overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Esilaternate klaasid olid taas tuhmunud, otsustasin need üle poleerida.
Niigi mulle need Xenonid ei meeldi, ja nüüd ei valgusta läbi ka veel eriti ...
Egas kedagit, asjad välja ja nühkima.
Niigi mulle need Xenonid ei meeldi, ja nüüd ei valgusta läbi ka veel eriti ...
Egas kedagit, asjad välja ja nühkima.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Mugavam oleks, kui lamp eest vöetud.
Kuid XC70-l on vaja selleks stange eemaldada ... lihtsam oli pisut teipi panna:
Tasapisi peenema liivapaberi poole ja löpuks kuskil 30 min ka poleerpastaga:
Klaasid on väljast ilused ja libedad nüüd. Tuhmid kohad, mis sisse jäid, on sees pool, nendega ma ei tegele.
Kuid XC70-l on vaja selleks stange eemaldada ... lihtsam oli pisut teipi panna:
Tasapisi peenema liivapaberi poole ja löpuks kuskil 30 min ka poleerpastaga:
Klaasid on väljast ilused ja libedad nüüd. Tuhmid kohad, mis sisse jäid, on sees pool, nendega ma ei tegele.
Arrogance diminishes wisdom !
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Eks tulede seisukord on teisel autol teistsugune, aga mis paberiga alustasid? 240 või 600?
Millega lakid / katad UV-kaitse eesmärgil?
Peegelpinnal pirni kohal on V täht sisse ka põlenud? (tuhmnunud laik tekkinud) [vanusest?]
Millega lakid / katad UV-kaitse eesmärgil?
Peegelpinnal pirni kohal on V täht sisse ka põlenud? (tuhmnunud laik tekkinud) [vanusest?]
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
kaupz kirjutas:Eks tulede seisukord on teisel autol teistsugune, aga mis paberiga alustasid? 240 või 600?
Väga hull mul see olukord ei olnud (olen näinud hullemat), seega alustasin 600-ga.
kaupz kirjutas:Millega lakid / katad UV-kaitse eesmärgil?
Viimaseks kihiks UV-kaitseks, peale poleerpastaga poleerimist, läks komplektis kaasasolnud "carnauba" vaha.
kaupz kirjutas:Peegelpinnal pirni kohal on V täht sisse ka põlenud? (tuhmnunud laik tekkinud) [vanusest?]
See paistab jah vanusest olevat, sees pool, seda poleerima ei hakka.
Kas eelmine omanik neid pirne vahetanud on vöi on alles originaalid, ei tea. Kui on vahetanud, kas need seal UV-stop pirnid ka on, ei tea.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Mötlesin siin selle tagurdusandurite vea peale: REM-DD10 LIN communication.
Kiire googeldus viis sellise leheni, kus mainiti relee rikkest.
Tundus küll kahtlane, kuna mul AWD toimib, aga kontrollisin siiski igaks juhuks. Vötsin ploki maha ja lahti.
Kahjuks viga seal polnud, mölemad releed korras. Eks otsib mujalt tulevikus.
Vöimalik, et see pisike moodul, kuhu köik andurid kokku jooksevad. Kellelgi kogemusi?
Kiire googeldus viis sellise leheni, kus mainiti relee rikkest.
Tundus küll kahtlane, kuna mul AWD toimib, aga kontrollisin siiski igaks juhuks. Vötsin ploki maha ja lahti.
Kahjuks viga seal polnud, mölemad releed korras. Eks otsib mujalt tulevikus.
Vöimalik, et see pisike moodul, kuhu köik andurid kokku jooksevad. Kellelgi kogemusi?
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
overspeed kirjutas:tellisin ja paigaldasin makile Bluetooth ühenduse vöimaluse
Kas viitsiksid palun lähemalt rääkida?
Kust, mis, kuidas käib jne?
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Jarmo kirjutas:overspeed kirjutas:tellisin ja paigaldasin makile Bluetooth ühenduse vöimaluse
Kas viitsiksid palun lähemalt rääkida?
Kust, mis, kuidas käib jne?
Miskipärast mul tol päeval, kui seda paigaldasin, pilditegemistuju ei olnud, aga ...
Tellisin sellise komplekti:
Hiinast, AliExpressisit
Kogu komplektist mul muid vidinaid (lisajuhe ja lisad) vaja tegelt ei olnud, aint seda seadet ennast koos Volvo HU pistikuga. Kuna mul GPS-i autol pole, siis maki taga oli selle pistik (8-pin) vaba, sinna ka seadme ühendasin. Seda kaheks jagamise juhet oleks vast siis tarvis, kui mölemad väljundaugud maki taga kasutuses (ehk siis integreeritud GPS masinatele, audio enda pistik on 6-pin) ... aga kui öieti mäletan siis see kaasasolnud Y-vahetükk ei läinud pesasse kuna on 90 kraadise nurgaga ja see jäi vales suunas, aga pistik on päris sügaval ... lihtsalt ei ulatunud ühendusse (kui vaja, peaks sirge otsaga olema siis ... aga mul polnud seda vaja niikuitnii). Aga YATOUR seadme enda juhtme 90-kraadine pistik on öiget pidi ja läks kenasti sisse sinna pistikusse maki taga kus muidu GPS käib.
Seade pistikusse, ja maki körval armatuuri sees oli piisavalt ruumi, kuhu ta jätta, kuskile välja ma teda tooma ei hakanud (kindalaekasse vöi mujale), et saaks kasutada näiteks mälupulga vöi 3,5mm audio aux in funktsiooni. Piisab mulle bluetooth'ist küll ja selleks pole seadet vaja välja tuua.
Siiski igaks juhuks tellisin sellise asja e-bay'st ...
... kui peaks vajadus tulema on vähemasti olemas. Paigaldanud ma seda siiski veel pole, armatuuril 1 vaba koht muidu veel on, aga pole puudust tundnud veel.
YATOUR-l on vaja veel leida +12V juhe (massi ta saab teisest pistikust) ... otsisin öige juhtme maki kimbust ülesse (see +12V mis tuleb kui vötmest I asmesse keerata ... mitte pidev +12V) ... tegin korraliku jootevaba ühenduse ja toimiski mo YATOUR Bluetooth.
Kasutamise kohapealt:
Kui Source nupust valida nüüd, siis seal on: RADIO FM1 --> FM2 --> FM3 --> AM1 --> AM2 --> 6 CD CHANGER --> ja nüüd ilmub üks juurde millel nimeks 10CD CHANGER. Mingi omapärane piiks käib, mis ütleb et on otsitav ... leiad ülesse selle BTA (mul vähemasti) nime all ... siis vist oli veel mingi piiks mis andis märku et on ühendunud ... ja voilaa, muusikat kui palju.
Viimati muutis overspeed, 01 Nov 2022, 01:28, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
overspeed kirjutas:Kahjuks viga seal polnud, mölemad releed korras. Eks otsib mujalt tulevikus.
Vöimalik, et see pisike moodul, kuhu köik andurid kokku jooksevad. Kellelgi kogemusi?
Vaatasin korra andurite enda Control Unit'isse sisse ...
"vist" leidsin vea :
oksiid on seal pisut pahandust teinud ... tuleb uus leida. Ons kellelgi pakkuda?
Viimati muutis overspeed, 01 Nov 2022, 20:21, muudetud 3 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Kui autol AC kompressori liinil röhu tagasiside andurile puudub (ehk siis survet pole) on mo Volvol vastik kaitseomadus panna radikavendi täiega uhama ... ja seda kaitsefunktsiooni ma välja lülitada ei oska. Lasin suruöhu süsteemi, et andur saaks oma tagasiside ja vent oli mingi aeg vagusi kuniks öhk välja lekkis (kompressori tihend ju läbi, kes mäletab eelmistest postitustest). Et kompressor kogemata öhuga käima ei läeks vötsin muidugit relee välja ennem
Häirib see ringi söitmine, kui ees vent kogu aeg uhab ...
Otsustasin siis vahetada kompressoril tihendi ... kasutatud kompressori ost oleks odavam olnud, kuid kes teab kaua sellel tihend kestab.
Ajasin auto siis pukki:
Uus tihend olemas:
Ja universaalne komplekt freooni O-röngaid ka ühenduste jaoks:
Hiljem muidugit avastasin (kui liiga hilja oli), et mul on see eritööriist koonus puudu, ja kuna treipinki kohe käepärast polnud ja tahtsin kompressori taas kokku pana siis genereerisin miskit ise.
Häirib see ringi söitmine, kui ees vent kogu aeg uhab ...
Otsustasin siis vahetada kompressoril tihendi ... kasutatud kompressori ost oleks odavam olnud, kuid kes teab kaua sellel tihend kestab.
Ajasin auto siis pukki:
Uus tihend olemas:
Ja universaalne komplekt freooni O-röngaid ka ühenduste jaoks:
Hiljem muidugit avastasin (kui liiga hilja oli), et mul on see eritööriist koonus puudu, ja kuna treipinki kohe käepärast polnud ja tahtsin kompressori taas kokku pana siis genereerisin miskit ise.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Pisut lugemist ja vöisin pihta hakata.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Paras nikerdamine oli see kompressori kätte saamine, mitu jagu asju tuli eest ära vötta et normaalne toimetada oleks, aga löpuks käes ta mul oli:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Tömmitsaid kodus on, sain siduri kenasti kätte:
Ja krossika geneka tömmits oli korpuse lahtivötuks paras:
Ja krossika geneka tömmits oli korpuse lahtivötuks paras:
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Vana tihendi kättesaamine oli lihtne.
Tihend käib kompressori väljastpoolt ning lukustatakse stopper-röngaga.
Probleemseks oli aga olukord kuidas uus tihend vigastamata völlile saada, kuna seal nuudid otsas.
Selleks oleks siis vaja sellist sujuvat koonust mis välismöödult ca 14,2mm ja läheks sujuvalt völlile otsa avaga 13,6mm. Seda mul aga pole ja pole vöimalust treida ka.
Tihend käib kompressori väljastpoolt ning lukustatakse stopper-röngaga.
Probleemseks oli aga olukord kuidas uus tihend vigastamata völlile saada, kuna seal nuudid otsas.
Selleks oleks siis vaja sellist sujuvat koonust mis välismöödult ca 14,2mm ja läheks sujuvalt völlile otsa avaga 13,6mm. Seda mul aga pole ja pole vöimalust treida ka.
Arrogance diminishes wisdom !
Re: overspeed XC70 2.5T AWD 2006
Proovisin siis kasutada ühte sellist koonust, mis kunagi saani amortide jaoks tegin (liialt väike kompressori völlile). Ajasin selle sinna otsa kahaneva termorüüga.
Ideaalne see polnud, kuna rüü kippus tihendi libistamisel (rohke öliga) ikkagit kortsu minema ... aga sain tihendi paika.
Kompressor tagasi kokku ja auto külge. Tegin lekketesti survega ja vaakumiga ... tundus lekkevaba.
Gaas sisse ja AC töötab taas ... lekkeid ei leidnud.
Seniks töötab kenasti.
Ideaalne see polnud, kuna rüü kippus tihendi libistamisel (rohke öliga) ikkagit kortsu minema ... aga sain tihendi paika.
Kompressor tagasi kokku ja auto külge. Tegin lekketesti survega ja vaakumiga ... tundus lekkevaba.
Gaas sisse ja AC töötab taas ... lekkeid ei leidnud.
Seniks töötab kenasti.
Arrogance diminishes wisdom !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist