P1800S 1969 - kaak
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
ma vist isegi korra mõtlesin sellele aga meenutades viimast lahendust, siis polegi vaja eraldi sulgeda tegelikult kuna seal on simmerling juba õli peatamiseks olemas/paigaldatav:
http://i6.photobucket.com/albums/y218/B ... C03986.jpg
(pilt interneedusest)
mul jääb ta tulemüüri taha peitu ka nii et ei ole vaja muretseda "imeliku pöörleva vidina pärast", aga muidu saab seda vist katta whiteblock rida6 pealt pärineva korgiga või siis uuemate T5 pealt korkidega.
http://i6.photobucket.com/albums/y218/B ... C03986.jpg
(pilt interneedusest)
mul jääb ta tulemüüri taha peitu ka nii et ei ole vaja muretseda "imeliku pöörleva vidina pärast", aga muidu saab seda vist katta whiteblock rida6 pealt pärineva korgiga või siis uuemate T5 pealt korkidega.
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Tags:
Re: P1800S 1969 - kaak
pane ikka mingid katted ette, muidu jääb selline "poole P'ga" tegemise maik juurde asjale.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: P1800S 1969 - kaak
Alu lehest mingi plaadike ette freesida ja tihend alla? Kui sa mulle mõõdud võlud saad soodushinnaga...
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Vahepealsetest nokitsemistest:
Auto käis enne jaanipäeva ennast näitamas Salongimeistri lõputöö raames Viljandi kutsekas lõputööde esitlusel:
hetkeseis:
Auto käib, pidurdab ja on manööverdatav. Puudu on veel mootori õhufilter, paisupaak, käsipidur, armatuuri kellad, esiratastele flantsid ja veel nipetnäpet.
koos muude elektritöödega sai ka loomulikult tuled põlema pandud:
numbrituled põleksid ka kui vaid oleks teadnud seda imepisikest pirni osta õigel ajal.
Herr Supp abil said ka sobilikud peeglid leitud, mida ma Tartu ürri raames veel külge ei julenud kruvida, kuna ei leidnud sobivat kohta:
sai külge proovitud ka originaal salongi sissepuhke õhukopsikut:
arvatavasti teeb uue custom kopsiku veel sellel suvel, kuna väga suured rooste augud on tegelikult sees ja suht väsinud olemisega see kopsik
Külge sai ka kruvitud originaal stange, veits puhastatuna:
tagumine stange on hetkel nii kole et isegi pilti ei saanud teha, ebayst nägusam tulemas.
Lisaks esimestele vöödele on sellel masinal ka tagumised 3 punkti vööd, ikkagi pereauto ju..
Auto käis enne jaanipäeva ennast näitamas Salongimeistri lõputöö raames Viljandi kutsekas lõputööde esitlusel:
hetkeseis:
Auto käib, pidurdab ja on manööverdatav. Puudu on veel mootori õhufilter, paisupaak, käsipidur, armatuuri kellad, esiratastele flantsid ja veel nipetnäpet.
koos muude elektritöödega sai ka loomulikult tuled põlema pandud:
numbrituled põleksid ka kui vaid oleks teadnud seda imepisikest pirni osta õigel ajal.
Herr Supp abil said ka sobilikud peeglid leitud, mida ma Tartu ürri raames veel külge ei julenud kruvida, kuna ei leidnud sobivat kohta:
sai külge proovitud ka originaal salongi sissepuhke õhukopsikut:
arvatavasti teeb uue custom kopsiku veel sellel suvel, kuna väga suured rooste augud on tegelikult sees ja suht väsinud olemisega see kopsik
Külge sai ka kruvitud originaal stange, veits puhastatuna:
tagumine stange on hetkel nii kole et isegi pilti ei saanud teha, ebayst nägusam tulemas.
Lisaks esimestele vöödele on sellel masinal ka tagumised 3 punkti vööd, ikkagi pereauto ju..
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: P1800S 1969 - kaak
tõeliselt kena masin. kere värv on väga ilus ning salong ka sobib kenasti juurde.
Need valuveljed on kuidagi "võõrad" selle masina all ainult.
Midagi sellist passiks vb paremini vanakooli masina külge. maitse asi muidugi.
Igaljuhul palju õnne kena saavutuse üle.
Need valuveljed on kuidagi "võõrad" selle masina all ainult.
Midagi sellist passiks vb paremini vanakooli masina külge. maitse asi muidugi.
Igaljuhul palju õnne kena saavutuse üle.
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Veljed on võõrkehad, muidu 5+
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
need mustangi veljed on ausaltöelda koledad (sry), randiga velgi tõesti otsin aga mitte banaankodarategal.
Olemasolevate velgedega peate see aasta leppima ja ainult takka kiitma, ehk uueks aastaks koos väheke nobedama mootoriga saab autole lubatud ka uhkemad veljed...
Olemasolevate velgedega peate see aasta leppima ja ainult takka kiitma, ehk uueks aastaks koos väheke nobedama mootoriga saab autole lubatud ka uhkemad veljed...
1800s T5
e36 T5
e36 T5
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Ronal teddy siis juba
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: P1800S 1969 - kaak
korralik plekk ja ilukilp on igalajal parem kui valju junn, jalgratta kodar madala rehviga on ikka eriline okse, sellist solki suudab ainult tõrvapappi meenutava nahavärviga isend alla kruvida.
PS nooremale publikule: tõrvapapp pole kiriku tegelane
PS nooremale publikule: tõrvapapp pole kiriku tegelane
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: P1800S 1969 - kaak
Maitse üle ei vaielda ja omaniku enda asi ,mis ta sinna alla kruvib.
Kuid minu soovitus oleks midagi järgnevat.
Olid vist Pesukoti velgedest moditud.
Kuid minu soovitus oleks midagi järgnevat.
Olid vist Pesukoti velgedest moditud.
780`89 B230FT Bertu, 780`88 B280F Blacky,
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04
Re: P1800S 1969 - kaak
Kui turbs peale tuleb, saab nende kitsaste rehvidega vaid jutte joonistada
S40 T4 HX35
Re: P1800S 1969 - kaak
Kui turbs peale tuleb, saab nende kitsaste rehvidega vaid jutte joonistada
Kõnealusel Pühakul ees 205/45R17 ja taga 235/40R17. Tagavelje laius 8,5". Kui laia sa ikka ilma kere oluliselt ümber ehitamata alla paned? Ka võimu jätkub sel autol parasjagu : 496Hp/595Nm.
Kel huvi, siis väga lahe teema sellest autost http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=687.0
780`89 B230FT Bertu, 780`88 B280F Blacky,
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04
Re: P1800S 1969 - kaak
OK, pildilt ei saa aru
Tigro kirjutas:Kui turbs peale tuleb, saab nende kitsaste rehvidega vaid jutte joonistada
Kõnealusel Pühakul ees 205/45R17 ja taga 235/40R17.
S40 T4 HX35
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline