kahesajane madalaks ja jäigaks
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
kahesajane madalaks ja jäigaks
Mind huvitaks kahesajase madalaks laskmine ja jäigemaks muutmine. On kellelgi infot kas kahesajasele on coile saada ja mis hinda maksavad?
Muud võimalused?
Osta mingid muud coilid ja aretada kahesajase alla? Palju jebimist oleks?
Madaldusvedrud? Palju reaalselt madaldavad ja palju jäigemaks muudvad?
makita madaldust ei taha.
Ideed arutelu hinnad jms on oodatud.
Ollu
Muud võimalused?
Osta mingid muud coilid ja aretada kahesajase alla? Palju jebimist oleks?
Madaldusvedrud? Palju reaalselt madaldavad ja palju jäigemaks muudvad?
makita madaldust ei taha.
Ideed arutelu hinnad jms on oodatud.
Ollu
-
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 471
- Liitunud: 25 Juul 2011, 19:20
- Asukoht: Soome, HML/TLN,Kalamaja
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Mulle juba hakkas tunduma, et ilus 200-ne, aga alates velgede vahetusest kisub sul asi kuidagi kiiva! Vaheta autot, see 200 on originaalina palju asjalikum. Sry vaatenurga eest!
Minu mõtlemisel ei ole tulemust vaid on tagajärg!!!
2000a. V70 2,5 TD uue omaniku käes
viiv-viis-kolm-viis 247
2000a. V70 2,5 TD uue omaniku käes
viiv-viis-kolm-viis 247
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
coilid on nagu ikka , ca 500-1000.- komplekt, samas colid tänavaautol mida võidusõiduks ei kasutatta on suht mõtettu raha raiskamine, kui ikka ainult "for show not for go" asja vaja siis on makita sõber, või madalad vedrud mis 200jasele maksavad ca 80-100.- kmpl
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
No maitsed erinevad minu arust auto palju ilusam kui koobastes ja ratta vahel pole niipalju.ruumi et kodutud seal elada võiks. Taguots on ilus aga eest liialt maastur. Lisak käib taga rehv vastu koopa serva suurematest aukudet läbisõites. Seega.oleks vaja tsipa jäigemaks.
Niipalju kui olen ühelt teiselt.küsinud siis vedrud vàidetavalt.väga ei madalda. Ja 100 eur maksta et nende vedrude kallale ka makitaga minna on nagu palju. Samas ei tahaks originaalidele ka makitaga kallale minna vaid ikka mingi viisakam variant leida.
Ollu
Niipalju kui olen ühelt teiselt.küsinud siis vedrud vàidetavalt.väga ei madalda. Ja 100 eur maksta et nende vedrude kallale ka makitaga minna on nagu palju. Samas ei tahaks originaalidele ka makitaga kallale minna vaid ikka mingi viisakam variant leida.
Ollu
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
kõrgem rehv on siis parim lahendus, aga kui see ei sobi siis coilid ehk 500-1000.- raha vaja välja käia
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
http://www.kaplhenke.com/index.php?opti ... &Itemid=32
sealt leiad hinnad ja sobivad produktid, tellima hakkad anna teada, kaks juppi endal ka vaja sealt vötta.
Ma tahaks teada mis sul makita madalduse vastu on, ma ei ole näinud ühtegi eestis söitvat autot millel see korralikult tehtud oleks.
Nimelt vötad vedru, löikad jupi maha ja siis et saada soovitud sirge serv tagasi, siis lased vedru alumise keeru punaseks ja surud vastu maad sirgeks sealt. odavam ja madalam kui madaldussari.
amortide puhul soovitan sul kasutada glt vöi turboka amorte, need gaasikad. bump stop ei ole nii jöhker.
kui coilid teed, siis saab 9-3 vöi 9000 amordid, need lühemad,
tagaosa on sul praegu normaalse körgusega sinu arvates, sest seal ratta koobas all pool kui esimesel rattal (mööda möödulindiga ära)
tagant et rehvid vastu ei käiks aukudes on kaks varianti.
kas cargo/universaali vedrud vöi siis löikad üleliigse metalli koopa siseservalt maha mille vastu ta sul käib
sealt leiad hinnad ja sobivad produktid, tellima hakkad anna teada, kaks juppi endal ka vaja sealt vötta.
Ma tahaks teada mis sul makita madalduse vastu on, ma ei ole näinud ühtegi eestis söitvat autot millel see korralikult tehtud oleks.
Nimelt vötad vedru, löikad jupi maha ja siis et saada soovitud sirge serv tagasi, siis lased vedru alumise keeru punaseks ja surud vastu maad sirgeks sealt. odavam ja madalam kui madaldussari.
amortide puhul soovitan sul kasutada glt vöi turboka amorte, need gaasikad. bump stop ei ole nii jöhker.
kui coilid teed, siis saab 9-3 vöi 9000 amordid, need lühemad,
tagaosa on sul praegu normaalse körgusega sinu arvates, sest seal ratta koobas all pool kui esimesel rattal (mööda möödulindiga ära)
tagant et rehvid vastu ei käiks aukudes on kaks varianti.
kas cargo/universaali vedrud vöi siis löikad üleliigse metalli koopa siseservalt maha mille vastu ta sul käib
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Vedru kuumutamine pidi vedru omadusi muutma. Ma ei tea kas tuntavalt aga pidi.
Poleerin läigestan vahatan
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
ega sa ju tervet vedrut ei kuumuta, sa kuumutad tal ainult ülemist serva, viimast röngast, mille peale ta toetud, et ta sul jupiti murduma ei hakkaks,-
seega vöid mulle selgitada kus see muudetud vedru omadus käiku tuleb sul pooleks löigatud vedru peal-
ja kui sa mötled seda, et esiots muutub pehmeks jäiga vedruga, siis on see sellest, et vedru on nii jäik, aga amort on pehmema vedru jaoks möeldud ja ei jaksa koostööd teha vedruga,
over and out
PS SEE OLI MU VIIMANE ÖLU täna`?
seega vöid mulle selgitada kus see muudetud vedru omadus käiku tuleb sul pooleks löigatud vedru peal-
ja kui sa mötled seda, et esiots muutub pehmeks jäiga vedruga, siis on see sellest, et vedru on nii jäik, aga amort on pehmema vedru jaoks möeldud ja ei jaksa koostööd teha vedruga,
over and out
PS SEE OLI MU VIIMANE ÖLU täna`?
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
jap, see vöib homme selgitust ja lihtsustust vajada
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Panhard ja lühikesed tagumised õõtsad reguleeritavateks.
Poly-pukside ring
Ring coil'e
Ja viis kustukummi autosse, et iga kaasreisija saaks midagi sõidu ajal hambusse visata.
Kui sa kõik selle eelneva ära teed, siis ma kurat ostan sulle need kustukummid!
Poly-pukside ring
Ring coil'e
Ja viis kustukummi autosse, et iga kaasreisija saaks midagi sõidu ajal hambusse visata.
Kui sa kõik selle eelneva ära teed, siis ma kurat ostan sulle need kustukummid!
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Miks siis üldse lõigata, ülemine ring kuumaks ning suruda kokku.
Poleerin läigestan vahatan
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Palju ja mida vaja ümber teha et tonnise saabi amordid kahesajasele alla panna?
Ollu
Ollu
-
- Foorumlane
- Postitusi: 70
- Liitunud: 15 Jaan 2012, 19:44
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
200sele coilid 500-1000? Ei ole, on motospordi omad (ring üle 1000) ja siis on "fix it yourself" mis reaalselt väga ei toimi.
Standard coil on peenemale torule kui volvo amordipüstak ja kasutab 2.5" siseläbimõõduga vedrusid. Volvole on saada coil-overiks ehitamise kit, mis kasutab suuremat hülssi, taldrikut ja seega ka vedrusid (. Omajagu on muidugi tööd ka nendega ja odav kogu lahendus ka pole. Amordi poolelt hetkel ei tea midagi (rootsi duushbäägid panevad suvalised saab/opel amordid, mis on lühemad (ette), ning põrkavad munade kolisedes ringi, kiirelt sõita ei saa ja juhitavus on null. Folkrace tüübid suudavad kuhugi teise amordi kinnitada väidetavalt, aga see pole kindlasti tänavale terve lahendus.
Kui jäigaks tahad siis madaldusvedrud ei sobi, madaldusvedrud on kõik liiga pehmed ja lisaks veel progresseeruva jäikusega (juhitavuse vastand), lühemaks lõigatud originaal on oluliselt parem asi. Vedrusid punaseks ajada võib ka (samuti võib neid tükkideks lõigata, kuuri uksele riputada või laualambi jalana kasutada) auto alla paneks lõigatud vedru nii, et ots on ära lihvitud, aga vedruomadusi ära ei kuumuta.
Esiotsa kohapealt oskan varsti ehk täpsemalt öelda, taga on 200 ja 700 veidi erinevad, kuigi mingit ulmet ei ole kummagi puhul.
Mis vedrujäikust või kui palju madalamaks sa autot soovid?
Standard coil on peenemale torule kui volvo amordipüstak ja kasutab 2.5" siseläbimõõduga vedrusid. Volvole on saada coil-overiks ehitamise kit, mis kasutab suuremat hülssi, taldrikut ja seega ka vedrusid (. Omajagu on muidugi tööd ka nendega ja odav kogu lahendus ka pole. Amordi poolelt hetkel ei tea midagi (rootsi duushbäägid panevad suvalised saab/opel amordid, mis on lühemad (ette), ning põrkavad munade kolisedes ringi, kiirelt sõita ei saa ja juhitavus on null. Folkrace tüübid suudavad kuhugi teise amordi kinnitada väidetavalt, aga see pole kindlasti tänavale terve lahendus.
Kui jäigaks tahad siis madaldusvedrud ei sobi, madaldusvedrud on kõik liiga pehmed ja lisaks veel progresseeruva jäikusega (juhitavuse vastand), lühemaks lõigatud originaal on oluliselt parem asi. Vedrusid punaseks ajada võib ka (samuti võib neid tükkideks lõigata, kuuri uksele riputada või laualambi jalana kasutada) auto alla paneks lõigatud vedru nii, et ots on ära lihvitud, aga vedruomadusi ära ei kuumuta.
Esiotsa kohapealt oskan varsti ehk täpsemalt öelda, taga on 200 ja 700 veidi erinevad, kuigi mingit ulmet ei ole kummagi puhul.
Mis vedrujäikust või kui palju madalamaks sa autot soovid?
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Madaldust niipalju et rehvi ja koopa serv oleks tasa ehk poleks vahet sees küljelt vaadates. Jäigemaks niipalju et koopasse ei käiks nii räigelt ja põhi vastu maad ei käiks. Kuna originaalis ikka väga mehme see värk.
Ollu
Ollu
Re: kahesajane madalaks ja jäigaks
Ollu kirjutas:Madaldust niipalju et rehvi ja koopa serv oleks tasa ehk poleks vahet sees küljelt vaadates. Jäigemaks niipalju et koopasse ei käiks nii räigelt ja põhi vastu maad ei käiks. Kuna originaalis ikka väga mehme see värk.
Ollu
Kui tahad, et rehv oleks koopa servaga tasa ja samas, et koopasse ei käiks, siis võta amordid ära ja pane sobiva pikkusega raudtorud asemele.
Kuna see variant ilmselt hästi ei sobi, siis pead ikka kindlustama, et ratas koopa sisse mahuks käima, näiteks koopaserva lõikama või rullima ning nagu soovitatud, siis vedrud lühemaks ja saabi amordid. Näiteks
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist