BMW E36 T6, Moose
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
BMW E36 T6, Moose
Nonii.. iga mingi aja tagant suudan ma jälle mingi ajuvabadusega üllatada, niiet tadaa, siin ta siis jälle on.
Et talv lähenemas, tekkis isu tagaveolise järgi. Avastasin ülemuse hoovist ühe bmw mida mul hullumoodi järsku vaja oli.
Aastaid seisnud, kerge ninakõksuga ja pooleldi vahele istutatud 1.8 mootoriga ta minu garaasi ette maandus. Peale hunnikut vaeva selle mootori käimasaamisega, millepeale ta endiselt normaalselt käia ei tahtnud, sai kiire otsus vastu võetud, et üks whiteblock oleks paras sinna peale visata talveks
Kuna T5 mootoritega neid bmw'sid siin viimasel ajal isuga vorpima on hakatud, siis lähen T6 teed, et natuke huvitavam oleks.
Suurt midagi veel tehtud pole, aga kaasfoorumlase "164" käest sai soetatud rwd karter ning kuna mootor läheb aiste vahele püsti(originaalis kerge kalde all), siis sai juba relakas sisse löödud
Sedakorda siis laias laastus jääb ülejäänud auto originaaliks ja eesmärgiks masin ka selle mootoriga legaalseks teha
Et talv lähenemas, tekkis isu tagaveolise järgi. Avastasin ülemuse hoovist ühe bmw mida mul hullumoodi järsku vaja oli.
Aastaid seisnud, kerge ninakõksuga ja pooleldi vahele istutatud 1.8 mootoriga ta minu garaasi ette maandus. Peale hunnikut vaeva selle mootori käimasaamisega, millepeale ta endiselt normaalselt käia ei tahtnud, sai kiire otsus vastu võetud, et üks whiteblock oleks paras sinna peale visata talveks
Kuna T5 mootoritega neid bmw'sid siin viimasel ajal isuga vorpima on hakatud, siis lähen T6 teed, et natuke huvitavam oleks.
Suurt midagi veel tehtud pole, aga kaasfoorumlase "164" käest sai soetatud rwd karter ning kuna mootor läheb aiste vahele püsti(originaalis kerge kalde all), siis sai juba relakas sisse löödud
Sedakorda siis laias laastus jääb ülejäänud auto originaaliks ja eesmärgiks masin ka selle mootoriga legaalseks teha
Re: BMW E36 T6, Moose
Põhjus miks külastada seda alafoorumit on see Mees. Edu ja jaksu.
Re: BMW E36 T6, Moose
Ma juba kartsin, et vanad volvohundid rahustuseks suhkruvett juba joovad, kui ma mingi järjekordse margirüvetamisega lagedale tulen Aga ma leian, et rootsi südamega turistid on parem variant, kui volvode peale mingeid saksa mootoreid toppida
Igatahes, karter on valmis, õlivõttur vajas pisikest modifikatsiooni ja on ka paigas. Ainuke ongelmaa kuhu astusin, on see, et neid rwd kartereid on kahte erinevat varianti. Nimelt õlifiltri jaoks mõeldud keermega "toru" on osadel mootoritel karteri küljes ja osadel(vanematel, nagu aru sain) ploki sees.
Homme loodetavasti saan sellele ka lahenduse ja siis uue nädala sees tahaks mootori peale tõsta ära
Igatahes, karter on valmis, õlivõttur vajas pisikest modifikatsiooni ja on ka paigas. Ainuke ongelmaa kuhu astusin, on see, et neid rwd kartereid on kahte erinevat varianti. Nimelt õlifiltri jaoks mõeldud keermega "toru" on osadel mootoritel karteri küljes ja osadel(vanematel, nagu aru sain) ploki sees.
Homme loodetavasti saan sellele ka lahenduse ja siis uue nädala sees tahaks mootori peale tõsta ära
Re: BMW E36 T6, Moose
https://www.youtube.com/watch?v=RrWUs0zVY98
Mis sa ikka teha saad kui need BMW kered on paraku ehitatud kiireks sõiduks. Ma muidugi ei kujuta ette kas see volvo mootor sinna kaalujaotusse istub ilusti või kas saad ta sinna sedasi istuma aga r6 nad mõlemad on olnud nii et loogiliselt võttes peaks toimima küll.
Milleks üldse masinat ehitad kas otsesõiduks, küljetamiseks, ringrajaks? Või rohkem insener ja ehitamishuvi.
Mis sa ikka teha saad kui need BMW kered on paraku ehitatud kiireks sõiduks. Ma muidugi ei kujuta ette kas see volvo mootor sinna kaalujaotusse istub ilusti või kas saad ta sinna sedasi istuma aga r6 nad mõlemad on olnud nii et loogiliselt võttes peaks toimima küll.
Milleks üldse masinat ehitad kas otsesõiduks, küljetamiseks, ringrajaks? Või rohkem insener ja ehitamishuvi.
Re: BMW E36 T6, Moose
Hahahaha kirjutas:https://www.youtube.com/watch?v=RrWUs0zVY98
Mis sa ikka teha saad kui need BMW kered on paraku ehitatud kiireks sõiduks. Ma muidugi ei kujuta ette kas see volvo mootor sinna kaalujaotusse istub ilusti või kas saad ta sinna sedasi istuma aga r6 nad mõlemad on olnud nii et loogiliselt võttes peaks toimima küll.
Milleks üldse masinat ehitad kas otsesõiduks, küljetamiseks, ringrajaks? Või rohkem insener ja ehitamishuvi.
Ehitan teda seekord täitsa tänavale rullnokkade hirmutamiseks tegelikult, niiet eks see inseneerimis- ja ehitamishuvi on pigem põhiteema. Rajakasutuseks on teised autod
Mis aga kaalujaotust puudutab, siis kaalu poolest ei erine see mootor ilmselt kuidagi bmw enda aluplokil ridakuuest, millega juhitavus on vägagi okei. Rääkimata siis vanema tüübi malmplokil ridakuuest, mis on ikka suht pomm seal ninas neil.
Karteri asi igatahes sai lahendatud ja mootori kaevasin ka kolahunnikust välja, homme üritaks peale tõsta
Re: BMW E36 T6, Moose
Nonii, nüüd siis pilt selline
Sisselaskele pidin kerge modifikatsiooni tegema absi pumba tõttu.. tuleb loota, et ei sega oluliselt niigi kehvakest õhuvoolu
Sisselaskele pidin kerge modifikatsiooni tegema absi pumba tõttu.. tuleb loota, et ei sega oluliselt niigi kehvakest õhuvoolu
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: BMW E36 T6, Moose
Kus saag on?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: BMW E36 T6, Moose
Liiwaannus kirjutas:Kus saag on?
Saagi ei tule, cause best Volvo is BMW .
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: BMW E36 T6, Moose
Ma pidasin tööriistastendi silmas
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: BMW E36 T6, Moose
Liiwaannus kirjutas:Ma pidasin tööriistastendi silmas
Ilmselt naabrimees laenas, aga unustas tagasi tuua.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: BMW E36 T6, Moose
Liiwaannus kirjutas:Ma pidasin tööriistastendi silmas
Saag kolis natuke teise kohta
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: BMW E36 T6, Moose
Moose kirjutas:Liiwaannus kirjutas:Ma pidasin tööriistastendi silmas
Saag kolis natuke teise kohta
Mis ma ütlesin
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: BMW E36 T6, Moose
Nii mehed.. ja kui siin on mõni siis naised ka
Suutsin ennast natuke kokku võtta muude tööde kõrvalt ja ühe nädalavahetuse bmw'le pühendada.
Turbod koos kollektoritega on lõplikult küljes,
Sisselaskekollektorit pidin natukene veel haamriga motiveerima ning seejärel mõrasid kinni määrima keevitusega
Lisaks annetati mulle üks bmw m50 segusiiber, mis kiirelt tee kolde külge leidis. Sobis sinna visuaalselt nii kenasti ja jäi mõnusalt peitu, ning olles bmw oma siis originaalse gaasitrossiga kokku sobides on ka kollektor nüüdseks jäädavalt küljes.
Samamoodi on küljes genekas, starter ja roolivõimupump, ning seekord kasutan siis eraldiseisvat(muidugi volvo oma) paaki, mille tarbeks leidsin pea ideaalse koha Kes piltidelt ära tunneb, siis võite ühe küpsise omale lubada.
Koos turbodega pidin veidi järgi aitama oma eelmise aasta setupi jaoks tehtud jahutusvedeliku toruvärki, mis veepumbast välja tuleb. Seegi sai kiired muudatused ja on nüüdseks oma kohal.
Peale korduvaid katsetusi, läheb siiski külge ka eelmine aasta fabritseeritud paisupaak ning tdsi suur radikas, kuna väikse radikaga(kus paisupaak külge ehitatud) ei ole mingi tahtmisega võimalik ülemist lõdvikut roolivõimupumbast mööda tuua
Täna käisin ostsin jupi lõdvikut salongiradika ühendamiseks ning roolivõimu tarbeks lasin ka uue toru teha, ehk siis see osa hakkab ka vaikselt valmima.
Ahjaa muidugi õlifiltri paigalduseks tegi treial mulle uue, pikema poldi, mis praeguseks koos filtriga ka oma koha on leidnud.
Hetkel siis vajavad lõpetamist/paigaldamist/ühendamist/lahendamist veel järgmised asjad:
* Jahutusradika ülemine lõdvik/salongiradika lõdvikud
* Karteri õlijahutuse otsad sillata
* Õlivarras sobima väänata
* Roolivõimu õli pealevoolu lõdvik
* Turbode õlipealevoolud
* Väljalasketorustik
* Sisselasketorustik + cooler
* Kardaan kokku keevitada
* Käiguhoovastik sobiva pikkuse peale keevitada
* Aju/seade + juhtmestik
* Legaalseks saada
Rohkem hetkel pähe ei tule, nagunii mingeid pisiasju on veel lahendada, aga valdav keerulisem osa on nagu ära niiet edasi on lihtne
Suutsin ennast natuke kokku võtta muude tööde kõrvalt ja ühe nädalavahetuse bmw'le pühendada.
Turbod koos kollektoritega on lõplikult küljes,
Sisselaskekollektorit pidin natukene veel haamriga motiveerima ning seejärel mõrasid kinni määrima keevitusega
Lisaks annetati mulle üks bmw m50 segusiiber, mis kiirelt tee kolde külge leidis. Sobis sinna visuaalselt nii kenasti ja jäi mõnusalt peitu, ning olles bmw oma siis originaalse gaasitrossiga kokku sobides on ka kollektor nüüdseks jäädavalt küljes.
Samamoodi on küljes genekas, starter ja roolivõimupump, ning seekord kasutan siis eraldiseisvat(muidugi volvo oma) paaki, mille tarbeks leidsin pea ideaalse koha Kes piltidelt ära tunneb, siis võite ühe küpsise omale lubada.
Koos turbodega pidin veidi järgi aitama oma eelmise aasta setupi jaoks tehtud jahutusvedeliku toruvärki, mis veepumbast välja tuleb. Seegi sai kiired muudatused ja on nüüdseks oma kohal.
Peale korduvaid katsetusi, läheb siiski külge ka eelmine aasta fabritseeritud paisupaak ning tdsi suur radikas, kuna väikse radikaga(kus paisupaak külge ehitatud) ei ole mingi tahtmisega võimalik ülemist lõdvikut roolivõimupumbast mööda tuua
Täna käisin ostsin jupi lõdvikut salongiradika ühendamiseks ning roolivõimu tarbeks lasin ka uue toru teha, ehk siis see osa hakkab ka vaikselt valmima.
Ahjaa muidugi õlifiltri paigalduseks tegi treial mulle uue, pikema poldi, mis praeguseks koos filtriga ka oma koha on leidnud.
Hetkel siis vajavad lõpetamist/paigaldamist/ühendamist/lahendamist veel järgmised asjad:
* Jahutusradika ülemine lõdvik/salongiradika lõdvikud
* Karteri õlijahutuse otsad sillata
* Õlivarras sobima väänata
* Roolivõimu õli pealevoolu lõdvik
* Turbode õlipealevoolud
* Väljalasketorustik
* Sisselasketorustik + cooler
* Kardaan kokku keevitada
* Käiguhoovastik sobiva pikkuse peale keevitada
* Aju/seade + juhtmestik
* Legaalseks saada
Rohkem hetkel pähe ei tule, nagunii mingeid pisiasju on veel lahendada, aga valdav keerulisem osa on nagu ära niiet edasi on lihtne
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist