Generaator andis saba 2 sept. - täiesti tühja koha pealt.
Tagumine laager elas oma elu ja pingeregulaator koormuse all laadmist enam ei teostanud.
Vahetasin peal oleva detaili esimese ette juhtuva lammutuse generaatori vastu.
Nüüdseks on originaal korda tehtud- ja nüüd olen valmis järgmiseks "üllatuseks"
Mul selle koha pealt hea statistika- kõik põhjamaadest toodud autod on orginaal läbisõiduga olnud.
Ja kõigi 3-e auto generaatorid on ~340 000- 350 000 tkm juures otsa saanud!
07.09.10 Enne pikka sõitu sai kontrollitud kapotialust.
Kolmanda pihusti ümbrus "märg"
NO võtsin mõned tööriistad endaga kaasa, poest 5 seibi ja töö algas:
Reede õhtu oli väga kiire ja toimekas- sest lekkiva seibiga ei tahtunud kuhugi sõita.
Valmistusin ikkagi kõik võimalikeks variantideks- aga selgus, et 2 aastat tagasi käisid pihustid maas.
Sõna otseses mõttes sain pihustid kergelt kätte- elus peab õnne ka olema
Seibil suurt kahju ei leidnud- arvan, et pesad jäid esimene kord korralikult puhastamata.
Ise kasutasin sellist freesi:
Tulemus on hea. ~500 km trip ja ei ühtegi leket.
Kütuse filtri vahetus ootab ees- "suitsu" kogus on silmnähtavalt vähenenud
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone