taavi V70 tdi
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7602
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: taavi V70 tdi
Palju sa regullida tahad, pumba ajastus rihma rullik on ekstsentrik, sealt ja pingutiga saab nats mängida.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: taavi V70 tdi
Kui on natuke vaja sättida siis saab pumbarihma alumise rulli liigutamisega. Pärast keerad pingutusulli jälle õigeks.
Aga kui asi on rohkem paigast ära siis keerad selle alumise rulli kesk asendisse ja siis hakkad nukaratast liigutama.
Kusjuures siin on tekkinud vajadus Risto masinal seda sama ajastust sättida. Peaks väikese video tegema.
Aga kui asi on rohkem paigast ära siis keerad selle alumise rulli kesk asendisse ja siis hakkad nukaratast liigutama.
Kusjuures siin on tekkinud vajadus Risto masinal seda sama ajastust sättida. Peaks väikese video tegema.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: taavi V70 tdi
tee jah, ma vaatasin et YT on videosid täis tegelikult, aga igaüks lammutab ikka täiega, vahetab rihma ja eemaldab kola sealt. aga kas seda tööd tuleb teha tundega ja seisva mootoriga või tehakse töötava mootoriga? Seal vist eririistu vaja ei lähe, 13 padrun ja kõik?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7602
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: taavi V70 tdi
Sõltub munade suurusest ja näppude armsusest. Kui kindaga peaks tegema, siis kindlalt seisva mootoriga. Mina ise olen alati seisva mootoriga teinud, sest ülearu just ruumi pole seal ja ei meeldi selliste liikuvate näpuveskite juures asjatada.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: taavi V70 tdi
Ega jah vaja on 13mm silmus võti ja siis oli vist ka 6mm kuuskant. põhiriistadeks kui rullide kallale lähed. Kui aga tervet ratast vaja liigutada siis on vaja juba natuke spetsiifilisemat riista millega rihmaratast paigal saab hoida.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: taavi V70 tdi
Krt video jäi tegematta, väga pime oli juba õues.
Aga
Regul käib alumisest rihmarullist.
Selle komplektik on 15mm lehtvõti ja 6mm kuuskant.
Keerad kuuskandist päripäeva läheb süüde varasemaks ja vastupäeva hilisemaks.
Seal on ainult häda, et kogu regulli vahemik on ainult 6kraadi.
Kui sellest rulli reguleerimisest on vähe siis sätid selle regull ratta silma järgi keskele ja keerad ülemise rihmaratta nuka küljest lahti. Ja keerad ratast ennast. Siin on aga vastupäeva varasemaks.
Hiljem keerad ülemisest pingutusrulli õige pingsuse peale nii, et see nool jääb ilusasti selle tagaplaadi keskele. (pildil on natuke mööda)
Aga
Regul käib alumisest rihmarullist.
Selle komplektik on 15mm lehtvõti ja 6mm kuuskant.
Keerad kuuskandist päripäeva läheb süüde varasemaks ja vastupäeva hilisemaks.
Seal on ainult häda, et kogu regulli vahemik on ainult 6kraadi.
Kui sellest rulli reguleerimisest on vähe siis sätid selle regull ratta silma järgi keskele ja keerad ülemise rihmaratta nuka küljest lahti. Ja keerad ratast ennast. Siin on aga vastupäeva varasemaks.
Hiljem keerad ülemisest pingutusrulli õige pingsuse peale nii, et see nool jääb ilusasti selle tagaplaadi keskele. (pildil on natuke mööda)
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: taavi V70 tdi
tänud! nüüd kui oleks aega ja võimalust, läks naine jälle autoga teispoole eestit
service tuli on ka täpne - omaarust olin õlivahetuse üle lasknud, tegin selle eile ära, castrol läks sisse ilusti ja täna naine helistas kuskil keset eestit et tema teeb kohvipausi ja peale kohvipausi service põleb, et mis nüüd teha. eks tuleb arvutiga tuluke nullida siis ilusti ja järgmine kord juhindada õlitulest (teades et tuli siis läheb ca 500km hiljem põlema)
service tuli on ka täpne - omaarust olin õlivahetuse üle lasknud, tegin selle eile ära, castrol läks sisse ilusti ja täna naine helistas kuskil keset eestit et tema teeb kohvipausi ja peale kohvipausi service põleb, et mis nüüd teha. eks tuleb arvutiga tuluke nullida siis ilusti ja järgmine kord juhindada õlitulest (teades et tuli siis läheb ca 500km hiljem põlema)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
siis kui auto käes ja aega ka, olen kaotand ära diagnostikaabli eks siis tuleb pärisremonti hiljem tegema ja hetkel aega tiluliluga tegeleda.
Tellisin iinamaalt bluetooth cd boxi emulaatori (noh nagu yatour, aga odavam). aga sellega mingi konks - esmakäivitusel saab ilusti tööle panna, kõik funktsioonid toimivad nii nagu vaja jms, aga kui auto välja lülitada, siis hiljem sisselülitades on "CD-6 ERROR" makil ees, ja enam ei miskit. tuleb tõmmata ära maki pistik, tagasi panna, kood sisse ja toimib jälle asi, kuniks auto väljalülitamiseni. emulaatorile olen proovinud nii püsitoidet kui siis võtme 1. asendist - suurt vahet pole, sest püsitoite puhul läheb emulaator magama kui telefoni levist väljas ja ei oska seda hetkel üles äratada hiljem. Ainus asi, mis avastasin, on see, et asi jääb tööle kui enne auto seiskamist lülitada raadio peale see, siis hiljem käivitades saab emulaatori peale uuesti lülitada. Eks peab veel natuke pead murdma, kuidas probleem lahedada.
Keegi yatouriga pole sellise asja otsa sattunud?
Tellisin iinamaalt bluetooth cd boxi emulaatori (noh nagu yatour, aga odavam). aga sellega mingi konks - esmakäivitusel saab ilusti tööle panna, kõik funktsioonid toimivad nii nagu vaja jms, aga kui auto välja lülitada, siis hiljem sisselülitades on "CD-6 ERROR" makil ees, ja enam ei miskit. tuleb tõmmata ära maki pistik, tagasi panna, kood sisse ja toimib jälle asi, kuniks auto väljalülitamiseni. emulaatorile olen proovinud nii püsitoidet kui siis võtme 1. asendist - suurt vahet pole, sest püsitoite puhul läheb emulaator magama kui telefoni levist väljas ja ei oska seda hetkel üles äratada hiljem. Ainus asi, mis avastasin, on see, et asi jääb tööle kui enne auto seiskamist lülitada raadio peale see, siis hiljem käivitades saab emulaatori peale uuesti lülitada. Eks peab veel natuke pead murdma, kuidas probleem lahedada.
Keegi yatouriga pole sellise asja otsa sattunud?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
sain selle hiina BT mooduli ka tööle, st ta töötas enne ka, aga tuli veidi uurida laua peal asja. Mingi tund-polteist sai eri reziime katsetatud ja mässatud, kui sai selgeks, et asi toimib ilma probleemideta, kui enne auto seiskamist minna FM peale ja siis auto kinni panna. siis tagasi töölepannes kõik korras, heli normallne, telefonikõned head ja mugavad teha, kogu juhtimine toimub raadio pealt, lisanuppe kasutama ei pea (kuigi saab). Täna enam ei jõudnud, aga homme vean mikri ka kuskile normaalsesse kohta ära (peegli taha kuskile ilmselt). Samuti sai täna paigaldatud alla 10 eurine keskluku moodul, nüüd saab uksed lukku ja lahti puldist.
https://www.aliexpress.com/item/Mayitr- ... 88782.html see BT moodul ja see kesklukumoodul: https://www.aliexpress.com/item/Descrip ... 31705.html
ühtlasi igaks juhuks paigaldasin ka sellise huijobina: https://www.aliexpress.com/item/2016-Pr ... 03127.html Siis ei pea see BT moodul kuskil tolknema. Kuigi AUX juhe hetkel ühendamata, sest nii kui AUX külge panna, läheb AUX aktiivseks. Tõstan mingiaeg BT mooduli seest lülitiga koos selle pesa otse paneeli, siis kõik funktsioonid ilusti peidus. PEsa ise läks istmesoojenduste koha asemele, samas augus paistab ka USB laadija https://photos.app.goo.gl/5i1UkvBp6pDG1Zaz2
https://www.aliexpress.com/item/Mayitr- ... 88782.html see BT moodul ja see kesklukumoodul: https://www.aliexpress.com/item/Descrip ... 31705.html
ühtlasi igaks juhuks paigaldasin ka sellise huijobina: https://www.aliexpress.com/item/2016-Pr ... 03127.html Siis ei pea see BT moodul kuskil tolknema. Kuigi AUX juhe hetkel ühendamata, sest nii kui AUX külge panna, läheb AUX aktiivseks. Tõstan mingiaeg BT mooduli seest lülitiga koos selle pesa otse paneeli, siis kõik funktsioonid ilusti peidus. PEsa ise läks istmesoojenduste koha asemele, samas augus paistab ka USB laadija https://photos.app.goo.gl/5i1UkvBp6pDG1Zaz2
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
vahepeal pole peale sõitmise millegagi tegelenud, aga kuna mingi hetk viskas stressitase päris lakke, siis konkreetselt nädal aega lihvisin ja värvisin ühtesid kasutuid velgesid stressimaandamiseks. õnneks oli ilus ilm ja mõtted olidki ainult mujal
Nüüdsest sõidab mul naine sellega, rataste vahetusel avastasin et mingi hetk peaks tegelema tagapidurite renoveerimisega, muus osas kalla ja talla. Kuna kaotasin oma datakaabli ära jaanuaris, siis alles nüüd sain uue käte ja peaks mingi hetk ka pritsekogust uurima, aga ei tea millal selleks kõigeks aega leiab muu elu kõrvalt.
https://photos.app.goo.gl/npL20wfllf9tdwS53
https://photos.app.goo.gl/aRFWrWWkWalIjmOL2
Nüüdsest sõidab mul naine sellega, rataste vahetusel avastasin et mingi hetk peaks tegelema tagapidurite renoveerimisega, muus osas kalla ja talla. Kuna kaotasin oma datakaabli ära jaanuaris, siis alles nüüd sain uue käte ja peaks mingi hetk ka pritsekogust uurima, aga ei tea millal selleks kõigeks aega leiab muu elu kõrvalt.
https://photos.app.goo.gl/npL20wfllf9tdwS53
https://photos.app.goo.gl/aRFWrWWkWalIjmOL2
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7602
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: taavi V70 tdi
Nüüd tunneb su masina kohe kindlasti ära kui see peaks mööda veerema.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: taavi V70 tdi
vahepeal pole jälle MITTE MIDAGI autogfa muud teinud, kui panin esituledesse hiina H7 ledid ja nähtavus läks palju paremaks ja kõik vastutulijad tervitavad mind et ma ni hästi näen kerge vilksatusega Põhimure se, et tulesid ma ei saa regullida ei salongist ega kruvist. Keegi veel samasuguse murega kokku puutunud? Tavalised pirnid näitavad parajalt, aga hiinakad peaks veidi alla keerama, et nõrgasilmsed vastutulijad ei solvuks.
Tegin ka kerge statistika, olen 406 päeva nüüd käivituste arvu loginud, selle aja jooksul olen sõitnud 17646km ja kokku autot olen käima keeranud 2670 korda. Ehk keskmine sõidupikkus 6,6km. Kuna ignition counter mul näitab nüüdseks 72030 korda, siis siit võiks tuletada, et auto sipidokas hooga maha keeratud. Nimelt spidokal on preguseks ees number 295809km, aga kui arvestada keskmise sõidupikkusega 6,6km, võiks spidokal olla ees 476000km. Või äkki tõesti on eelnevad omanikud teinud kokku umbes 4km pikkuseid sõite keskmiselt, mis vana diiselauto puhul, mis pärit saksamaalt, veidi rohkem kui kahtlane. aga arvestades seda, et olgugi et käivitusega ma pole mitte midagi teinud, siis kui töötab, siis sõidab.
Enne märtsikuist ülevaatust peaks pidurid ikka korda tegema, aga aega on selle kiire asjaga ilmselt siis teeb, kui jää juba autot kannab, et oleks lõbusam.
raw data:
Tegin ka kerge statistika, olen 406 päeva nüüd käivituste arvu loginud, selle aja jooksul olen sõitnud 17646km ja kokku autot olen käima keeranud 2670 korda. Ehk keskmine sõidupikkus 6,6km. Kuna ignition counter mul näitab nüüdseks 72030 korda, siis siit võiks tuletada, et auto sipidokas hooga maha keeratud. Nimelt spidokal on preguseks ees number 295809km, aga kui arvestada keskmise sõidupikkusega 6,6km, võiks spidokal olla ees 476000km. Või äkki tõesti on eelnevad omanikud teinud kokku umbes 4km pikkuseid sõite keskmiselt, mis vana diiselauto puhul, mis pärit saksamaalt, veidi rohkem kui kahtlane. aga arvestades seda, et olgugi et käivitusega ma pole mitte midagi teinud, siis kui töötab, siis sõidab.
Enne märtsikuist ülevaatust peaks pidurid ikka korda tegema, aga aega on selle kiire asjaga ilmselt siis teeb, kui jää juba autot kannab, et oleks lõbusam.
raw data:
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7602
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: taavi V70 tdi
Äkki regullmootorite munakad reflektorit küljest lahti?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: taavi V70 tdi
tuled OK, sai need paika regullitud, pilt ilus ja vastutulijaid ka ei häiri aga nüüd said tuled tagasi hõõgpirnideks tagasi vahetatud, kuna TÜV tuli peale.
sai TÜV edukalt läbitud, aga TÜV-i ajal seal paarutades esmakordsel vajutamisel alguses seal puhus piisavalt musta välja, siis see must muutus äkki valgeks õlihaisuks. Peale seda tüv-i mees lasi veidi tühikäigul tiksuda, vajutas uuesti ja sai norm näidu kätte. Kuid nüüd küsimus - kas ma peaks kartma seda valget õlilõhnaga suitsu? TÜV-imees väitis et tale see mootorihääl ka ei meeldi, aga ma sellest nüüd ei saanudki aru, minujaoks on hääl tavapärane.aga hoiatas, et tal enne olnud 1x selline juhus, kui mootor tegi samamoodi, lõi valge suitsu välja, silindrisse jooksis liiga palju õli ja teine vajutus et näitu kätte saada lõppes kõvera kepsuga. selle juhuse taga oli mingi kruvi(?) turbo juures, kus vabanes mingi tihend(?) ja see lasi õli turbo kaudu silindrisse (kui ma sellest seletusest õigesti aru sain)
Õlikulu pole mootoril senimaani eriti olnud, vbla liiter 10 000km kohta.
teiseks: kus asub süüteküünlaid aktiveeriv temp andur? Mul see eelsüüte relee aktiveerub viimasel ajal alles siis kui starter juba ringi käib, võtme 2. asendisse keerates ei sütti armatuuris ei tuli ega tule ka reaalselt küünaldele voolu peale. Aga mõnikord samas aktiveerub tuli armatuuris ja samal ajal tuleb ka küünaldele vool peale. Ehk eelsüütereleed ei kahtlustaks, sest see vist ei käi koos armatuuri tulega?
sai TÜV edukalt läbitud, aga TÜV-i ajal seal paarutades esmakordsel vajutamisel alguses seal puhus piisavalt musta välja, siis see must muutus äkki valgeks õlihaisuks. Peale seda tüv-i mees lasi veidi tühikäigul tiksuda, vajutas uuesti ja sai norm näidu kätte. Kuid nüüd küsimus - kas ma peaks kartma seda valget õlilõhnaga suitsu? TÜV-imees väitis et tale see mootorihääl ka ei meeldi, aga ma sellest nüüd ei saanudki aru, minujaoks on hääl tavapärane.aga hoiatas, et tal enne olnud 1x selline juhus, kui mootor tegi samamoodi, lõi valge suitsu välja, silindrisse jooksis liiga palju õli ja teine vajutus et näitu kätte saada lõppes kõvera kepsuga. selle juhuse taga oli mingi kruvi(?) turbo juures, kus vabanes mingi tihend(?) ja see lasi õli turbo kaudu silindrisse (kui ma sellest seletusest õigesti aru sain)
Õlikulu pole mootoril senimaani eriti olnud, vbla liiter 10 000km kohta.
teiseks: kus asub süüteküünlaid aktiveeriv temp andur? Mul see eelsüüte relee aktiveerub viimasel ajal alles siis kui starter juba ringi käib, võtme 2. asendisse keerates ei sütti armatuuris ei tuli ega tule ka reaalselt küünaldele voolu peale. Aga mõnikord samas aktiveerub tuli armatuuris ja samal ajal tuleb ka küünaldele vool peale. Ehk eelsüütereleed ei kahtlustaks, sest see vist ei käi koos armatuuri tulega?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: taavi V70 tdi
Sellel autol ongi selle eelsüütega selline kummaline teema. Ta vaatab välis tempi ja kui see on soojem kui +5c siis ei panegi enne küünlaid. Käivitushetkel aga avastab, et oh krt oleks ikka vist vaja ja paneb need kah juurde.
Mul mõlemad TDI mootorid tegid seda. Just praeguste ilmadega on seda eriti hästi tunda. Selle vastu ei olegi mingit rohtu. Vähemalt mina ei ole veel leidnud.
See viga parandati selle uue MSA 15.8 ajuga
Mul mõlemad TDI mootorid tegid seda. Just praeguste ilmadega on seda eriti hästi tunda. Selle vastu ei olegi mingit rohtu. Vähemalt mina ei ole veel leidnud.
See viga parandati selle uue MSA 15.8 ajuga
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist