245 B230F summuti
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
245 B230F summuti
Tervist taas foorumlastele!
Saab peaaegu aasta, kui viimati siin sõna võtsin. Nüüd on jällegi veidi põhjust häält teha.
Õigem oleks vast öelda, et minu 245 (kes on terve aasta mind korralikult teeninud) on häält tõstnud. Nimelt on summuti roosteuss oma tööd väga usinalt teinud ja nüüd häirib ebameeldiv plärin päris palju juba kõrva. Ronisin kanalisse ja vaatasin, mis toimub. Eks sai juba tegelikult eelmisel kevadel ennem ülevaatust sama kohapealt veidi keevitada, kuid ei saa enam ilmselt sama võttega asja parandada. Tegelikult on juba eelmised Volvo omanikud ka summutiga omavoliliselt ümber käinud ja klopsinud sinna alla kokku paraja kompoti, mis teebki ilmselt asja lahendamist veidi keerulisemaks.
Kuna minu Volvole on keegi kunagi paigaldanud originaal väljalaskekollektori asemel torukollektori (allolevad fotod) ↓
siis on nii romulatest kui ka uute varuosade müüjate käest raske minu probleemile mõistlikku lahendust leida.
Jah, ma leidsin Soome Biltemast vajaliku mõõtmetega Y-toru (Mõõdud : 2x50,8 + 1x63,5 mm. hinnaga 15.- €) ↓
kuid seda Eestisse postiga tellida mingi kummalise põhjuse pärast ei saa.
Oskab keegi siinolijatest veel miskit kasulikku ja praktilist asja lahendamiseks soovitada?
Tänud!
E.R
Saab peaaegu aasta, kui viimati siin sõna võtsin. Nüüd on jällegi veidi põhjust häält teha.
Õigem oleks vast öelda, et minu 245 (kes on terve aasta mind korralikult teeninud) on häält tõstnud. Nimelt on summuti roosteuss oma tööd väga usinalt teinud ja nüüd häirib ebameeldiv plärin päris palju juba kõrva. Ronisin kanalisse ja vaatasin, mis toimub. Eks sai juba tegelikult eelmisel kevadel ennem ülevaatust sama kohapealt veidi keevitada, kuid ei saa enam ilmselt sama võttega asja parandada. Tegelikult on juba eelmised Volvo omanikud ka summutiga omavoliliselt ümber käinud ja klopsinud sinna alla kokku paraja kompoti, mis teebki ilmselt asja lahendamist veidi keerulisemaks.
Kuna minu Volvole on keegi kunagi paigaldanud originaal väljalaskekollektori asemel torukollektori (allolevad fotod) ↓
siis on nii romulatest kui ka uute varuosade müüjate käest raske minu probleemile mõistlikku lahendust leida.
Jah, ma leidsin Soome Biltemast vajaliku mõõtmetega Y-toru (Mõõdud : 2x50,8 + 1x63,5 mm. hinnaga 15.- €) ↓
kuid seda Eestisse postiga tellida mingi kummalise põhjuse pärast ei saa.
Oskab keegi siinolijatest veel miskit kasulikku ja praktilist asja lahendamiseks soovitada?
Tänud!
E.R
Viimati muutis E.R, 04 Mär 2013, 02:30, muudetud 4 korda kokku.
Ex animo
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: 245 B230F summuti
Meil siin karjas poolsoomlasi, ehk saab keegi sulle ära hiivata selle sealt.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: 245 B230F summuti
torukollektorit esimesel pildil olev ese ei kujuta.
tegemist ju pükstega, aga jah ühenduskoht on kummaline
arvan et leiad kiirelt lahenduse sellisel teel, et kui sul ka on see torukollektor, siis pakud seda vahetuseks siin samas foorumis tavalise kollektori ja pükste vastu,
tegemist ju pükstega, aga jah ühenduskoht on kummaline
arvan et leiad kiirelt lahenduse sellisel teel, et kui sul ka on see torukollektor, siis pakud seda vahetuseks siin samas foorumis tavalise kollektori ja pükste vastu,
Re: 245 B230F summuti
B230F-le täitsa tutikad püksid olemas.
Re: 245 B230F summuti
JaanKaer kirjutas:B230F-le täitsa tutikad püksid olemas.
Kui see on 740 oma ei sobi proovitud värk!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: 245 B230F summuti
Tänud kõigile vastamast!
Sellest valikust (originaal) ei sobi minu autole kahjuks midagi ↓
Hinnad on ka ulmelised :
P7690 maksab 115.16€
P764CAT maksab 255,50€
P7669 maksab 11,96€
Biltema toru on ilmselt kõige mõistlikum siiani leitud variantidest (rahaliselt).
Muidugi on veel ka variant, et kõik see kupatus mis praegu all on, ära võtta ja
leida kuskilt doonorautolt originaal (sobiv) summutikomplekt terves tükis asemele.
On veel kellelgil midagi mõistlikku välja pakkuda?
E.R
Sellest valikust (originaal) ei sobi minu autole kahjuks midagi ↓
Hinnad on ka ulmelised :
P7690 maksab 115.16€
P764CAT maksab 255,50€
P7669 maksab 11,96€
Biltema toru on ilmselt kõige mõistlikum siiani leitud variantidest (rahaliselt).
Muidugi on veel ka variant, et kõik see kupatus mis praegu all on, ära võtta ja
leida kuskilt doonorautolt originaal (sobiv) summutikomplekt terves tükis asemele.
On veel kellelgil midagi mõistlikku välja pakkuda?
E.R
Ex animo
Re: 245 B230F summuti
Oleneb kus asud!
Tallinnas selline koht nagu http://www.fenno.ee/Kontakt.html
Tallinnas selline koht nagu http://www.fenno.ee/Kontakt.html
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: 245 B230F summuti
Inglased igatahes on mingi odavama koha ka leidnud kes neid katalüsaatoriga variante vorbib.
http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-240-Exh ... 4ac1fefde0
Kõige odavam on karpaka pikad püksid vaadata, maksavad suurusjärgus 30€
Kui terve uue summuti peale 120 raiskad, siis on priisatud.
Karpaka ja pritse pükstel on sääre pikkuse vahe, sest ühele pidi sinna ka katalüsaator mahtuma.
Hoiatuseks see, et kui karpaka püksid võtad, siis sinna on seda katalüsaatorit pigem keeruline otsa keevitada.
Ma ükskord rookisin sellise külaseppade soolika kõhu alt välja
http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-240-Exh ... 4ac1fefde0
Kõige odavam on karpaka pikad püksid vaadata, maksavad suurusjärgus 30€
Kui terve uue summuti peale 120 raiskad, siis on priisatud.
Karpaka ja pritse pükstel on sääre pikkuse vahe, sest ühele pidi sinna ka katalüsaator mahtuma.
Hoiatuseks see, et kui karpaka püksid võtad, siis sinna on seda katalüsaatorit pigem keeruline otsa keevitada.
Ma ükskord rookisin sellise külaseppade soolika kõhu alt välja
Re: 245 B230F summuti
volvo245 kirjutas:JaanKaer kirjutas:B230F-le täitsa tutikad püksid olemas.
Kui see on 740 oma ei sobi proovitud värk!
Einoh... sina pead ka kõik hea alati ära rikkuma!
Re: 245 B230F summuti
mis aparaadile neid pükse siis vaja on, ma võin uurida
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: 245 B230F summuti
kirsipuu kirjutas:Inglased igatahes on mingi odavama koha ka leidnud kes neid katalüsaatoriga variante vorbib.
http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-240-Exh ... 4ac1fefde0
Kõige odavam on karpaka pikad püksid vaadata, maksavad suurusjärgus 30€
Kui terve uue summuti peale 120 raiskad, siis on priisatud.
Karpaka ja pritse pükstel on sääre pikkuse vahe, sest ühele pidi sinna ka katalüsaator mahtuma.
Hoiatuseks see, et kui karpaka püksid võtad, siis sinna on seda katalüsaatorit pigem keeruline otsa keevitada.
Ma ükskord rookisin sellise külaseppade soolika kõhu alt välja
Esmalt tänan veel ühe võimaliku variandi eest.
Fotol olev "isend" on tunduvalt parema ja usaldusväärsema väljanägemisega, kui see, mis minu 245 all ripub.
Nagu ma oma esimeses postituses kirjutasin "paras kompott" on kokku keedetud.
Isegi kat. on sinna mingi teise masina alt kiiruga ära kistud nii, et juhtmeotsadki ripnevad alles (paremal pool).
Lisan ka foto selle kinnituseks ↓
Kogu kaadervärk näeb auto all välja selline :
1. Väljalaskekollektor
2. Katalüsaator
3. Tagumine pütt
Ei mingeid vahepütte ega midagi. Keegi on teinud kunagi tõelise "puška"
Viimati muutis E.R, 06 Mär 2013, 02:33, muudetud 1 kord kokku.
Ex animo
Re: 245 B230F summuti
supp kirjutas:mis aparaadile neid pükse siis vaja on, ma võin uurida
Auto andmed :
Volvo 245 93.a 2,3 i kat. 85 kw
Väga hea, kui keegi saab midagi kuskilt uurida. Kuigi kaldun arvama, et mudeli järgi ei leia sobivat osa.
Pigem tuleks mõõtude järgi otsida. V.kollektor on muidu eestpoolt
terve, kuid just ennem (vedru)ühendust on torud läbi.
Lisan selgituseks juurde tagasihoidliku joonise koos kirjeldusega :
Ex animo
- stupiduser
- Foorumlane
- Postitusi: 89
- Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
- Asukoht: Keila
Re: 245 B230F summuti
E.R kirjutas:Tänud kõigile vastamast!
Sellest valikust (originaal) ei sobi minu autole kahjuks midagi ↓
Hinnad on ka ulmelised :
P7690 maksab 115.16€
P764CAT maksab 255,50€
P7669 maksab 11,96€
On veel kellelgil midagi mõistlikku välja pakkuda?
E.R
motonet.fi
Etuputki B200/230F 89->93 Kat (kartiotiivistys,irtolaipalla), maksab 59,90
Katalüsaator on 199,90
Re: 245 B230F summuti
Nonii! Tänud kõigile, kes teemaga kaasa mõtlesid. Ja austatud foorumlased, Teie mõttemõlgutustest oli abi!
Endale sobivama lahenduse leidsin ma Fennost. Minu otsitav Y-toru oli kohapeal olemas (hind 19.50), lisaks sain ma veel
sealt uue kat.-i, veidi torujuppe ja vajalikud kinnitused. Seal samalt kõrvalt Fixusest sain ka uued v.kollektori tihendid.
Jupid olemas, tuli hea sõber appi kutsuda ja garaažis tööle asuda. Ilm just oma temperatuuriga (-15c) eriti ei soosinud meie
ettevõtmist ning 1 päevane töö venis kahjuks 2 päevaseks, kuid lõpuks sai olemas olevale endisele summutikompotile
juurde lisatud endapoolseid komponente. Tulemus igati rahuldav. Loodetavasti saan jälle paar aastat rahulikult kulgeda.
Sellest summuti teemast küll veidi kõrvale kalduv küsimus, aga ei hakka uut teemat tegema.
Nüüd tuleb minu 245-l järgmise tööna ette võtta hammasrihma-veepumba-rulliku vahetus. Lisaks sellele ka mõned simmerlingid,
klapikambrikaane tihend ja ilmselt ka uus õlikork, sest sellele viimasele eraldi tihendit vist ei leia.
Küsimus : kust leida eelpool loetletud kvaliteetseid ja mõistliku hinnaga juppe?
Tänud vastajatele!
E.R
Endale sobivama lahenduse leidsin ma Fennost. Minu otsitav Y-toru oli kohapeal olemas (hind 19.50), lisaks sain ma veel
sealt uue kat.-i, veidi torujuppe ja vajalikud kinnitused. Seal samalt kõrvalt Fixusest sain ka uued v.kollektori tihendid.
Jupid olemas, tuli hea sõber appi kutsuda ja garaažis tööle asuda. Ilm just oma temperatuuriga (-15c) eriti ei soosinud meie
ettevõtmist ning 1 päevane töö venis kahjuks 2 päevaseks, kuid lõpuks sai olemas olevale endisele summutikompotile
juurde lisatud endapoolseid komponente. Tulemus igati rahuldav. Loodetavasti saan jälle paar aastat rahulikult kulgeda.
Sellest summuti teemast küll veidi kõrvale kalduv küsimus, aga ei hakka uut teemat tegema.
Nüüd tuleb minu 245-l järgmise tööna ette võtta hammasrihma-veepumba-rulliku vahetus. Lisaks sellele ka mõned simmerlingid,
klapikambrikaane tihend ja ilmselt ka uus õlikork, sest sellele viimasele eraldi tihendit vist ei leia.
Küsimus : kust leida eelpool loetletud kvaliteetseid ja mõistliku hinnaga juppe?
Tänud vastajatele!
E.R
Ex animo
Re: 245 B230F summuti
Lihtsalt infoks, et hammasrihma pealt veepump ei käi, nii et kui see sul otseselt muret ei valmista, siis las ta olla.
Omal veepumpa vahetasin hiljuti, püüan meelde tuletada, mis tootja oli.. igatahes kurta ei saa, hind oli mingi 20 euri kanti, tihendid kaasas, peab ilusti siiamaani, ja metall labadega oli. Vanal olid plastist labad. Tellitud sai ladu24-st vist, pead ei anna.
Õlikorgile tee papist tihend alla, kui muidu ei pea. A üldiselt ta ei tohiks sealt välja pressida üldsegi, karterituulutus ei ole umbes äkki?
P.S. Hijackin natuke teemat ka: kas peale katti on summutajad ühesugused? Katalüsaatoriga variandi püksid on ikka erikuradi kallid, võrreldes pikema (= rohkem materjali ju) ilma kat'ita versiooniga.
Omal veepumpa vahetasin hiljuti, püüan meelde tuletada, mis tootja oli.. igatahes kurta ei saa, hind oli mingi 20 euri kanti, tihendid kaasas, peab ilusti siiamaani, ja metall labadega oli. Vanal olid plastist labad. Tellitud sai ladu24-st vist, pead ei anna.
Õlikorgile tee papist tihend alla, kui muidu ei pea. A üldiselt ta ei tohiks sealt välja pressida üldsegi, karterituulutus ei ole umbes äkki?
P.S. Hijackin natuke teemat ka: kas peale katti on summutajad ühesugused? Katalüsaatoriga variandi püksid on ikka erikuradi kallid, võrreldes pikema (= rohkem materjali ju) ilma kat'ita versiooniga.
245 '93 B230F M47 (ex)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline