![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Ja edu autoga. 2012 paiku oleksin peaaegu selle isendi ostnud, aga miskipärast otsustasin ühe teise Volvo kasuks. Nüüd mõtlen, et ühel hetkel tuleb autokogusse ikka üks kandiline R või T-5R ka leida.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
allan kirjutas:Muidu kõik äge, aga siia teemasse on rohkem pilte vaja
Ja edu autoga. 2012 paiku oleksin peaaegu selle isendi ostnud, aga miskipärast otsustasin ühe teise Volvo kasuks. Nüüd mõtlen, et ühel hetkel tuleb autokogusse ikka üks kandiline R või T-5R ka leida.
Murr kirjutas: Huvitav asi mis mul hingel on veel on rehvimõõt ja koopasse käimine, 225 45 18 idekas oleks ilmselt 215 40 aga siiski kas see vahe on tõesti nii suur, et käib isegi koopaserva vahest.
SinineVagun kirjutas:Murr kirjutas: Huvitav asi mis mul hingel on veel on rehvimõõt ja koopasse käimine, 225 45 18 idekas oleks ilmselt 215 40 aga siiski kas see vahe on tõesti nii suur, et käib isegi koopaserva vahest.
Jutt käib ikka R17 rehvidest, velje järgi vaadates? Kui piirajad, ET ja asjad korras, siis ei tohiks 215/45 ka juba kuskilt vastu käia, mis minu puhul on selle kere peal osutunud seni kõige mõistlikumaks valikuks. 205/50 teeb ka ratta kitsamaks, samas jääb veel mingi mugavus ka alles, kuigi olenevalt sõidustiilist ja vajadustest võid kaotada natuke pidamises. Alla selle mõõdu läheb juba suht jäigaks. Originaal mõõt sellel autol peaks olema 205/45 R17, mida olen oma autol ka kasutanud, aga kehvema tee peal oli päris ebamugav, trampis korralikult. Mnt lehelt vaadates võib su autol olla üldse ainult R15 rattad all
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist