Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
See oli audifoorumis. Seal tehti ka peeglisoojendus ise. takistid ja alumiiniumteip.
Laisk(=leidlik) mees aga valab jääeemalduskeemiat paaki
Laisk(=leidlik) mees aga valab jääeemalduskeemiat paaki
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Ei taha halvustada Suppi , Balti Autoosasid ega üldse B varuosi aga kui panna suvaline klapikambritihend, siis see muutub selliseks pärast esimest pingutamist
Täiesti arusaamatu millest nad seda teevad aga paber läheb lapiti pooleks.
Sinna kulus terve liiter õli.
Õnneks oli Alexandndril kogu kasutatud orikatest tihenditest, millest ühte nüüd auga mootoris kannan.
Täiesti arusaamatu millest nad seda teevad aga paber läheb lapiti pooleks.
Sinna kulus terve liiter õli.
Õnneks oli Alexandndril kogu kasutatud orikatest tihenditest, millest ühte nüüd auga mootoris kannan.
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Wtf juba teine sama moodi vää?
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Kolmandat korda enam ei tule.
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
õnneks trehvas mulle endale korgist tihend, millest see orikas tehtud on kas ka suike hall sokk, peab vist ikka ühekorra selle komplektse tihendi kus mingid väiksed rõngad ka sees prooviks ära tellima, kirves küll on aga saaks vähemalt näha seda
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
S40T4 pihustite jõudlust ei suutnud kuidagi kinnitada, Said vahetatud oranžide 850 T5 vastu. Teine tunne.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Täiesti regulaarse hoolduse ajal (jahutusüsteemi pesu katlakivieemaldiga, mootoririhma pinguti vahetus) tuli välja, et mootoririhm oli 3 hammast üle hüpanud. Teadsin juba ammu et autol pole jõudu olla aga pärast rihma tagasipanekut tuli välja, et paar kuud olin sõitnud enam kui poolte hobusteta. Uhh, tuunimisiu hakkab tagasi tulema. Alexandri 940 annab oma turbo tõmbe ja sõidumugavusega uued sihid ette.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Noh, see masin ikka müümata:)
Kuna sel talvel oli selg kange ja garaage uks eriti sügava lumehange taga, pidin kasutama professionaalset garaaži. Kõigi tööde kokkuvõttes saan kohe ära öelda, et avastasin, et olin sõitnud +T päevast saati murdosalise võimsusega. Rihma asja juba mainisin. Rihma uurides ja ebatavalise vile tagaotsimisel vahetasime gene ja roolivõimu puksid polyde vastu välja. Senini paistis silmaga vaadates, et vanad puksid pole hullud midagi aga kui need ikka välja sai, siis näiteks roolivõimu omad olid nii kõverad, et pikal poldil, mis nende sees jooksis, oli zorro sisse väänatud. Igatahes sai auto pärast rihmasahinate kaotamist vaikseks.
Seejärel said tehtud kõige lihtsam, ehk wastgate varda eelpingutmine. Etterutates võin öelda, et praguseks on see 9 täispööret.
Orikas CBV kolakas püüdis järgmisena pilku. Ma pole Ristole rääkinudki aga tollest vidinast saab väga efektse BOVi, kui alumine toru kinni panna. (sellepärast pole rääkinud, et efektsema heliga kui tal )
Nii hakkab õhk temast väga-väga efektse visinaga väljuma ja mina veel avastasin osa hobustest, mis olid kappama läinud. Ehk et ta oli katki kuskilt altosast.
Kuna selline tulemus lisab ikkagi negatiivselt varjundit sõnale p0rno, siis praeguseks on seal ikkagi Boschi CBV 110 koodiga, ehk üks tugevamaid. Hääl on minimaalne, kuid tühikäik on olemas ja auto ei sure välja pärast seda, kui buusti ülessaanuna tühikäigule minna
Pärast paari päeva sellise seadistuse nautimist hakkas auto kohutavalt vingu ajama. Segu oli rikas, küünlad tahmasid, linnas tagasõitjad hoidsid seadusekohast pikivahet ja kütusekulu oli 16/100. Esimene asi oli selge: rõhupump pinises vaevaliselt ja seega etteandepump surnd. Selle vahetamise peale läks esimene päikseline ja soe laupäev. Nüüdeks meenutan ikka hea tundega seda bensiinilõhna (ma ei tea kas tõesti auras nii palju ära või väänasin ujukivarrast, kuid mingi 2-4L oli lõpuks näidik kukkunud, kui päeva lõpetasime). Enamuse sellest ajast moodustas paakikukkunud (ja kaks korda) ujukimuna väljaõngitsemine. Pange kõrvataha, et autovivas on nüüd spetstööriist olemas selleks.
Paagipump vahetatud, jätkus tagasõitjate mürgitamine ikkagi. Lambatuli hõõgus kurjakuulutavalt. Võtsimegi lambda ette. Enne testriga vaatasime, et kuidagi uimane on ka see tegelane. Väljakeeratud lambdast sai Alexander omale kõristi teha, sest seal sees oli midagi totaalselt lahti. Uue sondi müümisel näitas Supp oma filigraanset oskust häid hindasid teha, kui tuli välja, et see õige koodiga lambda "muidu maksab 200% rohkem" aga suure kombinaatorina tegi mulle 49% Mina olen õnnelik.
Tahmamine aga jätkus. Kui lugeda FAQ, siis on seal igast imevigasid lombitagustel kaaskannatajatel olnud. Paljusid asju tahaks talupojamõistusega välistada (no kesse usub, et tema auto töötamisprobleemis halbadest massidest või vanadest küünlajuhtmetest eksole) aga nii võtsimegi ette järgmise liigmadala bena rõhu põhjustaja, et rõhuregulaatori. Juba vana lahti keerates oli bingo tunne, kuna tagasivoolu vollast tuli vaid ammust bensiinilõhna. See oli kuiv.
Ja nüüd on mul 0.7BARise rõhuga ja väga hästi töötav telliskivi.
Kuna sel talvel oli selg kange ja garaage uks eriti sügava lumehange taga, pidin kasutama professionaalset garaaži. Kõigi tööde kokkuvõttes saan kohe ära öelda, et avastasin, et olin sõitnud +T päevast saati murdosalise võimsusega. Rihma asja juba mainisin. Rihma uurides ja ebatavalise vile tagaotsimisel vahetasime gene ja roolivõimu puksid polyde vastu välja. Senini paistis silmaga vaadates, et vanad puksid pole hullud midagi aga kui need ikka välja sai, siis näiteks roolivõimu omad olid nii kõverad, et pikal poldil, mis nende sees jooksis, oli zorro sisse väänatud. Igatahes sai auto pärast rihmasahinate kaotamist vaikseks.
Seejärel said tehtud kõige lihtsam, ehk wastgate varda eelpingutmine. Etterutates võin öelda, et praguseks on see 9 täispööret.
Orikas CBV kolakas püüdis järgmisena pilku. Ma pole Ristole rääkinudki aga tollest vidinast saab väga efektse BOVi, kui alumine toru kinni panna. (sellepärast pole rääkinud, et efektsema heliga kui tal )
Nii hakkab õhk temast väga-väga efektse visinaga väljuma ja mina veel avastasin osa hobustest, mis olid kappama läinud. Ehk et ta oli katki kuskilt altosast.
Kuna selline tulemus lisab ikkagi negatiivselt varjundit sõnale p0rno, siis praeguseks on seal ikkagi Boschi CBV 110 koodiga, ehk üks tugevamaid. Hääl on minimaalne, kuid tühikäik on olemas ja auto ei sure välja pärast seda, kui buusti ülessaanuna tühikäigule minna
Pärast paari päeva sellise seadistuse nautimist hakkas auto kohutavalt vingu ajama. Segu oli rikas, küünlad tahmasid, linnas tagasõitjad hoidsid seadusekohast pikivahet ja kütusekulu oli 16/100. Esimene asi oli selge: rõhupump pinises vaevaliselt ja seega etteandepump surnd. Selle vahetamise peale läks esimene päikseline ja soe laupäev. Nüüdeks meenutan ikka hea tundega seda bensiinilõhna (ma ei tea kas tõesti auras nii palju ära või väänasin ujukivarrast, kuid mingi 2-4L oli lõpuks näidik kukkunud, kui päeva lõpetasime). Enamuse sellest ajast moodustas paakikukkunud (ja kaks korda) ujukimuna väljaõngitsemine. Pange kõrvataha, et autovivas on nüüd spetstööriist olemas selleks.
Paagipump vahetatud, jätkus tagasõitjate mürgitamine ikkagi. Lambatuli hõõgus kurjakuulutavalt. Võtsimegi lambda ette. Enne testriga vaatasime, et kuidagi uimane on ka see tegelane. Väljakeeratud lambdast sai Alexander omale kõristi teha, sest seal sees oli midagi totaalselt lahti. Uue sondi müümisel näitas Supp oma filigraanset oskust häid hindasid teha, kui tuli välja, et see õige koodiga lambda "muidu maksab 200% rohkem" aga suure kombinaatorina tegi mulle 49% Mina olen õnnelik.
Tahmamine aga jätkus. Kui lugeda FAQ, siis on seal igast imevigasid lombitagustel kaaskannatajatel olnud. Paljusid asju tahaks talupojamõistusega välistada (no kesse usub, et tema auto töötamisprobleemis halbadest massidest või vanadest küünlajuhtmetest eksole) aga nii võtsimegi ette järgmise liigmadala bena rõhu põhjustaja, et rõhuregulaatori. Juba vana lahti keerates oli bingo tunne, kuna tagasivoolu vollast tuli vaid ammust bensiinilõhna. See oli kuiv.
Ja nüüd on mul 0.7BARise rõhuga ja väga hästi töötav telliskivi.
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Turboga bensiinimootor on ikka fantastiliselt keeruline...
Nagu oleks kogu aeg life-support'il.
Loomulikult minek on ümberlükkamatu argument.
Pole muud kui tuleb Frida oma õuele vedada ja sassi masuut vahele sobitada...
Majanduslik kollaps on sellega seoses vist garanteeritud.
Nagu oleks kogu aeg life-support'il.
Loomulikult minek on ümberlükkamatu argument.
Pole muud kui tuleb Frida oma õuele vedada ja sassi masuut vahele sobitada...
Majanduslik kollaps on sellega seoses vist garanteeritud.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Ja sa pead uuesti sõitu tegema. Buust tuleb ammu enne, kui sa julged tahhokale vaadata
See kõlab
1) kaastundena
2) laimuna
kumbagi pole vaja.
Ma olen rahul, et saan midagi nokitseda enda jaoks. Väga egoistlik teema on see.
kirsipuu kirjutas:Turboga bensiinimootor on ikka fantastiliselt keeruline...
Nagu oleks kogu aeg life-support'il.
See kõlab
1) kaastundena
2) laimuna
kumbagi pole vaja.
Ma olen rahul, et saan midagi nokitseda enda jaoks. Väga egoistlik teema on see.
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Krt, vaakumiga selliseid teravaid kortse sisse ei tule.
Rootsi Raud ja Heavy Metal
Volvo V70 98a. 2.5 TDI aut 103kw
Müüa 850. varuosi +372 51 33 950
Volvo V70 98a. 2.5 TDI aut 103kw
Müüa 850. varuosi +372 51 33 950
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Oleks see kummist rallipaak siis võiks veel vaakumiks nimetada aga tõenäoliselt oled ikka selle kuhugile maha toetanud.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Vanapeeru 245 GL, 1989, B230KA go B230F go B230FB +TIC
Mingit kriipimist või muud kivijälge pole, ju see peab lumi olema. Navatt siis.
Täiesti imelik et ma seda varem ei näinud, kui tõstukil oli. Samas tuleb meelde, et sellepärast siis paagilift sisse ei mahtunudki ja pidin pumba vollat lühemaks tegema.
Täiesti imelik et ma seda varem ei näinud, kui tõstukil oli. Samas tuleb meelde, et sellepärast siis paagilift sisse ei mahtunudki ja pidin pumba vollat lühemaks tegema.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist