K: mis küünlad
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
K: mis küünlad
Tere,
huvitab mis süüteküünlaid keegi oma Volvol kasutab?
Ise eelistan DENSO toodangut.
D.
huvitab mis süüteküünlaid keegi oma Volvol kasutab?
Ise eelistan DENSO toodangut.
D.
Küünlaid nagu kõiki teisigi varuosasid võib liigitada kolme kategooriasse -
komplekteerivad, ehk need mis masin endale tehases külge saab. Kvaliteetsemad kui miski muu hilisem toodang. Samuti neid enam poeletil ei müüda.
A-kat. osad, ehk kvaliteetsus poeletil. Odavust eriti üles ei näita. On ehk tiba kvaliteetsemad alljärgnevast.
B-kat. osad, ehk nojah... nimi räägib enda eest. Muidugi kestuvuse koha pealt räägib element, mis on B.
Ehk et minu puhul ei omakski tähtsust kas ta on Champion, mingine Deso või Bosch või jumal teab mis, kuivõrd see, millisel hetkel ta liinilt maha on võetud! Ehk et millisesse kategooriasse ta tegelikult kuulub. Kunagi üks tuttav pidas Audidega seonduvat varuosa bisnisit. Tellis hunniku vedrusid ja amorte ning märkas kõigil peal olevad värvikoodi. Umbes 4-5 täppi ja värvideks punane ja sinine, ainult et koode oli kokku pea 6. Kui sai esitatud emamaale ehk Saksamaale, päring - et vabandust mis mökerdis see on? - saadi üsna pea vastus - see pole Teie asi teada! Ehk et lihtne inimene ei peagi teadma mis puhuks ja mis materjalist on element toodetud. Kõik selleks, et mitte kindlaks määrata selle kestvust. Mõelda, kui me kõik juba poes olles vaid pelgalt vaatamisest saaksime teada info - kui kaua see veepump/bensupump/summuti üldse kestab ning mis ta hind on tegelikult - me enam keegi autot ei peakski. Miks on siis üldse turule toodud A ja B osad ning miks mitte komplekteerivad? Vastus on lihtne - valmistajatehas pole ette näinud, et masin enam liiguks seda komplekteerivat osa veel, mis ta liikus siiani. See oleks ju puhtalt raha maha viskamine sel moel. Ehk et bensupumbaga ja/või genega kestad ca 300 000km, siis kooleb ära... ostad uue... kestad umbes 200 000, ja jälle peaksid uue ostma. Muidugi siinkohal - seniks kuni asju remonditakse ja nad majanduslikult kasulikumad tulevad, siis ma eelistaksin seda varianti. Tehas sedapuhku mitte . Olgu vihjena öeldud - väga paljud varuosad on dubleeritud ka teiste masinatele - kuna olgem ausad Bosch ei pühendunud mitte ainult Volvole. Nii näiteks (olen aus, praktikas pole ise proovinud, vaid teooriat olen kuulnud, ent see oleks väärt proovimist) pidavat 700sele Volvole istuma alla sama bensiinipump mis sama aastakäigu Passatile! Nagu öeldud - ei ole ise proovinud, ent mõelgem selle peale - kumba on odavam ekspluateerida - kas Passateid, mis iga nurga peal seisab või 700st? Siit tehkem ka loogilise järelduse, et pumba hind peaks olema ka odavam.
Lugupidamisega,
liialt mõtlev
komplekteerivad, ehk need mis masin endale tehases külge saab. Kvaliteetsemad kui miski muu hilisem toodang. Samuti neid enam poeletil ei müüda.
A-kat. osad, ehk kvaliteetsus poeletil. Odavust eriti üles ei näita. On ehk tiba kvaliteetsemad alljärgnevast.
B-kat. osad, ehk nojah... nimi räägib enda eest. Muidugi kestuvuse koha pealt räägib element, mis on B.
Ehk et minu puhul ei omakski tähtsust kas ta on Champion, mingine Deso või Bosch või jumal teab mis, kuivõrd see, millisel hetkel ta liinilt maha on võetud! Ehk et millisesse kategooriasse ta tegelikult kuulub. Kunagi üks tuttav pidas Audidega seonduvat varuosa bisnisit. Tellis hunniku vedrusid ja amorte ning märkas kõigil peal olevad värvikoodi. Umbes 4-5 täppi ja värvideks punane ja sinine, ainult et koode oli kokku pea 6. Kui sai esitatud emamaale ehk Saksamaale, päring - et vabandust mis mökerdis see on? - saadi üsna pea vastus - see pole Teie asi teada! Ehk et lihtne inimene ei peagi teadma mis puhuks ja mis materjalist on element toodetud. Kõik selleks, et mitte kindlaks määrata selle kestvust. Mõelda, kui me kõik juba poes olles vaid pelgalt vaatamisest saaksime teada info - kui kaua see veepump/bensupump/summuti üldse kestab ning mis ta hind on tegelikult - me enam keegi autot ei peakski. Miks on siis üldse turule toodud A ja B osad ning miks mitte komplekteerivad? Vastus on lihtne - valmistajatehas pole ette näinud, et masin enam liiguks seda komplekteerivat osa veel, mis ta liikus siiani. See oleks ju puhtalt raha maha viskamine sel moel. Ehk et bensupumbaga ja/või genega kestad ca 300 000km, siis kooleb ära... ostad uue... kestad umbes 200 000, ja jälle peaksid uue ostma. Muidugi siinkohal - seniks kuni asju remonditakse ja nad majanduslikult kasulikumad tulevad, siis ma eelistaksin seda varianti. Tehas sedapuhku mitte . Olgu vihjena öeldud - väga paljud varuosad on dubleeritud ka teiste masinatele - kuna olgem ausad Bosch ei pühendunud mitte ainult Volvole. Nii näiteks (olen aus, praktikas pole ise proovinud, vaid teooriat olen kuulnud, ent see oleks väärt proovimist) pidavat 700sele Volvole istuma alla sama bensiinipump mis sama aastakäigu Passatile! Nagu öeldud - ei ole ise proovinud, ent mõelgem selle peale - kumba on odavam ekspluateerida - kas Passateid, mis iga nurga peal seisab või 700st? Siit tehkem ka loogilise järelduse, et pumba hind peaks olema ka odavam.
Lugupidamisega,
liialt mõtlev
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist