Elektriga Jahutusventilaator
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
kumb on parem koda läbi radiaatori õhku puhuma?
Minu teada on väljaspool asuvad ventilaatorid tehtud suhteliselt "lahtised", et lubada passivset jahutust. Pealegi on diislitel vasest radikas.
Eelnevalt mainiti et tuleks teha võimalikult kinnine koda seega siit küsimus:
Kas paigutada ventilaator nii kuuma otsa juurde kui võimalik ja jätta ülejäänud lahti
või asetada keskele ja teha nii kinnine kui võimalik.
Kui keegi ümber ei veena läheb esimene variant.
Minu teada on väljaspool asuvad ventilaatorid tehtud suhteliselt "lahtised", et lubada passivset jahutust. Pealegi on diislitel vasest radikas.
Eelnevalt mainiti et tuleks teha võimalikult kinnine koda seega siit küsimus:
Kas paigutada ventilaator nii kuuma otsa juurde kui võimalik ja jätta ülejäänud lahti
või asetada keskele ja teha nii kinnine kui võimalik.
Kui keegi ümber ei veena läheb esimene variant.
Ühesõnaga selline oleks tuus...
Ja suunajat/koda on vaja sellepärast, et esimene serv on radiaatorist 90mm kaugusel.
Niisama ei ole mõtet "raha tuulde lasta"
Ja suunajat/koda on vaja sellepärast, et esimene serv on radiaatorist 90mm kaugusel.
Niisama ei ole mõtet "raha tuulde lasta"
ära kohe näkku mulle löö aga kas sa selle ruumiga oled arvestanud, mis sa saad, kui sa selle kollase viguri ära võtad (kui seda üldse saab ära võtta)? Sest sealt saaks ju oma 3-5 cm juurde ja kas sellest 8-10cm-st siis ei piisa mingi tavalise ventika+koja majutamiseks? Käisin äsja ekstra õues ja mõõtsin impreza ventika+koja paksus on 87mm. See peaks sissepoole ka ära mahtuma. Muidugi, kui mootor omaette liikudes seda puruks ei peksa.
Re: Elektriga Jahutusventilaator
Mis vahemikus lülitustemperatuuriga andur võiks bensiinimootorile sobida? Termostaat 92°C
Ise mõtlesin 100°C-95°C, 105°C-100°C , Volvo enda elektri ventilaatori KIT's lülitub 103°C pealt!
Ise mõtlesin 100°C-95°C, 105°C-100°C , Volvo enda elektri ventilaatori KIT's lülitub 103°C pealt!
Volvo über alles
Re: Elektriga Jahutusventilaator
Tõstataks teema. Panin kunagi 850 elventi koos releplokiga. Probleem selles, et tempandur ei lülitanud venti sappa ning pidi ise jälgima ja salongis oleva lülitiga mängima, näidiku järgi lasin esimestkorda tempi üsna kõrgele enne kui salongist sundventi taha lülitasin. Lüliti/andur oli pandud kundepoolse radika otsavanni ülemisse nurka kust sai punni eest võtta ja anduri sisse lükata. Andur ise töötas, sest tsäksi v tikiga sooja andes hakkas lülitama. Kas peaks mõnd teist andurit proovima või peaks asukohta vahetama, et see andur ise hakkaks temperatuurist sõltuvalt ventikat lülitama. Anduri info selline
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline