Tegin algul küll hinnapäringu aga löpuks otsustasin siiski ise töö ära teha. Kuna veepump pani saba ja nagunii olin siiani peale ostu hammasrihma vahetust edasi lükanud siis sai see ette vöetud ise. Lisaks ka hirmutuste taustal sai geneka rihma komplekt vahetatud, kuigi vähemalt D5244T mootoril ei suutnud ma tuvastada kuidas geneka rihm purunedeas hammasrihma vahele saaks
Kuna riiulis ootas ka parema esimese amordipadja komplekt siis läks ka see vahetusse.
Ja xenode tagasilla anduri kinnitus sai ka nipukaga ajutiselt(loe igaveselt) fikseeritud, samas ei olnud aega et täna xenode high peale lülituse probleemi lahendust otsida kuna külalised tulid grillima.
BCM moodul läks ka vahetusse aga selle probleemile vist sellest ei saanud lahendust ja peab edasi uurima hakkama et vast kuskil juhtmestikus asi ikkagi.
Tagumine vaakumpadi sai ka vahetatud aga selle paigutusega on insenerid ikka korralikult metsa pannud, alumise poldi ligipääs on pehmelt öeldes keeruline.
Pildit vahetatud varuosadest ja teisel custom Volvo special tool 999-5433 mille valmistamiseks kulus alla 2 tunni.