kahesajane madalaks ja jäigaks
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Lõigatud vedru ees kui ka taga praegu. Talve jooksun ostan asjad kokku ja teen coiloverid. Plaan Bilstein B6/B8 amordid ja coili vedrud ja tuleb ka mutritega reguleerimise võimalus. Vedru jäikust praegu ei tea veel. Pole arvutanud.
- volvofriik
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Mulle meenuvad seoses madalduspornotuuninguga alati kaheksakümnendate Zigullid, millega korraga peaaegu tonn kartuleid ja 140 kilone eit turule sõidutati. Need oli ka hästi madalad masinad. Või siis sapakas, kuhu 12 matsi sisse mahutati. Tugevalt ülekaaluliste pereautod on ka enamasti hästi maadligi. Sorry aga see on viimase vestluse vestluse tulem volvomeeste vahel (mitte ka just väga tagasihoidliku naeruga).
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Käin ostan relaka ketta ära
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
volvofriik kirjutas:Mulle meenuvad seoses madalduspornotuuninguga alati kaheksakümnendate Zigullid, millega korraga peaaegu tonn kartuleid ja 140 kilone eit turule sõidutati. Need oli ka hästi madalad masinad. Või siis sapakas, kuhu 12 matsi sisse mahutati. Tugevalt ülekaaluliste pereautod on ka enamasti hästi maadligi. Sorry aga see on viimase vestluse vestluse tulem volvomeeste vahel (mitte ka just väga tagasihoidliku naeruga).
Eks igaüks tahab midagi arvata.
Paraku on paljud ka lausa veendunud, et nende isiklik maitse on üleüldse ainuke ja püha tõde, mida siis järjepidevalt ka kuulutama peab.
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
ma kahtlustan, et jutuajamine ei toimunud mitte volvomeeste, vaid volvoeitede vahel. jutt on küll selline
'66 Amazon | '00 V70
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Kui vana masina puhul oleks esimene jutt relakaga vedrude madaldamine, suhtuksin volvofriigiga sarnaselt. Ollu on näidanud, et tal on terviknägemus, mille poole ta püüdleb. Sellisel puhul pole mu jaoks vahet, kas lastakse madalaks, tõstetakse kõrgeks või värvitakse roosatäpiliseks. Ühesõnaga kui asi moodustab terviku ja masinale antakse uus elu, sõltumata lõplikust näost, siis viitsijale viis pihku.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
volvofriik kirjutas:Mulle meenuvad seoses madalduspornotuuninguga alati kaheksakümnendate Zigullid, millega korraga peaaegu tonn kartuleid ja 140 kilone eit turule sõidutati. Need oli ka hästi madalad masinad. Või siis sapakas, kuhu 12 matsi sisse mahutati. Tugevalt ülekaaluliste pereautod on ka enamasti hästi maadligi. Sorry aga see on viimase vestluse vestluse tulem volvomeeste vahel (mitte ka just väga tagasihoidliku naeruga).
Tore teada:)
Jarmo kirjutas:volvofriik kirjutas:Mulle meenuvad seoses madalduspornotuuninguga alati kaheksakümnendate Zigullid, millega korraga peaaegu tonn kartuleid ja 140 kilone eit turule sõidutati. Need oli ka hästi madalad masinad. Või siis sapakas, kuhu 12 matsi sisse mahutati. Tugevalt ülekaaluliste pereautod on ka enamasti hästi maadligi. Sorry aga see on viimase vestluse vestluse tulem volvomeeste vahel (mitte ka just väga tagasihoidliku naeruga).
Eks igaüks tahab midagi arvata.
Paraku on paljud ka lausa veendunud, et nende isiklik maitse on üleüldse ainuke ja püha tõde, mida siis järjepidevalt ka kuulutama peab.
Mina pole kunagi oma madalduse hullust kellelegi peale surunud. Mulle meeldivad ka kõrged autod millega saab seal sõita kus teid pole. Stance kui selline mida ma viljelen on fitment, madalduse puhul kuidas auto istub, milline on rehvi ja koopa vaheline suhe. Stance ja fitment võib ka offroadi autol väga ilus olla, kuna ta on omas elemendis, oma suurte rehvide, laiendite ja tõstetud vedrustusega ongi tal suurepärane fitment ja on ilus. Mina ehitan enda autot nii nagu mulle meeldib ja ei suru seda kellelegi peale. Igal ühel erinev stiil ja igaüks ajab õiget asja. Paraku osad inimesed arvavad, et nende maitse on õige, nagu sa mainisid:)
Aga paneme selle teema jutu lukku nüüd äkki? Kui kellelgi mu auto kohta öelda midagi on, siis...
viewtopic.php?f=25&t=19720&start=0
...selle jaoks on teine teema olemas.
Ja nagu mainisin, siis kevadeks loodan coiloveritel sõita. Kindlasti kirjutan nende ehitamisest ka siia teemasse mingi ülevaate:)
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
coilide ja b6/8 on see jama, et kui sihipärast rinkat ei kihuta siis on see suht mõtetu investeering, need on suht kallid ja nende eluiga lühike, vast aasta max kaks
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Pole ju "igapäeva" sõidupill
ja
Hobiautole liiga kallid osad ja mõttetu investeering. -Mida see tähendab???
ja
Hobiautole liiga kallid osad ja mõttetu investeering. -Mida see tähendab???
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Kirjutasin googlisse volvo 240 tuning ja ette viskas sellise vahva lingi:
http://www.europeantuningshop.nl/index. ... ommon/home
Kui panna otsingusse 240 ja kategooria volvo, siis viskab igast vahvat värki ette.
Ja mis kõige vahvam, töökoht on veoautokabiinis, seega katsun sealt mingi läbihüpata ja miskit kaasahaarata.
Siim
http://www.europeantuningshop.nl/index. ... ommon/home
Kui panna otsingusse 240 ja kategooria volvo, siis viskab igast vahvat värki ette.
Ja mis kõige vahvam, töökoht on veoautokabiinis, seega katsun sealt mingi läbihüpata ja miskit kaasahaarata.
Siim
- volvofriik
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
No ütleme siis välja oma suhtumise ühe põhjuse: Neid masinaid jääb järjest vähemaks. Juurde ei tule enam kuskilt. Miks mitte säilitada viimaseid elusolijaid kui museaale ja austusavaldust ühele tõeliselt heale autole. Või olen ma oma fanatismis, mis on kestnud aastast 1993, liiale läinud? Madaldage jumala eest ükskõik mida - maailm masinaid täis - kui meeldib mööda maad roomata ja ainult lennuväljal sõita aga ilusana loodud masinat ärge mõnitage andes talle tahtlikult äratallatud välimuse. Mul on olnud 2 masinal, nii 245-l kui ka 760-l lausa "Rideleveler"(pumbatavad) amordid, et auto ka raskemat koormat vedades kössi ei vajuks.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
volvofriik kirjutas:No ütleme siis välja oma suhtumise ühe põhjuse: Neid masinaid jääb järjest vähemaks. Juurde ei tule enam kuskilt. Miks mitte säilitada viimaseid elusolijaid kui museaale ja austusavaldust ühele tõeliselt heale autole. Või olen ma oma fanatismis, mis on kestnud aastast 1993, liiale läinud? Madaldage jumala eest ükskõik mida - maailm masinaid täis - kui meeldib mööda maad roomata ja ainult lennuväljal sõita aga ilusana loodud masinat ärge mõnitage andes talle tahtlikult äratallatud välimuse. Mul on olnud 2 masinal, nii 245-l kui ka 760-l lausa "Rideleveler"(pumbatavad) amordid, et auto ka raskemat koormat vedades kössi ei vajuks.
Sellele on kõige lihtsam vastus.
Kui ei meeldi, ära vaata.
Kui hakata tegema nii et olal kõigile meelepärane siis elaksime ikka 19sajandi alguses ja sõidaksime esimeste Ford Model T-dega. (niikaua kui paar aastat hiljem ei tuldud selle peale et võiks katuse eemaldada või katuse originaalist madalamaks teha.
Kõik mis ümberringi toimub ei tasu hinge võtta ja solvunut mängida. Maailmas on palju rohkem asju millele tähelepanud pöörata kui mõned mööda maad roomavad autod, mida võrreldes tavaliste autodega on kordades vähem ja linnapildis jääb silma mõned üksikud
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- volvofriik
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Julge, kes meil sellisega linna tuleb.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
volvofriik kirjutas:Julge, kes meil sellisega linna tuleb.
Kui mõte jäi arusaamatuks, ei ole ka mõtet selgitada
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Selles mõttes, et enam pole mõtet siin heietada. Masinal ammu uued koopad, mis sellise stiili jaoks tehtud. Vaadake teemasse.
Lõpetame selle vaidluse nüüd siin Olari väga hästi korda tehtud sõiduki teemadel. Meil on siin muud vanarauda küll mille kallal ilkuda, et kas on originaal või mitte.
Lõpetame selle vaidluse nüüd siin Olari väga hästi korda tehtud sõiduki teemadel. Meil on siin muud vanarauda küll mille kallal ilkuda, et kas on originaal või mitte.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist