Klamber 850/70-d
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Karterituulutus, kellel seda vaja on?
Võrdlemisi kindel võib olla, et selle auto (XC '98) eluea jooksul pole seda puhastatud, so 19a. Ja sama kindel võib olla ka et ala 5a on sellega nii ka sõidetud.
Noh ok tuli sarnast möga ka torust sisselaskesse, aga mõtlesin et auto seisnud jne. Vanasti sõites õlikulu ka meeletu polnud. Keerasin kopsiku maha, pealmisest august tuli natuke vett ja alumisest seda valget. Vaatame siis mis sees on: kõik musta putru täis. Karterisse minev auk plokis täiesti kivikõva setet täis. Egas midagi, toob poest uue kopsiku ja sõit võib edasi minna. Esialgu tuleb mootor kokku tagasi ka panna.
Võrdlemisi kindel võib olla, et selle auto (XC '98) eluea jooksul pole seda puhastatud, so 19a. Ja sama kindel võib olla ka et ala 5a on sellega nii ka sõidetud.
Noh ok tuli sarnast möga ka torust sisselaskesse, aga mõtlesin et auto seisnud jne. Vanasti sõites õlikulu ka meeletu polnud. Keerasin kopsiku maha, pealmisest august tuli natuke vett ja alumisest seda valget. Vaatame siis mis sees on: kõik musta putru täis. Karterisse minev auk plokis täiesti kivikõva setet täis. Egas midagi, toob poest uue kopsiku ja sõit võib edasi minna. Esialgu tuleb mootor kokku tagasi ka panna.
Tags:
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
"Karterituulutus, kellel seda vaja on?"
karteril ongi vaja, et kondents mootorist välja saada.
karteril ongi vaja, et kondents mootorist välja saada.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Shimmisin silindrid ära, mõned lehtkaliibrit pidi selleks laiali lõhkuma. Vähemalt nüüd on teada, kus pealinna kõige odavamad lehtkaliibrid müügil on. Uus probleem - lähemal uurimisel oli näha, et tihend on nii palju liikunud, et väike rant on ploki pinna peal, täpselt seal kus oleks vaja tihendi pinda juurde saada. Ideaalis tulnuks vist plokk pealt lihvida, aga ei tahaks surveastet ka suuremaks ajada. Rääkimata ploki välja tõstmisest. Vaatame, mis saama hakkab. Äkki uus tihend ikka hoiab vee ja gaasid lahus. Selle mootoriga võib proovida, kaotada pole suur midagi.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Kaotada on oma aeg mis läheb pärast uuesti mootori remondile.
Lase rant maha võtta ja kasuta r tihendit. On teine kihiline metall tihend.
Lase rant maha võtta ja kasuta r tihendit. On teine kihiline metall tihend.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Tanel kirjutas:On teine kihiline metall tihend.
Sul selle koodi pole käepärast? 81mm tihendit pidasid silmas, 83 vist pole olemas? Va aftermarket asjad, kuigi neid väga ka pole, ARD jms.
Edit: 30637066 võiks olla õige kood ja 83mm jaoks.
Viimati muutis Klamber, 16 Okt 2017, 11:33, muudetud 1 kord kokku.
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Tanel pidas vist P2R tihendit silmas. Kui õigesti mäletan, siis üks kuni paar jahutuskanalit on teise paigutusega ja tuleb juurde puurida. Koodi mul käepärast pole.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Hetkel ei hakka midagi tegema, kaas juba kinni tõmmatud tavalise tihendiga ja klapikaas ka peale liimitud. Aga tuleviku tarbeks mõlgutaks küll seda mõtet. Ainuke probleem tundub surveaste. MLSi jaoks peaks mõlemad pinnad üle lihvima, metalltihend on õhem 1,35mm vs papptihend 1,5 vist. Ehk siis kokku läheb asi päris peeneks, surveaste tõuseb ca 0,2-0,3 ühiku võrra. Parandage kui eksin. Samas 81mm ploki peal seda suuremat tihendit kasutades jääb päris suur mõttetu pilu serva (tihendi ava peaks olema 84,5mm).
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Huumoriga võttes, siis palju velgede eest tahad? Pea püsti ja edasi!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Positiivse poole pealt, vähemalt ei ole sa avarii põhjustamises süüdi, vaid kannataja pool. Aja närvide kulu paraku keegi ei kompenseeri.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
- arturjarn1
- Kõva postitaja
- Postitusi: 179
- Liitunud: 12 Okt 2016, 13:07
- Asukoht: Rakvere prügimägi
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
sain su sõnumile alles nüüd pihta. Kole lugu küll, aga midagi ei ole teha. Uksed saad minu doonorilt, kui lammutamiseks läheb.
850R FWD 2.0 155kw
S60 2.4D
Toyota Corolla 1.9D
S60 2.4D
Toyota Corolla 1.9D
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Mul jäi swapist täitsa toimetav tomat üle, võta ühendust kui huvi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist