smargus kirjutas:Lisaks räägiti seal ka autom.kasti läbipesemisest, st. õli välja, uus sisse, õli välja, uus sisse, ja nii 3-4 korda, kuni väljuv vedelik on 90% sama tooni nagu sisse valatud.
Lisan siia ka lingi UK foorumist, kus seda läbipesemise teemat on arutatud koos pildimaterjaliga, HIRMUÄRATAV!
V70 autom.kasti teema
Tegin selle kasti pesemise-õlivahetuse just üleeile. Auto on küll 850, kuid 70-l peaks asi toimuma samamoodi. Midagi keerulist asjas ei ole, seda inglise foorumi juttu ära võta tõsiselt! Õige metoodika leidub siit:
http://au.geocities.com/ozbrick850/atfflushmethod.html. Ainuke jube asi oli õlikogus, mis kasti sisse tuli valada - mul kulus 12L täissünt-ATF-i (ca 200 EEK/L). Asi on tehtav kodugaraaži tingimustes, spetstööriistadest on vaja ainult stopperitange, õlivooliku klambri eemaldamiseks. Mõttekas on varuda ka voolikuklamber selle ajutise läbipaistva vooliku ühendamiseks, et see keset tööd ära ei kukuks ja õlivooliku fiksaatorklamber (osa kood 6842411, hind ca 125 EEK), juhuks kui vana peaks purunema. Eelistada tuleks 1L pudelites õli, millel korgi sees kõrs, selle abil on mugav õli kasti lisada ja õlikoguse üle arvet pidada. Õli lisamine toimub õlivarda toru kaudu, 3L korraga. Oluline asi - ära lase kasti kuivaks pumbata! Kui hakkab tulema mulle - lülita mootor KOHE välja!
...Ja välja tuli ikka jube pigi kastist, suisa must plöga. Peale pesu-õlivahetust hakkas kast tuntavalt sujuvamalt lülitama. Asja esimest korda tehes kulus aega rahulikult toimetades umbes pool tundi, edaspidi saab hakkama 15 minutiga.
Enne paanikaosakonda taotluse vormistamist tasub hakatuseks uurida automaatkasti õli seisukorda ja teha korralik õlivahetus. Käisin ka oma lolluse-/tarkusega ühes VÄGA PRESTIIŽSES kastispetside firmas, maksin neile 1000 ja selle eest vahetati kastis 3,5L õli (kogu maht on 7,6L). Küsisin, et miks te kogu õli ei vaheta? Vastati - pole võimalik, ei saa seda õli kuidagi kätte, ega me ometi õlitorustikku lahti ühendama hakka... Kooliraha mulle see "teenus".