XADO 2.5 R5 TDI mootoris (S/V70 ja 850)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
XADO 2.5 R5 TDI mootoris (S/V70 ja 850)
.
Viimati muutis krss, 27 Dets 2015, 22:45, muudetud 1 kord kokku.
Re: XADO 2.5 R5 TDI mootoris (S/V70 ja 850)
Kasutasin XADOt kahe bensiinimootori peal, mis olid täiesti sõidukorras, aga näitasid väsimuse märke. Ei tuvastanud MITTE MINGEID paranemise märke. Autod sõitsid mingi 50+ kkm ja läksid kapremonti. Arvestades kogemusi mootoritega, XADO võis isegi kiirendada nende lõppu (kindel selles pole). Seega võin öelda, et XADO müüjad on sulid ja see on täiesti tavaline petukaup.
Juba reklaamist on seda näha: hado "kasvatab" kulunud kohad, reklaami piltidel olid detailide seinad peegelsiledad, kui oma mootorid lahti kiskusin, siis oli tavaline kulunud pind. Olen täiesti kindel, et sama "toime" on ka turbodiisliga.
Oleks hadol tõesti mainitud omadused, see oleks ju revolutsiooon määrdeainetes, paraku on tegemist lihtsalt petuikaubaga. Pole mõtet igasugust sodi mootorisse panna.
Kasutasin neid geele ja lisandiga mootoriõli.
Juba reklaamist on seda näha: hado "kasvatab" kulunud kohad, reklaami piltidel olid detailide seinad peegelsiledad, kui oma mootorid lahti kiskusin, siis oli tavaline kulunud pind. Olen täiesti kindel, et sama "toime" on ka turbodiisliga.
Oleks hadol tõesti mainitud omadused, see oleks ju revolutsiooon määrdeainetes, paraku on tegemist lihtsalt petuikaubaga. Pole mõtet igasugust sodi mootorisse panna.
Kasutasin neid geele ja lisandiga mootoriõli.
Re: XADO 2.5 R5 TDI mootoris (S/V70 ja 850)
Minu kogemus D24TIC mootoris on väga postiivne Ei tea kas Xado mootori endaga midagi tegi kuid väga hullult lekkiva turbo tegi küll korda. Enne Xadot turbo sõna otseses mõttes leemendas õlist (aga ei tilkunud). U 1000 km pärast tuupide lisamist õlikorra alt enam leemendamist ei paistnud mille peale küürisin ma vähemalt tund aega vana õli turbost väljuvalt torult maha . Sellest on möödas järgmised u 1000 km ja praegu leidsin turbolt vaid maanteetolmu. Lisaboonusena on turbo ka palju vaiksem. Enne Xadot hakkas külma mootoriga u 1800 pöörde peal turbo kriiskama. Nüüd on kuulda ainult boosti.Arvasin enne, et ilmselt karteri tuulutus ajab turbo õliseks, kuid praegu on klapikambrikaas jätkuvalt õline kuid turbo kuiv. Kes tahab, tulge vaatama. Tagantjärele tarkusena oleks pidanud kehvema õliga XADO-t kasutama, mul oli Liqui-Moly täissünt mistõttu Xado töötaski palju kuumemaks minevas turbos paremini.
Revolutsioon määrdeaintes ta küll ei ole, sest sarnase toimega (st tahke lisand, mis täidab kriime e esimese põlvkonna määrdeaine) MOS2 nimelist ainet on juba kaugelt üle 50 aasta mootoriõlides kasutatud. Tänapäevasemad lisandid on vedelad, mis sobib peenfiltreerimisega paremini, samuti et teki siis lisandist filtrite ummistumise võimalust.
Kui on huvi, võin edastada Saksa TÜV nimelise asutuse katseprotokolli, kus on näha kui palju Xado töötab (metalli "kasvamist" seal küll ei testitud). Sai maaletoojatelt välja küsitud, et Liqui-Moly toodete TÜV katseprotokollidega võrrelda. Küsige PM-is.
Revolutsioon määrdeaintes ta küll ei ole, sest sarnase toimega (st tahke lisand, mis täidab kriime e esimese põlvkonna määrdeaine) MOS2 nimelist ainet on juba kaugelt üle 50 aasta mootoriõlides kasutatud. Tänapäevasemad lisandid on vedelad, mis sobib peenfiltreerimisega paremini, samuti et teki siis lisandist filtrite ummistumise võimalust.
Kui on huvi, võin edastada Saksa TÜV nimelise asutuse katseprotokolli, kus on näha kui palju Xado töötab (metalli "kasvamist" seal küll ei testitud). Sai maaletoojatelt välja küsitud, et Liqui-Moly toodete TÜV katseprotokollidega võrrelda. Küsige PM-is.
Volvo 945 2,4TIC
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: XADO 2.5 R5 TDI mootoris (S/V70 ja 850)
Kui see on aus dokk, käi see ikka avalikult välja. Kui pdf, siis näiteks scribd.com kaudu.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist