Mis mootor see D5 on?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Mis mootor see D5 on?
No sellest ma saan aru, et disla. Aga ta on tunduvalt kallim kui TD? Ahjaa, küsin sellepärast, et silma jäi selline auto nagu S60, ainult et ei tea, kas mõttekam on bensukas 125kW või D5? Tänud ette ja...head kevade algust:)
Ära sõida kiiremini kui Su kaitseingel suudab lennata!
No tegelikult tahaks lisaks ökonoomsusele minekut ka Samas on see D5 ca 40-50k kallim kui bensukas. Auto on plaanis osta kuskil 4 aastaks, et siis taas uuema vastu vahetada(ahjaa, jäi märkimata, et auto väljalase jääb aastasse 2000-2001). Siit tekkiski kiiks, et kuna isenesest mingit Tartu-Tallinn vahet voorimist pole(no kord kuus või harvem kaks korda), siis kas selle nelja aastaga tuleb see diiselmootoriga auto kallim hind tasa või on mõtet osta juba bensukas ja arvestada kütuse ostmisele 50 000.- nelja aasta peale. Ma ei tea, kas ma arutlen nüüd mõistlikult
Ära sõida kiiremini kui Su kaitseingel suudab lennata!
ise olin sarnase dilemma ees, et kas osta sama võimas bensukas või diisel. D5 kaotati 2005 ära siis kui soetasin aga hiljem anti talle uuem tähendus D5 on kõige võimsam diisel volvol, kes siin vahepeal D5 96 kw st rääkis ajab kägu. see 96kw on audi mootor ja suht koht õnnetu:(
niisiis D5 varasematel kui 2005 tähendab turbodiislit ja mootorivõimsust 120kw alates 2005 tähendab D5 136kw (mälu järgi)
aga asjast, pooleteise aastaga läbi uhatud 50k km millest suurem osa linnas:( kuid siiski on märgatav kokkuhoid küttekulu pealt. tallinn tartu trassil olen saavutanud parima keskmise kulu 3,5 sajale ning tallinn rakvere suunal 3,2. räägin siinkohal täielikult maanteesõidust linna piirist linna piirini piloodiga@85 kmh. linnas tuleb keskmine sinna 6,5 7 kanti. praegu just teen mõõtmisi, et kui palju üh ekuu jooksul läbi küpsetan ning kokkuvõtteks tahaks saada ühe kuu keskmist kulu.
vanematest mudelitest. vanematele soetasin 2002 D5 mudeli ja tundub vähe parema minekuga olevat kui enda 120kw. kuid kütusekulu on samal tasemel.
ühesõnaga, olen volvo mootori ökonoomsusega väga rahul ja seda kinnitavad kaks näidet.
ahjaa, vanema isendi otsimine võttis aega ca 3 kuud ning peale müügis oleva autoga infoauto stendis käimist ja auto all surkimist langes hind 40k;)
niisiis D5 varasematel kui 2005 tähendab turbodiislit ja mootorivõimsust 120kw alates 2005 tähendab D5 136kw (mälu järgi)
aga asjast, pooleteise aastaga läbi uhatud 50k km millest suurem osa linnas:( kuid siiski on märgatav kokkuhoid küttekulu pealt. tallinn tartu trassil olen saavutanud parima keskmise kulu 3,5 sajale ning tallinn rakvere suunal 3,2. räägin siinkohal täielikult maanteesõidust linna piirist linna piirini piloodiga@85 kmh. linnas tuleb keskmine sinna 6,5 7 kanti. praegu just teen mõõtmisi, et kui palju üh ekuu jooksul läbi küpsetan ning kokkuvõtteks tahaks saada ühe kuu keskmist kulu.
vanematest mudelitest. vanematele soetasin 2002 D5 mudeli ja tundub vähe parema minekuga olevat kui enda 120kw. kuid kütusekulu on samal tasemel.
ühesõnaga, olen volvo mootori ökonoomsusega väga rahul ja seda kinnitavad kaks näidet.
ahjaa, vanema isendi otsimine võttis aega ca 3 kuud ning peale müügis oleva autoga infoauto stendis käimist ja auto all surkimist langes hind 40k;)
2005 Volvo S60 1,3 GHz 120 Kw
http://cala.bromill.ee/gallery/view_alb ... umName=s60
http://cala.bromill.ee/gallery/view_alb ... umName=s60
Kuna endalgi teemaks siin kõnealune siis lisaks üht-teist.
Cala teadmised on olnud poolikud -- D5 mootor on Volvo enda diisel mille tootmist alustati 2001 aastast ja tehti kahe võimsusega -- 96 ja 120 kw. VW tuebodiisleid kasutati Volvodel kuni 2001 ja mootori võimsus 103 KW.
2004 tuli uus mootor.
samuti 3,5 ja 3,2 l sajale ei saa nimetada mingiks keskmiseks -- kui just "alla mäge keskmine". Maanteel 5l/100km on igati OK ja linnas 8-9l/100km.
Mul sama dilemma endiselt õhus -- kas bensiin või diisel. Diislite hinnad on siiani ikka tublisti kõrgemad ja alumise hinna valik väike. Bensiinimootorid on teada tuntud töökindlusega ja selle poolest julgeks kindlasti valida. Diisli kohta olen samuti kuulnud kõike head -- mis võiks olla varjatud ohud?
Samuti pole ma siiani saanud selgust kas mingil viisil on võimalik teada saada auto tegelikku läbisõitu? Kas tõesti pole Volvol aju mis kõik toimingud fikseeriks?
Cala teadmised on olnud poolikud -- D5 mootor on Volvo enda diisel mille tootmist alustati 2001 aastast ja tehti kahe võimsusega -- 96 ja 120 kw. VW tuebodiisleid kasutati Volvodel kuni 2001 ja mootori võimsus 103 KW.
2004 tuli uus mootor.
samuti 3,5 ja 3,2 l sajale ei saa nimetada mingiks keskmiseks -- kui just "alla mäge keskmine". Maanteel 5l/100km on igati OK ja linnas 8-9l/100km.
Mul sama dilemma endiselt õhus -- kas bensiin või diisel. Diislite hinnad on siiani ikka tublisti kõrgemad ja alumise hinna valik väike. Bensiinimootorid on teada tuntud töökindlusega ja selle poolest julgeks kindlasti valida. Diisli kohta olen samuti kuulnud kõike head -- mis võiks olla varjatud ohud?
Samuti pole ma siiani saanud selgust kas mingil viisil on võimalik teada saada auto tegelikku läbisõitu? Kas tõesti pole Volvol aju mis kõik toimingud fikseeriks?
V70 D5, 120kw, aut - 2002.a (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)
ennikas kirjutas:D5 on praeguseks 3 varjanti
96kw 120kw ja kõige uuem 136kw
Omal d5 120kw ,s-80. 90% sõidan linnas siia maale üle 7,3 ei ole saanud kütusekuluks, ja ma ei ole kerge jalaga.
Mis linnas sa sõidad ja kui pikad otsad on? Mina sõidan Tartus ja otsad lühikesed, talvel kui üle -15 tuleb keskmine ikka 8+. Samas maanteel mõõtsin Tartu-Tallinn-Tartu, Statoili püstolist tuli kuluks 5,01. Selle sees oli ka paarkümmend minutit Tallinna kesklinnas parkimise otsimist jne.
Minek on d5-l hea selle üle tõesti kurat ei saa, Mõttes teevad muret vanemate isendite pihustite, turboandurite ja muude selliste asjade hinnad. Samas on bensukatel kuluallikad süütepoolid, gaasiklapid jne.
Disla puhul odavad tanklad ja punased kütused pead aga unustama, pihustid ja pump on väga kallid.
Kokkuvõttes: kellele ema, kellele tütar, oleks s60-l T6 valikus oleksin raudselt selle valinud. Kütusekulust tähtsam volvo puhul on sõidumõnu ja seepärast pole väga lahjat pilli ka mõtet osta. D5-120kw, või siis T5 oma 180+ Kw-ga.
Tahate ökonommerida siis ostke Toyota, kulud väiksed sõidumõnu ka sama(väike).
Ex volvo
No eks ta võtab mul ka ikka 8 ,pole viitsinud mõõta,kompu võib olla valetab natuke,aga mootor töötab ka hästi,olen kõvasti kõvema häälega d5 kuulnud,esimese hooga mõtlesin et vana 103kw mootor aga ei
Kütte filtrit nt vahetan tihedamini kui hooldus graafik ette näeb,suvalist kütet panna ei tasu,see on selge omale s..ta keeramine,mootori õli tuleb pigem vahetada enne kui aeg täis saab,turbo ja kõrgsurve pump seda kauem kestavad,talvel tuleb kasutada lisandit.Mul gero ka peal mis aitab mootori kiiremini soojaks
Kütte filtrit nt vahetan tihedamini kui hooldus graafik ette näeb,suvalist kütet panna ei tasu,see on selge omale s..ta keeramine,mootori õli tuleb pigem vahetada enne kui aeg täis saab,turbo ja kõrgsurve pump seda kauem kestavad,talvel tuleb kasutada lisandit.Mul gero ka peal mis aitab mootori kiiremini soojaks
oman ise just seda 103kw td ja SUUREX eelisex ongi just juppide kättesaadavus ja hind. kuna noid liigub rohkem ja on odavamad kui volvo enda omad. mis puutub töökindlusesse siis on tegu ühe õnnestunuma wv mootoritest.
aga vastu kajax võib öelda, et pole volvo enda mootoriga isendit omanud ja ei oska headest, veadest rääkida.
ja ex igaüx kiida ikka oma riista
kütte kulu minu isendil on maantee 4,2 ja linn 7l/100
aga vastu kajax võib öelda, et pole volvo enda mootoriga isendit omanud ja ei oska headest, veadest rääkida.
ja ex igaüx kiida ikka oma riista
kütte kulu minu isendil on maantee 4,2 ja linn 7l/100
Volvo S80 2,5td 99a
cala kirjutas:see 96kw on audi mootor
ennikas kirjutas:D5 on praeguseks 3 varjanti
96kw 120kw ja kõige uuem 136kw
96kw on Volvo enda mootor, seda ei tähistata mitte D5 vaid 2.4D ja erineb D5-st niipalju, et tal on väiksem (madalsurve) turbo.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
paras teema vist kus küsida kas d5 on commonrail mootor või mitte ja kui ei kas volvol on üldse selliseid kasutuses (usun et on ) ja kas keegi teab ka kuidas nendega on ehk kas ka pih otsad on eraldi vahetatavad ja kas volvodel on ka selliseid varijante kus peale pihustite vahetust tuleb neid veel programeerida (commonrail-il) , krt lihtsalt professionaalsest huvist uurin, kuna alles sattus üks selline auto ette, et ei idane ega mädane ehk ei saa esindusest ei üle ega ümbert (võid pihusti osta aga paigaldada saad ka ainult esinduses kuna vaja programmida) pole küll volvo aga 4 pih kokku 45k pluss muujama, on hulluks ajab, ma ei näe oma raha kuskil.
varem või hiljem tuleb ilmselt ka volvode uuemate disladega kokkupuutuda, kuidas nendega on.
varem või hiljem tuleb ilmselt ka volvode uuemate disladega kokkupuutuda, kuidas nendega on.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Jah, 96, 120, 136kw on common rail. Krt ma ei mäleta nüüd täpselt oli vist kuni 2004 või 2005-a aastani ei ole vaja mingit proge.Lausa kogemus olemas kohe peale ostu hakkas üks pihusti nu..ima ,läbi läks solenoid mis juhib pihustit korra vunkas korra ei,võeti teise D5 pealt ja pandi mulle peale,töötas nagu kell,ja see oli aasta vanem kui mul.
Kuidas see pihusti sul nii palju maksab,5-6tonni saab uue.
Otsi saab vahetada,neid ka puhastatakse, 50% umbes hakkab uuesti tööle aga see puhastatud ots kaua ei kesta hakkab varsti jälle kusema.
Vaata You Tube,trüki sinna common rail,üllatavalt palju on üleval seda süsteemi.
Kuidas see pihusti sul nii palju maksab,5-6tonni saab uue.
Otsi saab vahetada,neid ka puhastatakse, 50% umbes hakkab uuesti tööle aga see puhastatud ots kaua ei kesta hakkab varsti jälle kusema.
Vaata You Tube,trüki sinna common rail,üllatavalt palju on üleval seda süsteemi.
silver`78 kirjutas:siis kas selle nelja aastaga tuleb see diiselmootoriga auto kallim hind tasa või on mõtet osta juba bensukas ja arvestada kütuse ostmisele 50 000.- nelja aasta peale. Ma ei tea, kas ma arutlen nüüd mõistlikult
Nojah, suvel (kui küttehinnad tipus olid) sain mina disla küttekuluks 1,1 eek/km, bensukal 1,53 eek/km. Selliste numbrite puhul tasub umbes 100 000 km jooksul nii suur hinnavahe ära. Tegelikult tuleks muidugi juurde arvestada hoolduskulude erinevust (dislal läheb õli rohkem). Ja natuke võiks uurida ka võimalikke remondikulusid, et teaks kas on midagi karta.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist