AC kliima
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
pyta kirjutas:on äkki mingi hea koht soovitada ntx Tartus või Pärnus,Viljandis niikuinii keegi ei tea,kus kliimaga tegeletakse?mul ei ole tühi,aga peale umbes kümne minutist töötamist lõpetab tegevuse ära ja siis on oi oi oi kui palav....
Sellise sümptomi puhul on ummistunud kliimaseadme külmaaine filter. Seda filtrit annab vahel puhastada, vahel mitte, siis tuleb osta uus. Ei ole väga suur töö, kuid ka mitte just küünalde vahetamine - enne tuleb süsteem külmaainest tühjendada, seega esmalt spetsialisti juurde. Filtrit maha võtta ja puhastada saab küll ise, atsetooniga loputades (eeldusel et tööriistadega tuttav oled ja sobilik töökoht olemas). Pärast pead süsteemi taastäitmiseks ikka spetsi juurde minema. Ja pole mingit garantiid, et kliimasüsteemist veel mingit jama vastu ei vaata - ega see filter niisama ei ummistu...
Praegu on juba täiesti vale aeg kliimaseadme remonti teha, kõik spetsid on üle koormatud ja vabu aegu kellelgi pole. Tartus soovitaks Tehase tn. Dia-t.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
MaxML kirjutas:Oskab keegi öelda- kas V70 on kliimaradika jaoks eraldi ventilaator või toimub jahutamine ühe ventilaatoriga (samaga millega jahutatakse jahutusvedellikku) - lihtsalt muutub ventilaatori pöörlemiskiirus?
kõik ikka ühe ventikaga
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Tanel kirjutas:MaxML kirjutas:Oskab keegi öelda- kas V70 on kliimaradika jaoks eraldi ventilaator või toimub jahutamine ühe ventilaatoriga (samaga millega jahutatakse jahutusvedellikku) - lihtsalt muutub ventilaatori pöörlemiskiirus?
kõik ikka ühe ventikaga
Krt pean ka kuulama kas ventikas üldse lülitub tööle kui kliima taha lülitada-kui ei lülitu, siis on see lülitusrelee vmt pekkis ve?
Kuulda on ainult mingit klõpsu kui kliima sisse lülitan-ja see kordub mingi 5 sek intervalliga, külma ikka ei tule või ei ole seda tunda, et tuleks, seega pean leidam aja, et testida rõhku ja külmaine hulka
Ei pretendeeri absoluutsele tõele ! ! !
S70 125 KW AT
V70 147 KW AT
S 80 125 KW AT
S70 125 KW AT
V70 147 KW AT
S 80 125 KW AT
Filtrit saab puhastada, uhtes seda läbi atsetooniga vastuvoolu suunas. Vahel annab see tulemust, vahel mitte. Ummistub ikka sellest sodist, mis tuleb kompressori suunalt - vanast õlist ja seadme kulumisel eralduvast sodist. Filtri ummistumine annab märku, et ilmselt on saabunud aeg hooldada/remontida kompressor ja kogu kliimasüsteem.
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Probleem järgmine, auto annab veakoodi EFI-225 (kliima rõhuanduri signaal). Külma ka ei taha eriti puhuda, kuigi eelmine suvi sai kliimat täidetud ja siis toimis kõik normaalselt. Kus asub rõhuandur? Volvo V70 2,5 TDI -98.
Viimati muutis amazon86, 29 Apr 2008, 13:08, muudetud 1 kord kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist