Meedia: Hiina autofirmad huvituvad Volvo sõiduautodest
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, bronec
Tundub, et asi areneb, nimelt lugesin viimasest TM-ist, et hiinlased eelistavad suuresosas variaator kk-ste (äkki rolleritega seos) seega jääb vaid oodata millal nad jälle tagaveolise CVT tootmist alustavad, äkki otsustavad ka 50/50 kaalujaotusega tagaveolise masina ehitada, vot siis oleks asi juba korras.
Postitus parandatud moderaatori poolt!
Postitus parandatud moderaatori poolt!
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Midagi uut siia
http://www.ap3.ee/Default2.aspx?Article ... 18&ref=rss
http://www.ap3.ee/Default2.aspx?Article ... 18&ref=rss
460 1.7 Aut.92
V70 2.4 Aut.01
850 2.4 Man.92
240 2.0 Man.86
XC90 4.4 Aut.05
S80 2,9 Aut.99
V70 2,4 Aut.10
XC70 3,2 Aut.07
XC60 D5 Aut.09
Cayenne 4,8 Aut.13
50 35 322
V70 2.4 Aut.01
850 2.4 Man.92
240 2.0 Man.86
XC90 4.4 Aut.05
S80 2,9 Aut.99
V70 2,4 Aut.10
XC70 3,2 Aut.07
XC60 D5 Aut.09
Cayenne 4,8 Aut.13
50 35 322
Pigem kaldun arvama, et Volvo omandavad hiinlased, sest neil kipub ressurssi rohkem siiski olema. Teine asi on aga Fordi hinnasoov... see oleks justkui Tallinna kesklinnas ühetoalise korteri müümine mingi 3 miljoni eest (äkki on see isegi madal hind? pole kursis kinnisvarahindadega, aga vast mõistate pointi).
http://www.e24.ee/?id=164666 Hiinlased loobuvad ![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Jah uudistest kah jooksis see korraks nagu läbi. AK-s oli vähemalt miskine tekst selle kohta. Njah. Ei oskagi kohe kommenteerida.
http://www.kinnistuhaldus.ee Korteriühistute haldusteenuse terviklahendused (ka korteriühistute loomine) Põlvas ja Võrus.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Ma oskan. Varsti onn S80 hiinas tootmise hinnaga. EI PRUUGI "HIINA KVALITEEDIGA" kuna kvaliteedikontroll võib olla rootsi oma.
Aga loodame ikka, et hiinlased eelistavad ikka vanamoelisemat ja ajavad 200 liinid huugama.
Kuna viimasel ajal see liinide parseldamine juba käib, siis eesti võiks 200 tootmisliinid endale osta.
Aga loodame ikka, et hiinlased eelistavad ikka vanamoelisemat ja ajavad 200 liinid huugama.
Kuna viimasel ajal see liinide parseldamine juba käib, siis eesti võiks 200 tootmisliinid endale osta.
![unibrow :unibrow:](./images/smilies/unibrow.gif)
Teoreetiliselt peakski paranema, hiinlastel peaks pappi nagu muda olema.
saab näha.
Ilmselt on Volvo õnnestumine neile ka mainekujunduslikult oluline. Seni on ju Hiinast tulnud autosid suuremas osas Euroopas haledalt välja naerdud. Kui nad nüüd hakkaksid tootma tõeliselt head ja kvaliteetset Volvot, siis esiteks tekiks maailmas usaldus hiina autode vastu ja teiseks saab kogu hiina autotööstus Volvo pealt kõik maha vehkida ja ei pea hakkama jalgratast leiutama.
Sellised asjad, nagu 10 aastat vana tarkvara jms võiksid odavamaks minna, aga selles võib vist sügavalt kahelda.
[EDIT: Aga vähemalt ei pea me enam tunnistama, et sõidame ringi sierrari sugulastega
]
saab näha.
Ilmselt on Volvo õnnestumine neile ka mainekujunduslikult oluline. Seni on ju Hiinast tulnud autosid suuremas osas Euroopas haledalt välja naerdud. Kui nad nüüd hakkaksid tootma tõeliselt head ja kvaliteetset Volvot, siis esiteks tekiks maailmas usaldus hiina autode vastu ja teiseks saab kogu hiina autotööstus Volvo pealt kõik maha vehkida ja ei pea hakkama jalgratast leiutama.
Sellised asjad, nagu 10 aastat vana tarkvara jms võiksid odavamaks minna, aga selles võib vist sügavalt kahelda.
[EDIT: Aga vähemalt ei pea me enam tunnistama, et sõidame ringi sierrari sugulastega
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist