Täna ühest otsast tuunisin ja teisest otsast detuunisin. Karelilt tuli järjekordne pakike, mis sisaldas uusi pihusteid, pihustitihendeid, puuduvaid rattamutreid ja tagavedrude kinnituskausse (uute vedrude paigaldusel oli mutrikeeraja vana kausi jaoks liiga tugev).
Pihustid vahetasin profülaktisel eesmärgil, sest nende efektiivsus pidi 100k pealt langema ja umbes nii palju see mootor sõitnud oligi. Tajutavaid muutusi ei lootnud, sest sõit oli vana auto kohta niigi hea, aga uute pihustitega töötab mootor ühtlasemalt ja kiirendab paremini. Great success.
Detuuningu pool hõlmas lisatulede eemaldamist (säilitan esialgu tagasi paigaldamise võimaluse kaitsmete sisestamise ja tulede külge keeramise vaevaga), tagaluugilt 350000km kleepsu eemaldamist ja numbrialuse vahetust musta vastu.
Sile välimus meeldib niivõrd, et hetkel ei olegi viitsimist kapsariiviga tegeleda. Saame näha, kust poolt homme tuul puhub