Aga nagu vahest ikka juhtub siis asendusautost saab projekt.
Pealinnast koju jöudes avastas naine et kuskilt miskit sisiseb, probleemiks esmavaatusel sukk mis kati ja tahmaka vahel. Mis seal siis ikka pikalt möelda, vötmed ja tööle.
Alustuseks avastasin et 1 polt puudu mis turbo külga kati osa flantsi kinnitab, ühe siis suutsin meeletu meelitamise kiuste siiski ka sisse murda. Hakkasin siis vaatama et kolle tuleb maha vötta et kuidas kinnituste seisukord ja avastasin et ka seal kaanest puudu 2 tikku(1. silindri sisemine ja 5. silindri välimine) aga tundub et neid vist sisse pole murtud vaid on unustatud nagu ka turbo külge lihtsalt tagasi keeramata. Traditsiooniliselt pole ju vöimalik köhualuseid väljalaske mutreid elusana kätte saada ja pigem peab üldse rauasaega liginema kui mahub vöi siis nagu naise V70 puhul kogu torustiku alt katkuma. Seal aga ju see tahmaka kärakas ja nüüd tuleb siis hakata neid mutreid lahti meelitama, sellega tegelen siis kui olemas ka rauasaag. Muidugi on suka ja tahmaka vahele tehas otsustanud 2 poldi lahenduse asemel 3 poldiga flantid paigaldada et see elu kindlasti liiga kerge ei saaks olema kuna muidu jääks ju ära vöimalus et tahmaka mutrid lahti ei tule
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Öli lekib ka kuskilt omajagu, väidetavalt klapikambrikaane vahelt aga tundub et kuskilt mujalt siiski kuid eks kui sinnani jöuab eks siis vaatab.
Pika halamise peale panen siis ühe pildi kah.
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13481666/242065719_405965141054247_7917181693554210714_n.jpg)