Selline küsimus et kuna mul on 940 93a 2.0 82kw siis tahaks teada et kas mul on võimalik panna mingi suvaline kütuse pump sinna alla. Probleem selline et auto käima läheb aga üle 2000 pöörde ei saa kätte ja turtsub igati. Ise arvan et pump ei löö piisavalt peale. Aga kuulsin et sellisel autol on 2 pumpa. Üks paagi sisene ja teine põhja all. Ja tahaks teada kummast ma alustama peaks vahetamist. Kuigi auto varuosa netipoed annavad ainult ühe pumba välja. Seda ka et kui võtit keerata hakkab pump tööle aga teeb kõva häält.
Tänud
Tommy.
940 kütuse pump.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: 940 kütuse pump.
Jah ühe pumba lahendusele vist mindi üle 95a, keegi võib üle kinnitada. Vahet on lihtne teha, kahe pumbaga mudelil on juhi istme kandis põhja all nii pump kui filter, uuemal ainult filter.
Kui kõva häält teeb siis on kaks varianti, kas sõber on maha koolnud ja üks neist peab ülemäära punnitama või on üks neist viimase otsa peal. Ma ei tea kas mul on mootorid mis on tundlikud rõhu osas, kuid kui pump on kalane või läbi siis on istmiku närvis ka kohe tunda puuduvad kilovatid.
https://www.volvoclub.org.uk/faq/FuelSystem.html
Siit lehelt leiad info kuidas diagnoosida pumpade tööd. Pmt käib see nõnda, et kütuse pumbad on eraldi relee all. Relee võtad välja ja seal annab konaktid otse ühendada nõnda, et kui süüte sisse keerad siis hakkavad pumbad uhama. Siis mootori töö ei sega ja nad on hästi kuulda. Põhja all olevast on lihtne aru saada, paagi sisest on ka kuulda kui lehtri pistad näiteks kütuse peale valamise auku. Mina tõmbasin lõpuks põhjaalusel saba tagant, sest tema undamine häiris. Siis on kohe aru saada, paagi sisene on päris tige sell, eriti kui paagi täituvus on põhja peal.
Kui kõva häält teeb siis on kaks varianti, kas sõber on maha koolnud ja üks neist peab ülemäära punnitama või on üks neist viimase otsa peal. Ma ei tea kas mul on mootorid mis on tundlikud rõhu osas, kuid kui pump on kalane või läbi siis on istmiku närvis ka kohe tunda puuduvad kilovatid.
https://www.volvoclub.org.uk/faq/FuelSystem.html
Siit lehelt leiad info kuidas diagnoosida pumpade tööd. Pmt käib see nõnda, et kütuse pumbad on eraldi relee all. Relee võtad välja ja seal annab konaktid otse ühendada nõnda, et kui süüte sisse keerad siis hakkavad pumbad uhama. Siis mootori töö ei sega ja nad on hästi kuulda. Põhja all olevast on lihtne aru saada, paagi sisest on ka kuulda kui lehtri pistad näiteks kütuse peale valamise auku. Mina tõmbasin lõpuks põhjaalusel saba tagant, sest tema undamine häiris. Siis on kohe aru saada, paagi sisene on päris tige sell, eriti kui paagi täituvus on põhja peal.
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Re: 940 kütuse pump.
86a. masin meh pritsega sõidab väga eduliselt ainult põhjaaluse pumbaga. Sai seda terve kuu aega tehtud.
Ainult paaki ei tohi alla poole lasta.
Ainult paaki ei tohi alla poole lasta.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: 940 kütuse pump.
Leho kirjutas:Ainult paaki ei tohi alla poole lasta.
Jah, undamine peksab muusikale liiga valjult vahele ja käivitus on nagu vanasti karbussiga
Ma vahetasin paagi sisese pumba ära ja kuri kiusatus oli põhjaalusest ka vabaneda, panna võimsam 95a. pump või siis bemari oma. Kuid ühel eelneval masinal oli surnud põhjaalune ära ja ikka omaette tase on see kui autos läheb midagi katki kuid auto ikka on liikumisvõimeline, ehk siis pumpamine on ära jaotatud.
Supp seletas ka mulle, et ühe pumba võib laia kaarega minema visata, kuid kui põhjaalune kutu oli siis järgmine lahkus aasta hiljem. Ma muidugi harrastan paaki tühjaks sõita ja siis jälle täita.
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Re: 940 kütuse pump.
Kui paagisisene on õhtal, saab sõita, kuid kui põhjaalune on kutu, siis on sõit lõppenud.
Ainult paagisisesega ei sõida kuskile.
Kes ei usu, tehku proovi:
-töötava mootoriga tõmba välja kaitse nr 11 (paagisisene pump) ja pane tagasi.
-sama asi kaitsmega nr 1 (põhjaalune pump).
Kas märkad erinevust?
Ainult paagisisesega ei sõida kuskile.
Kes ei usu, tehku proovi:
-töötava mootoriga tõmba välja kaitse nr 11 (paagisisene pump) ja pane tagasi.
-sama asi kaitsmega nr 1 (põhjaalune pump).
Kas märkad erinevust?
Вольво c cемëрки начинается!
Re: 940 kütuse pump.
Selles postituses 2 viga (ehk 91.a. Volvo 740'nel on teisiti):
1. Mootor töötab ka vaid paagisisese pumba toitel, jõudu on aga ainult esimese käiguga "koju lonkamiseks"
2. Kaitse nr. 1 annab voolu pritseajule, jättes aju toiteta, ei tööta ka mootor.
3. Mõlemad bensiinipumbad saavad voolu kaitsme 11 alt, seega kaitsme eemaldamise järel saab kaitsmepessa ühele klemmile voolu andes mõlemat pumpa käitada (abiks ntx. bensiini paagist kätte saamisel).
1. Mootor töötab ka vaid paagisisese pumba toitel, jõudu on aga ainult esimese käiguga "koju lonkamiseks"
2. Kaitse nr. 1 annab voolu pritseajule, jättes aju toiteta, ei tööta ka mootor.
3. Mõlemad bensiinipumbad saavad voolu kaitsme 11 alt, seega kaitsme eemaldamise järel saab kaitsmepessa ühele klemmile voolu andes mõlemat pumpa käitada (abiks ntx. bensiini paagist kätte saamisel).
Igor kirjutas:Kui paagisisene on õhtal, saab sõita, kuid kui põhjaalune on kutu, siis on sõit lõppenud.
Ainult paagisisesega ei sõida kuskile.
Kes ei usu, tehku proovi:
-töötava mootoriga tõmba välja kaitse nr 11 (paagisisene pump) ja pane tagasi.
-sama asi kaitsmega nr 1 (põhjaalune pump).
Kas märkad erinevust?
Kõigi tagaveoliste Volvode ajude softi vahetus/uuendus ( "flashimine" ) ka ootetööna.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Re: 940 kütuse pump.
Eks ta vist oleneb jah mis seisus see tagumine pump on, päris väsinud siis vast ei taha jah enam koju ka longata, surm maitseb magusamalt
Ilma emma kumma pumbata on saadud "sõita" küll, rohkem kui koju.
LH ajul ikka jah mölemad pumbad ühe kaitsme all koos. Kas Renixil on siis eraldi kaitsmete all?
Ilma emma kumma pumbata on saadud "sõita" küll, rohkem kui koju.
LH ajul ikka jah mölemad pumbad ühe kaitsme all koos. Kas Renixil on siis eraldi kaitsmete all?
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Re: 940 kütuse pump.
Veaks võib lugeda seda, et võtan sõna 940 pumba teemas oma 740 pumbaga ja ka seda, et jäi mainimata oma auto täpsem spetsifikatsioon.
- valmistamiseaasta 1988
- b230f mootor
- lh 2.2 süüde
- aw70 (või 71, täpselt ei mäleta) automaatkast.
On siis teistega kuidas on, aga minu autol on nii nagu eelmses postis kirjutasin.
- valmistamiseaasta 1988
- b230f mootor
- lh 2.2 süüde
- aw70 (või 71, täpselt ei mäleta) automaatkast.
On siis teistega kuidas on, aga minu autol on nii nagu eelmses postis kirjutasin.
Вольво c cемëрки начинается!
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 940 kütuse pump.
Tundub, et kahe pumbaga süstemis paagipump mängib etteande rolli,
kõhualune lööb surve pritsesse.
Ühe pumbalisel teeb selle survestamise paagipump.
kõhualune lööb surve pritsesse.
Ühe pumbalisel teeb selle survestamise paagipump.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 940 kütuse pump.
Tere!
Mul müüa volvo 940 diisli kütuse pump. Remontist tulnud pump.
Mul müüa volvo 940 diisli kütuse pump. Remontist tulnud pump.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist