Kuna plaanis veel paar aastat vähemalt oma V70-t omada, siis on hakanud häirima mõned valulised kohad kerel. Mis on teadjamate soovitus:
1) Mitte midagi teha ning paari aasta pärast uuema auto vastu vahetada
2) Proovida leida kasutatud, kuid paremas seisukorras kapott ning uks, võib-olla ka peegel. Tagumise rattakoopaga ei tee midagi.
3) Kogu auto ülevärvimine koos keretöödega. Mis võiks hinnaklass olla?
Probleemsed kohad:
Kapott, millel 2 suurt lärakat, vaikselt roostekarva läinud.
Stangedel kriimud/kivitäkked, samuti peeglitel.
Nõrgas seisus on uste servad, kus värvi puudu ning pindmine rooste.
Kõige nukramas seisukorras on tagumine vasak koopaserv, kus rooste kobrutab. Teine pool on ok. Samuti kobrutab rooste mingil põhjusel esimese juhipoolse ukse siseservas (vt. pilti).
Värvida või otsida varuosa?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Värvida või otsida varuosa?
Kõige mõistlikum vast ainult rooste kohad üle värvida ja seejärel terve auto ära poleerida.
Volvo S60 2.4 D5 120kw 2003a
Re: Värvida või otsida varuosa?
Telefoni kvaliteet välja ei anna, aga eks neid kivitäkkeid ja pisemaid defekte mis tahaksid pahtlit on mujalgi. Poleerimisega ikka auku välja ei võta.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Värvida või otsida varuosa?
Kui endale teed ja müügihinna ja kulu võrdlust ei tee, siis uks ja kapott vahetada euroopast tulnud doonori omade vastu. Koobas ja astmelaud värvida. Pooldan doonorosi seal kus võimalik, kuna neil tsink terve. Peegli teeks põlveostas näpuharjutusena ise, kuna materjalikulu olematu ja ainult nökerdamisvaev saab rakendada loogikat, et mis s*tasti see uuesti
Kui plaanid müüa mõne aasta pärast ja mõtled, et kuidas müügihinnale mõjub, siis ma ei teeks midagi nende asjadega. Masina hind suure tõenäosusega niikuinii 1-1.5k vahel sõltuvalt teiste juppide seisukorrast. Ei usu, et nii rondiks lased, et hind alla 1k oleks.
Kui plaanid müüa mõne aasta pärast ja mõtled, et kuidas müügihinnale mõjub, siis ma ei teeks midagi nende asjadega. Masina hind suure tõenäosusega niikuinii 1-1.5k vahel sõltuvalt teiste juppide seisukorrast. Ei usu, et nii rondiks lased, et hind alla 1k oleks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Värvida või otsida varuosa?
Dilemma tulenebki sellest, et tehnika poolt ja sisu olen korralikult teinud ja inversteerinud. Nüüd aga kest hakkab nägu näitama. Vaatasin just remondi päevikut. 4 aasta jooksul kõik asjad v.a. auto alghind on üle 3k sisse laotud - k.a. rehvid, veljed, nahksisu, puitimitatsioon kuni kõikide õlide ja filtriteni välja. Samas paljud suured asjad on sellised mida tõenäoliselt uuesti ei pea vahetama - amordid, amordipadjad, sillapuksid, eesoojenduse kaablid, piduri supportid, veepumo ja rihmakomplekt jne.. Enamik asju Premium klass ka - Lemf, TRW, SKF, OEM jne.
Kui kesta saab ka hääks siis juba täitsa okei. Iseenesest peaks ka ise suutma värvitud, aga pole ruume, et korralikult teha. Eelmine suvi sai tsikkel üle tehtud. Matt roheline on muidugi teine teema, kui metallik + lakk + poleerimine. Midagi saab aru vast.
https://www.youtube.com/watch?v=lLxOpIFPgQs
Kui kesta saab ka hääks siis juba täitsa okei. Iseenesest peaks ka ise suutma värvitud, aga pole ruume, et korralikult teha. Eelmine suvi sai tsikkel üle tehtud. Matt roheline on muidugi teine teema, kui metallik + lakk + poleerimine. Midagi saab aru vast.
https://www.youtube.com/watch?v=lLxOpIFPgQs
Re: Värvida või otsida varuosa?
Roostes auto ei sobi Eesti kliimas igapäeva sõiduks, ehk parandatud roostega oled iga aasta-kahe tagant silmitsi uuesti ja uuesti. Sageli see nö. pindmine rooste, mida ka siin foorumis ohtralt kasutatakse roostes kirjeldamisel, on samuti tugevalt metallis sees (võib-olla mitte silmnähtavalt läbiva auguna), kuid seda sealt pleki pooridest tersharjaga või liivapaberiga välja ei saa. Kui eelmise puhul võib aidata korralik liivapritsitöö, siis kui on valtside liitekohal-on ka valtsides sees ja siis aitab vaid unenägude maailm, kus võid kõik korda mõelda . Tõenäoliselt tuleb juba vähe kallima/uuema autoga ka ostuhinda arvestades km hind oluliselt odavam. Aga kuna sa oled emotsioonidesse raha investeerininud, siis edasine rahapaigutus on puhtal sinu enda sisetunde küsimus.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist