P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 15
- Liitunud: 21 Jaan 2018, 13:35
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)
Soetasin endale sellise aparaadi ja kiiremat proovisõitu ei teind ning pettumus sest viienda käiguga kiirusel 90+ kerib pöörded juba sinna 3000rpm kanti.See on ilmselgelt palju(müra salongis,kütusekulu jne.) Küsimus siis selline et kas sellisele mootorile on ka 6 käigulist kasti või sobib mõne võimsama mootori kuuekäigune kast?
Re: P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)
Sellele Fordi mootorile on pöörded täiesti paras ja kütusekulu on täiesti okei. Ebapiisav kodutöö on ainus asi, mille peale siin pahane olla.
keskmiselt 8.8L sajale saab Ford ja Mazda hakkama selle mootoriga, Volvole näitab sama numbrit.
Vabalthingav ei olegi mingi sprinter ega ökonoomsuskangelane. TurboVolvo oleks sama kütusekuluga olnud aga oluliselt vahvam sõita. Ökot tahad, siis oleks pidanud vaatama diiselmootori poole. See on alati teada, et diisel on pikka maad parem sõita aga linnaautoks ei sobi.
Aga kas sul ei olegi siis 6käiguline?
Kõik need Fordid Volvod ja Mazdad sõidavad 7G9R-7002-VD käigukastiga, mis on Fordi inseneeritud 6 käiguline manuaal.
keskmiselt 8.8L sajale saab Ford ja Mazda hakkama selle mootoriga, Volvole näitab sama numbrit.
Vabalthingav ei olegi mingi sprinter ega ökonoomsuskangelane. TurboVolvo oleks sama kütusekuluga olnud aga oluliselt vahvam sõita. Ökot tahad, siis oleks pidanud vaatama diiselmootori poole. See on alati teada, et diisel on pikka maad parem sõita aga linnaautoks ei sobi.
Aga kas sul ei olegi siis 6käiguline?
Kõik need Fordid Volvod ja Mazdad sõidavad 7G9R-7002-VD käigukastiga, mis on Fordi inseneeritud 6 käiguline manuaal.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
-
- Foorumlane
- Postitusi: 15
- Liitunud: 21 Jaan 2018, 13:35
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)
Tänud vastuse eest ja vana Volvo mul 147kw 2,4 turbo liigub erksamalt ning vaiksemalt.Kahjuks on palju muid vigu aga mootor hea.Jahh see uus on vaid viiekäiguline ja mulle tundub samuti et üks käik oleks justkui puudu.Auto toodud selle aasta kevadel Rootsist ja manuaalis näitab samuti 5 ja 6 käigulisi variante.
Re: P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)
no enamasti sama mudeli puhul ei ole probleem kaste ümber lapata.
Kunagi sai hädapärast ühele diisel-Astrale bensuka kast üldse külge, sest diislikastid olid defka. Sõitis ka bensuka kastiga, pööre tsipa kõrgem, sest bensukal on ülekanne veidi teine.
Otsi 6käiguline ja tõsta ümber. Kodutöö mõttes võiks üle vaadata, kas siduri osa klapib ja kas veovõllid on samad.
Kunagi sai hädapärast ühele diisel-Astrale bensuka kast üldse külge, sest diislikastid olid defka. Sõitis ka bensuka kastiga, pööre tsipa kõrgem, sest bensukal on ülekanne veidi teine.
Otsi 6käiguline ja tõsta ümber. Kodutöö mõttes võiks üle vaadata, kas siduri osa klapib ja kas veovõllid on samad.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)
Enne kui kaste lappama hakkad vaata raamatust järgi ülekandearvud. Paljudel autodel on kuues ja viies sama ülekandearvuga. Kuuene on lihtsalt suvila vedamise kast. Käigud on lühemaks tehtud, et oleks jaksu rohkem ja koormaga saaks hoogu säilitada ilma mootorit ribadeks laskmata.
Näiteks Volks ja Audi kasutavad seda taktikat.
Näiteks Volks ja Audi kasutavad seda taktikat.
Re: P3 V 70 2,0 bens(107kW) käigukast(5 või 6 käiku)
vag grupil kepikastiga jäädki linnas vehklema kuna käigud on lühikesed.Et olematu kubatuuriga mootoril ka kiirenduse tunnet oleks
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist