minukiri1 kirjutas:arny kirjutas:noh ja eks iga asi mõjutab seda kulu. Ma sõidan muidu maanteel spido järgi 95 püsikaga, kui vaja sõidan aeglasemast mööda. Üldjuhul sõidan koos naise ja/või lastega ja siis kiirendan rahulikult, üksi vahest kõvemini. Ei näe selle põhjagaasi pointi, asi kiirendab juba poole gaasiga tublisti. Seda 3, midagi liitrit näen ise ka kompuutrist maanteel vahest, pigem jääb sinna 4, kanti. See minu 6l keskmine ei ole ju ka ulme kui maanteel on sea 4 kandis ja linnas 7-8 kandis siis 6 ongi seal vahepeal. Talvel on linnas mul ikka väga jubedad lühikesed sõidud, auto ei lähe soojakski tavaliselt aga üle 8l ei ole seda näitu saanud. Aga nagu teada siis seda +- 1l keskmist mõjutavad ka rehvid, mootoriõli, filtrid jne jne. Olgem ausad mis vahet seal on, paagi võtavad kõik tühjaks.
Paagi võtavad tühjaks küll kõik aga sul on eelmises postituses väike viga, Nimelt oled kirjutanud, et sul keskmine 5l sajale. 6 on juba usutavam number.
Jah nagu kirjutasin siis 5l sajale sain kui arvutasin ise läbitud kilomeetrid ja tangitud kütus 6-7 kuu lõikes. Hetkel auto näitab 6l keskmiseks. See aasta oli maanteesõitu vähem ka kui eelmine aasta nii et eks sealt ka vahe kuigi enam ei ole viitsinud selle ls ja tangitud kütuse kogusega jännata. Iga kord kui paagi täis lasen näitab auto läbitavateks km 1300 kanti, tangin tavaliselt 60-70l kanti ehk sõidan sieri suht põlema tihti, rekord on 73l tankida. Väike arvutus ja see 6l sajale on täitsa norm. Nagu ennemgi ütlesin siis selliseid asju mõjutavad rehvid ja nende rõhk ja mootori õli ja jne jne. Kui keegi ütleb et tal 136kw d5 aut võtab keskmiselt 10l sajale siis on auto hooldusega koonerdatud või sõidab gaas põhjas nagu bemmi vend.