest otsast välja hüppab ja kõik kestab.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: B230f vs b230ft vördlus
Suuremad pihustid ja IPD VX3 nukk, korralik torukolle. Tavalise küttega peaks kätte saama isegi.
Re: B230f vs b230ft vördlus
evald112 kirjutas:Suuremad pihustid ja IPD VX3 nukk, korralik torukolle. Tavalise küttega peaks kätte saama isegi.
IPD VX3 misasi?
soovitaks pigem K, KG2T vöi KG3T. Lisa pihusti etanooli jaoks. väike nos, ja 15c kanti turbot. boost alates 2300 ja kuni 5000 välja.
Re: B230f vs b230ft vördlus
Kergenda rahakotti ja mured kaovad. Osta valmis asi ja kaovad mõttetud kulutused ära.
http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_16 ... ?ca=11&w=3
soovitud jõud ka asjal juba olemas ja seal maal tehakse asju hingega ja korralikult.
http://www.blocket.se/goteborg/Volvo_16 ... ?ca=11&w=3
soovitud jõud ka asjal juba olemas ja seal maal tehakse asju hingega ja korralikult.
Volvo Amazon 2dr 66´
Volvo 142 72`
Volvo 242 DL 75`
242 L 75´
242 DL 76´
245 L Hearse 78´
242 GT 79`
244 GLT 88´
244 GL 89´
Volvo S60 03´
Volvo S80 V8 07 '
Volvo S80 AWD D5 10´
Volvo 142 72`
Volvo 242 DL 75`
242 L 75´
242 DL 76´
245 L Hearse 78´
242 GT 79`
244 GLT 88´
244 GL 89´
Volvo S60 03´
Volvo S80 V8 07 '
Volvo S80 AWD D5 10´
Re: B230f vs b230ft vördlus
njaah, kompressor + turbo oleks idee, samas kui tahad estfieldile - pisike kerge masin - siis ära unusta mootori väänet. Kuidagi pead ju jõu maha saama ning pidevalt rattaid sahistades pole sellest masinast eriti kasu. Idee ju ikka kiirelt kurve läbida mitte rehve hävitada.
Lisaks mootorile on ka muud komponendid, mis peavad sellise valu vastu pidama.
Lisaks mootorile on ka muud komponendid, mis peavad sellise valu vastu pidama.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: B230f vs b230ft vördlus
Tere taaskord, vahepeal palju aega mõõda läinud ja mootor täitsa lahti kistud ja osa asju juba kohale ka jõudnud, kuid ka osad asjad veel alles tulemas.
Mis siis vahepeal tehtud on:
Mootor täitsa legoks võetud, vana ja kulunud asjad minema visatud ja uute ja parematega asendatud.
Mootoriplokk sai ka puhtaks pritsitud soodaga, ja ka taas värvitud.
kuna sai õeldud et püüan sealt välja võtta ca 400 hp siis kahtlustan et orginaal kepsud seda vastu ei pea siis tellisin omale H profiili pefformance kepsud mis taluvad tootja hinnangul 600-800 hobust.
Kolvid lasen ka ümber teha, nimelt lasen sisse freesida klapi pesad, et hiljem nt käiguga eksides või mootoriga pidurdades klapid kolbidega kokku ei saaks...
Silindri pea läheb korrastamisse ning ka portimisse.
Muidugi läheb sisse ka uus nukkvõll.
hetkel veel on kollektori ja turbo kohalt asi lahtine, täpselt ei tea mis tulemas on..
Mootorit hakkab juhtima tõenäoliselt Megascuit aju või mõni sama väärne analoog toode
kindlasti lähevad peale ka suuremad pihustid
Käigukastikohapealt vaatan mõtlen veel mis saama hakkab, kohe kindlasti on ka sellega midagi muutumas, kuna selle orginaal kasti ülekanne on suht mannetu siis peab sellega kindlasti midagi ette võtma.
kui kellegil on mingit head nõuannet või midagi head selle projekti raameks head kasuliku pakkuda, siis võib julgelt teada anda...
Tervitades
Mis siis vahepeal tehtud on:
Mootor täitsa legoks võetud, vana ja kulunud asjad minema visatud ja uute ja parematega asendatud.
Mootoriplokk sai ka puhtaks pritsitud soodaga, ja ka taas värvitud.
kuna sai õeldud et püüan sealt välja võtta ca 400 hp siis kahtlustan et orginaal kepsud seda vastu ei pea siis tellisin omale H profiili pefformance kepsud mis taluvad tootja hinnangul 600-800 hobust.
Kolvid lasen ka ümber teha, nimelt lasen sisse freesida klapi pesad, et hiljem nt käiguga eksides või mootoriga pidurdades klapid kolbidega kokku ei saaks...
Silindri pea läheb korrastamisse ning ka portimisse.
Muidugi läheb sisse ka uus nukkvõll.
hetkel veel on kollektori ja turbo kohalt asi lahtine, täpselt ei tea mis tulemas on..
Mootorit hakkab juhtima tõenäoliselt Megascuit aju või mõni sama väärne analoog toode
kindlasti lähevad peale ka suuremad pihustid
Käigukastikohapealt vaatan mõtlen veel mis saama hakkab, kohe kindlasti on ka sellega midagi muutumas, kuna selle orginaal kasti ülekanne on suht mannetu siis peab sellega kindlasti midagi ette võtma.
kui kellegil on mingit head nõuannet või midagi head selle projekti raameks head kasuliku pakkuda, siis võib julgelt teada anda...
Tervitades
Re: B230f vs b230ft vördlus
Bemari ZF kast, keevita koda ringi ja mure lahendatud, need taluvad mürtsu ja matsu kindlasti paremini kui m46 v m47
-
- Foorumlane
- Postitusi: 64
- Liitunud: 11 Aug 2015, 21:26
- Asukoht: viljandi
Re: B230f vs b230ft vördlus
Mina panin samuti bemmi kasti.Mul küll vanem kast ja eks paistab kuidas vastu peab.
Re: B230f vs b230ft vördlus
Hetkel olen segaduses, kas lasta ära portida ja võtta jõudu välja oma 8 klapilisest peast või minna romulasse ja võtta sealt B234 mootori pea ja sokutada see sinna otsa ja portida ja teha too pea ära,
Mis arvate mis lõppkokkuvõttes mulle rohkem jõudu juurde annab madalalt kas 8 klapp või 16 klapp pea.
Turbotatud mootoril surutakse niivõi naa ju kütus surve all sisse, kokkuvõttes ei tohiks ju vahet olla kas 16 või 8 klapp pea
Mis arvate mis lõppkokkuvõttes mulle rohkem jõudu juurde annab madalalt kas 8 klapp või 16 klapp pea.
Turbotatud mootoril surutakse niivõi naa ju kütus surve all sisse, kokkuvõttes ei tohiks ju vahet olla kas 16 või 8 klapp pea
-
- Foorumlane
- Postitusi: 64
- Liitunud: 11 Aug 2015, 21:26
- Asukoht: viljandi
Re: B230f vs b230ft vördlus
16v igal juhul parem kui 8v kuna hingamine hoopis teine ju.Saab madalama rõhuga soovitud jõu rattasse.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: B230f vs b230ft vördlus
Sry kui nüüd risustan aga miks sa ehitad vana mootorit? (redblock-i)
Eeestis on juba 1 estfield millel on volvo t4 peal koos ms ajuga. Jõudu üle 250hp.
Kasuta R5 mootorit. Kaalus sa nagunii ei kaota ega võida kummagi mootori kasutamisel. R5 T5 vaheta vaid kepsud, lajata suurem turbo, aju progetava vastu + pudipadi veel ja voilaa ligi 400hp kombo olemas.
Mõtetu ju leiutada ja mängida mingite surveastmetega.
Sry kui nüüd otse ütlen aga su küsimusi lugedes siis saab aru, et sa pole turbotamises väga kodus.
Eeestis on juba 1 estfield millel on volvo t4 peal koos ms ajuga. Jõudu üle 250hp.
Kasuta R5 mootorit. Kaalus sa nagunii ei kaota ega võida kummagi mootori kasutamisel. R5 T5 vaheta vaid kepsud, lajata suurem turbo, aju progetava vastu + pudipadi veel ja voilaa ligi 400hp kombo olemas.
Mõtetu ju leiutada ja mängida mingite surveastmetega.
Sry kui nüüd otse ütlen aga su küsimusi lugedes siis saab aru, et sa pole turbotamises väga kodus.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: B230f vs b230ft vördlus
>2002 T5-l pole vaja ilmselt kaantki maha võtta, et 400hp kanti saada. Seadistus peab hea olema muidugi.
Aga no redblock on maailma parim, saan aru, kui seda just vaja on
Aga no redblock on maailma parim, saan aru, kui seda just vaja on
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: B230f vs b230ft vördlus
Tere,
Ei ole tõesti turbotamisega kuigi kodus, olen siiani ehitanud vaid vabalthingavaid mootoreid.
T5 mootoroleks tõesti hea mõte, miks ehitan b230 plokki: ei mõelnud asju piisavalt läbi ja suures eufoorias tellisin ruttu asjad ära, nüüd oleks patt jätta antud mootor kõrvale... teen sellega asja valmis...
Ei ole tõesti turbotamisega kuigi kodus, olen siiani ehitanud vaid vabalthingavaid mootoreid.
T5 mootoroleks tõesti hea mõte, miks ehitan b230 plokki: ei mõelnud asju piisavalt läbi ja suures eufoorias tellisin ruttu asjad ära, nüüd oleks patt jätta antud mootor kõrvale... teen sellega asja valmis...
Re: B230f vs b230ft vördlus
Nonii, sepiskepsud kohal, ikkagi tellin ka veel sepis kolvid, kuid ennem kui tellima hakkan, oskate ehk pakkuda mida keda kust tellida, hetkel ise leidnud kõige parema pakkumise ebay vahendusel tootjalt wiseco hinnaks 590 daala plus saatmine
http://www.ebay.com/itm/Wiseco-Pistons- ... NP&vxp=mtr
mootori kohapealt, olen hetkel võtnud suuna et turbotama ei hakka ja paigaldan hoopis kompressori peale, kuna sellega jõud madalalt juba olemas.
Tervitades, ja kriitikat ootamas
http://www.ebay.com/itm/Wiseco-Pistons- ... NP&vxp=mtr
mootori kohapealt, olen hetkel võtnud suuna et turbotama ei hakka ja paigaldan hoopis kompressori peale, kuna sellega jõud madalalt juba olemas.
Tervitades, ja kriitikat ootamas
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist