Juhipoolne kojamees on lohakas ja jätab välimise klaasiserva puhastamata. Klaasipuhastajad ostsin just uued, nendega peaks kõik ok olema, käisin pärast külgepanekut poes vingumas Mida teha, et klaasi ikka puhtaks saaks? Kusagil olevat miskid vedrud, mis vahel ära kuluvad...
need ilma raamita ei taha juhipoolse osa teepoolses servas jah hästi klaasi vastas püsida, eriti külma ilmaga, viskasin omalgi juhi poole valeo asemel mingi odava championi ette ja pühib kui loom. varre klaasile lähemale väänamine võib natuke aidata kui mõõdukalt teha.
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
Endal oli sama dela, väänasin vart palju väänasin kuid ikkagi ei pühkinud korralikult. Juhipoolne puks ka loksus megalt. Lahenduseks oli see, et korralik õli vahele, panin varre peale, hoidsin seda allapoole jõuga ning keerasin puksi peal oleva mutri täie jõud kinni. Ja nüüd töötab ja pühib ilusti. 55cm raamita kojamehed Demiselt. Tekst segane, kuid nii oli
Mul oli eelmine aasta enam-vähem sama lugu - varred ei surunud kojamehi piisavalt klaasile. Aitas liigendite määrimine... kalts alla ning ujutasin liigendid ja vedrud ilusti universaalõli spreiga üle, liigutasin neid tegevuse käigus paarkümmend korda ja pärast oli väga 5. Aknast paistva pildi järgi peaks see aasta ka määrima .
Mulkku no. 5 '01 V70 S '94 855 GL(E) "Konn" '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav" '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane" ja paar riisiraketti
Eks ajapikku need vedrud kojameeste raamidel väsivad ka ära, mis vart vastu klaasi tõmbavad. Aga jah, öli võiks esimese asjana proovida. Teise asjana otsida värskemad vedrud vartele ja siis kui ka ei aita, painutada veidi. Minul Boschi ilma raamita kojamehed ja pühivad igaljuhul paremini, kui vanad, mis olid raamiga.
Mul infos õeldi,et luua vars kõver.Uus 700eeki.Ja seda paenutada ei saa kuna kuke tinast.Ja sama jama servast jättab pühkimatta.See,et sa vart paenutad on suht mõttetu.Varre algus punkt määrab surve klaasile.Ehk siis see jäme osa.
Aga hoidke seda jämedat osa käega alla kui mutri peale keerate. Või pange mingi väikene kiil vahele, et jääks viltu hoidma. Mul jämeda osa allasurumise ja jõuga mutri pealekeeramisega hakkas väga buenolt pühkima. Ja mõtlesin ka juba uue luua peale.