S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Hei
Olen siin pikemat aega jamanud probleemiga ja otsinud foorumitest lahendusi aga lahendust pole leidnud, äkki keegi siit oskab soovitada.
Nimelt kaob turbo tagant ära või noh auto läheb limp mode kui üritada maanteel möödasõitu teha, ehk 4-5nda käiguga hakates järsemalt kiirendama ühtlaselt kiiruselt.
Esimesed kolm käiku niisama kiirendades enamasti ei viska limp mode-i (harvadel juhtudel on visanud siiski) ja samuti möödasõitu rahulikult tehes ei ole üldjuhul probleemi...just järsemal kiirendamisel.
Ja nagu enamustel taolise probleemiga isikutel aitab mootori väljasuretamine ja uuesti käivitamine.
Paar tuhat km tagasi vahetasin kütusefiltri, mis osadel on probleemiks olnud.
Hiljuti vahetasin turbo ja filtri vahelise lühikese lõdviku.
Vaakumvoolikud on vahetatud.
Diagnostika(VIDA ja KST) annab, et kütuserõhk on suur ja/või madal (mõlemad koodid on mälus olnud)
Eile vahetasin common raili rõhuanduri ära aga sama jama.
Kas võib olla, et kütusefiltri on uuesti umbe tõmmanud? (siin paar korda sõitnud paagi reservini prooviks)
Osadest foorumitest on ka silma jäänud, et paagisisene pump hakkab surema aga on ka juhtumeid kus on kõrgsurvepumba vahetus aidanud.
Soovitusi,ideid mida veel vaadata/proovida?
Olen siin pikemat aega jamanud probleemiga ja otsinud foorumitest lahendusi aga lahendust pole leidnud, äkki keegi siit oskab soovitada.
Nimelt kaob turbo tagant ära või noh auto läheb limp mode kui üritada maanteel möödasõitu teha, ehk 4-5nda käiguga hakates järsemalt kiirendama ühtlaselt kiiruselt.
Esimesed kolm käiku niisama kiirendades enamasti ei viska limp mode-i (harvadel juhtudel on visanud siiski) ja samuti möödasõitu rahulikult tehes ei ole üldjuhul probleemi...just järsemal kiirendamisel.
Ja nagu enamustel taolise probleemiga isikutel aitab mootori väljasuretamine ja uuesti käivitamine.
Paar tuhat km tagasi vahetasin kütusefiltri, mis osadel on probleemiks olnud.
Hiljuti vahetasin turbo ja filtri vahelise lühikese lõdviku.
Vaakumvoolikud on vahetatud.
Diagnostika(VIDA ja KST) annab, et kütuserõhk on suur ja/või madal (mõlemad koodid on mälus olnud)
Eile vahetasin common raili rõhuanduri ära aga sama jama.
Kas võib olla, et kütusefiltri on uuesti umbe tõmmanud? (siin paar korda sõitnud paagi reservini prooviks)
Osadest foorumitest on ka silma jäänud, et paagisisene pump hakkab surema aga on ka juhtumeid kus on kõrgsurvepumba vahetus aidanud.
Soovitusi,ideid mida veel vaadata/proovida?
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Kindlasti ei tee paha ka turbo geomeetria puhastus.
Kütuserõhu veakood võib tullla ka kütusefiltri vahetusest, aga pärast kustutamist peaks ära kaduma.
Kütuserõhu veakood võib tullla ka kütusefiltri vahetusest, aga pärast kustutamist peaks ära kaduma.
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Terv,
no rõhu kõikumine võib tuleneda vigasest rõhulati andurist või pumba rõhuregulaatorist. Aga küsimus eelmisele, millega oleks kõige õigem geomeetriat puhastada?
terv,
Hendrik
no rõhu kõikumine võib tuleneda vigasest rõhulati andurist või pumba rõhuregulaatorist. Aga küsimus eelmisele, millega oleks kõige õigem geomeetriat puhastada?
terv,
Hendrik
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
postitusest saab lugeda, et vaakumi süsteemiga peale voolikute vahetamise midagi tehtud pole. Selle süsteemi korrasolek on aga väga oluline, sest turbo labasid juhitakse vaakumiga. Kontrollida saab ise vaakumpumbaga, näiteks kas mootoripadjad peavad vaakumit, samuti kas turbo labade hoob liigub ja kas kogu süsteem üldse käitub nii nagu peab (kas vaakum üldse tekib ja kui, siis kas piisavalt). Ükski elektrooniline tester siin midagi ei näita. Üldiselt on vead selles süsteemis sagedased limp mode´ põhjustajad.
S80 - 2,4D - 96KW - 11/2004
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
HendrikS kirjutas:Terv,
no rõhu kõikumine võib tuleneda vigasest rõhulati andurist või pumba rõhuregulaatorist. Aga küsimus eelmisele, millega oleks kõige õigem geomeetriat puhastada?
terv,
Hendrik
See on päris hea DIY, piltidega ilusti illustreeritud:http://img33.imageshack.us/img33/6279/d5244t2turbocleaningweb.pdf Tekstist tuleb välja, et on kasutatud Carb cleanerit ja mingisugune scotch brite. Arvan, et brake cleaner teeb ka töö ära.
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Taff kirjutas:Nimelt kaob turbo tagant ära või noh auto läheb limp mode kui üritada maanteel möödasõitu teha, ehk 4-5nda käiguga hakates järsemalt kiirendama ühtlaselt kiiruselt.
Esimesed kolm käiku niisama kiirendades enamasti ei viska limp mode-i (harvadel juhtudel on visanud siiski) ja samuti möödasõitu rahulikult tehes ei ole üldjuhul probleemi...just järsemal kiirendamisel.
Ja nagu enamustel taolise probleemiga isikutel aitab mootori väljasuretamine ja uuesti käivitamine.
Minu xc90-l sama probleem, mootori väljasuretamine ja uuesti käivitamine aitab. Midagi tarka pole jõudnud teha sellega, kuna tosooli veider kadumine on endiselt suuremaks probleemiks Paisupaak läheb tühjaks, eriti siis kui kiirendad palju, auto annab märku et tosool otsas, lähen keeran paisupaagi korgi maha ja tosool tuleb tagasi. Aga ilmselt peaks ka turbo lahti võtma...
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Kontrollin mootoripadjad lähiajal üle kui vaakumpumba kuskilt leian....vaakummanomeeter olemas aga vaakumitekitaja tuleks leida
Vaakum igatahes on olemas süsteemis, seda mingi hetk kontrollisin.
AGA kas vaakum lekked ja turbo geomeetria jamad ei peaks eraldi koodi ette lööma?
Vaakum igatahes on olemas süsteemis, seda mingi hetk kontrollisin.
AGA kas vaakum lekked ja turbo geomeetria jamad ei peaks eraldi koodi ette lööma?
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Geomeetria kohta kohe kindlasti ei saa, aga VIDA abil saab jälgida livedatat ja näha rõhu ning vaakumsolenidi tööd, neist andmetest saaks juba mingeid järeldusi teha. Kas vahejahuti on hästi kriitilise pilguga üle käidud? Omal oli see täiesti pooleks.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Ei näita VIDA midagi, kui vaakumit vähe või see kuskilt lekib. Solenoidid töötavad ka vaakumi lekkega nii nagu peavad, sest neid juhitakse elektriliselt ja autol ei ole ühtegi andurit, mis annaks infot vaakumi olemasolu või selle puudumise kohta. Näiteks: Vaakumi leke võib põhjustada turbo labade ebapiisava liikumise, aga veakood antakse sellisel juhul vahejahutis oleva rõhuanduri näidu järgi ja esindus soovitab seepeale kohe anduri vahetust, kuigi see on täiesti korras. Info Auto väitis mulle ka, et vaakumiga on kõik korras, kuigi mootoripadjad seda üldse ei pidanud. Minu limp home mode laheneski lõpuks patjade vahetusega.
Vaakumi kontrollimiseks on kõige parem pidurite õhutamiseks mõeldud vaakumpump, sellel on mõõtja ka küljes, mina sain e-bayst, aga võimalik, et müüakse nüüd ka meil juba.
Vaakumi kontrollimiseks on kõige parem pidurite õhutamiseks mõeldud vaakumpump, sellel on mõõtja ka küljes, mina sain e-bayst, aga võimalik, et müüakse nüüd ka meil juba.
S80 - 2,4D - 96KW - 11/2004
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Tervist,
Võin enda auto kohta nii palju öelda, et mul viskab/viskas ka avariisse äkilisema kiirenduse korras e limpi, aga nädalavahetusel sai üle 400 kilomeetri maha uhatud ning eile äkilisemalt kiirendades seda pulli enam ei teinud. Probleemiks võib/võis olla swirl klapp, mis kipub kinni jääma.
Soovitus: autol tuleb vahel torud tühjaks lasta ja mõned pikemad otsad teha, et midagi ära ei ummistuks.
Jõudu
Võin enda auto kohta nii palju öelda, et mul viskab/viskas ka avariisse äkilisema kiirenduse korras e limpi, aga nädalavahetusel sai üle 400 kilomeetri maha uhatud ning eile äkilisemalt kiirendades seda pulli enam ei teinud. Probleemiks võib/võis olla swirl klapp, mis kipub kinni jääma.
Soovitus: autol tuleb vahel torud tühjaks lasta ja mõned pikemad otsad teha, et midagi ära ei ummistuks.
Jõudu
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Alvaaro kirjutas:Tervist,
Võin enda auto kohta nii palju öelda, et mul viskab/viskas ka avariisse äkilisema kiirenduse korras e limpi, aga nädalavahetusel sai üle 400 kilomeetri maha uhatud ning eile äkilisemalt kiirendades seda pulli enam ei teinud. Probleemiks võib/võis olla swirl klapp, mis kipub kinni jääma.
Soovitus: autol tuleb vahel torud tühjaks lasta ja mõned pikemad otsad teha, et midagi ära ei ummistuks.
Jõudu
Kas see swirl klapp mitte sellel uuemal MY2005 mootoril ei olnud esimest korda?!
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Swirl klapp on jah uuemal tüübil.
Kas kellelgi Tallinnas oleks 5minutiks vaakumpumpa laenata kohapeal kasutamiseks, et mootoripadjad üle kontrollida?
Pole nii palju vaja, et eBayst tellima hakata endale....
Kas kellelgi Tallinnas oleks 5minutiks vaakumpumpa laenata kohapeal kasutamiseks, et mootoripadjad üle kontrollida?
Pole nii palju vaja, et eBayst tellima hakata endale....
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Okei, sellisel juhul remondimees ajas mulle jama
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
Niih, hetkel teema peatatud. Tänud Vahole kes vaakumpumpa korra laenas.
Esimene mootoripadi ei võta vaakumit ülessegi ja tagumine laseb ka üsna kiirelt ennast tühjaks. Seega mootoripatjade vahetus ees ja siis vaatab edasi, kas lahenes või jätkame teemat
Esimene mootoripadi ei võta vaakumit ülessegi ja tagumine laseb ka üsna kiirelt ennast tühjaks. Seega mootoripatjade vahetus ees ja siis vaatab edasi, kas lahenes või jätkame teemat
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: S60 D5 "limp mode"/turbo kaob tagant
jaanekk kirjutas:Minu xc90-l sama probleem, mootori väljasuretamine ja uuesti käivitamine aitab. Midagi tarka pole jõudnud teha sellega, kuna tosooli veider kadumine on endiselt suuremaks probleemiks Paisupaak läheb tühjaks, eriti siis kui kiirendad palju, auto annab märku et tosool otsas, lähen keeran paisupaagi korgi maha ja tosool tuleb tagasi. Aga ilmselt peaks ka turbo lahti võtma...
mul tegi sama moodi mingi 2 kuud ning siis läks trosserklapp. Vahetus oli lihtne jubin ise aga uuena 700-800.- euri. tosooli tase kõikus samuti selle jama ajal, aitas korgi vahetus.
V70 2005 D5 120kW atm.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist