Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli - Registreerimine
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho
Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli - Registreerimine
Alustaks ürituse teemaga varakult, et kõik asjaga kurssi saaks ning arutada läbi erinevaid lahenduse variante mida soovitakse.
Toimumisaeg:
Lihula ralli ja grill toimub 9. - 10. juuli - ehk juuli kuu teine nädalavahetus aastal 2011.
Toimumispaik:
Grillimine on seal kus eelnevad aastad
Külma talu Hälvati küla Läänemaal - ehk kes pole käinud Risti-Virtsu mnt ääres 42 km.
lingilt suurem pilt
http://v5.cache8.c.bigcache.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/53761260.jpg?redirect_counter=1
Osavõtutasu:
Ei ole ega tule... igaüks võtku kaasa enda jagu grillikraami või hangib selle hiljem kohalikust kaubandusvõrgust. Teades eelnevate aastate kogemusi, siis keegi nälga ei jää ning janu saab samuti kustutatud.
Ralli teekond:
Teekond koosneb erinevat laadi teeoludest. Asulasisesed teed, maanteed, suuremad kruusakattega teed, väiksemad kruusakattega teed, metsateed. Kõik sõidan ise läbi oma R'iga, läbitav on kohe kindlasti. Küsimused on raja läbimise kontrolliks ning õiged vastused annavad ka pluss punkte üldarvestuses. Mõnes kohas ka tuleb jalutada, et saada küsimustele vastused. Jalutamise aeg arvestatakse läbimisaja sisse ning varuga - nii, et kiirustada pole mõtet Samas kui teeolud võimaldavad sõita 90km/h siis sellise kiirusega ka arvestan aja osas.
Teekonna pikkus on ligikaudu 164km, sõiduaeg 4 tundi ja 35 minutit, keskmine kütusekulu R'i oli 13,5 L/100km . Allpool on tutvustavad pildid:
Ralli toimub variant 2 järgi, muutunud on kellaaeg.
Start on parklast Padise lähistelt kell 12:00 09.07.2011
Algus nihkus hommikult ära keskpäevale, et rahvas ikka puhanult kohale ilmuks.
Pildil Stardi asukoha kaart.
Masin enne raja läbisõitu.
Pildid rajalt
Masin peale rada
Kontrollpunkte on rajal vaid 2 kuhu õigeks ajaks peate jõudma, lisaks peab ralli lõpetama õigel ajal.
Ehk teekond on jagatud kolmeks osaks, millel igaühel on eraldi läbimiseks ette nähtud aeg.
Igasse kontrollpunkti tuleb jõuda õigeks ajaks ehk sõita täpselt kellaaega - liiga varajane saabumine annab 2 miinus punkti minuti eest ja liiga hiline saabumine annab iga minuti eest 1 miinus punkti. Iga õigesti vastatud küsimus annab 3 pluss punkti. Võidab taas see kellel kõige enam punkte. Legendis on kirjas kontrollpunktide vaheline teepikkus ja läbimiseks mõeldud aeg minutites. Kontrollpunktide vaheline arvestus käib eraldi. See tähendab, kui jõuad kontrollpunkti 10 minutit hiljem, siis ei pea sa järgnevate punktide vahel sõitma 10 minutit kiiremini.
On ka üks väike puhkepeatus, mis on märgitud legendis. Soovitaks kaasa võtta ujumis varustuse, kuna peatus asub järve kaldal.
Ralli legend:
Legend ehk teekonnaraamat on totaalselt erinev eelnevast aastast. Info antakse edasi vaid kurvide, ristmike ja nende vaheliste kaugustega. Asukoha nimesid ei lisa, seega GPS ei anna eelist - peab olema korras odomeeter ja kell.
Näidispilt legendist...
esimene tulp - väikselt läbitud teepikkus, suurelt kaugus järgneva ristmikuni/kurvini
teine tulp - suund kuhu minna tuleval ristmikul/kurvis, nurgas ristmiku/kurvi number.
kolmas tulp - küsimuste tulp
neljas tulp - teepikkus mis jäänud järgneva kontrollpunktini. Protsentides läbitud teepikkus kontrollpunktini.
Auhinna saavad esimene kuni kolmas koht.
Ralli läbiviimise variandid:
Hääletus läheb lukku 20.06
Variant 1. Ralli algus on Lihuga Grilli asukohast keskpäeval ning kestab kuni hiliste õhtatundideni ja lõppeb seal kus kohast algas. Sellel juhul saab masinast üleliigse kola ja ööbimisasjad välja visata ning rallitada ilma liigse pagasita. Algus ligikaudu 12:00-14:00 lõpuaeg 20:00-22:00
Variant 2. Ralli algus on hommikul ( 7:00-9:00) Tallinna lähistelt või mõnest muust paigast eestimaal (näiteks Paidest) ja lõpp punkt nagu ikka Lihula Grilli asukohas. Nii nagu esimesel rallil oli, teekond on muidugi pikem ja sõitmine võtab rohkem aega. Ligikaudne lõpp õhtul (18:00-20:00)
Variant 3. Ralli algus on eelmise päeva õhtu hilistundidel kusagil eestimaa pinnal ja lõpp hommikul vara Lihula Grilli asukohas, väike puhkepaus - ehk grillimine ja chillimine, hommikusöök - ning edasi keskpäevast õhtutundideni, lõpetamine samas kus enne - taas väike grill ning humalavee mekkimine. See oleks teekonnalt kõige pikem variant. Vajadusel saaks liituda ka järgmise päeva lõunast ralliga ja sõita vaid pool teekonnast. Kuid katsumus oleks ikka suht karm ning võtab suvel kuumaga väga läbi. Päeval magamise lootust pole. See formaat tähendab ülevalolekut järjest 24 tundi.
Need kes rallist osa ei võta kuid grillima tahavad tulla annan teada täpsema ralli lõpu kellaaja, et rahvas saaks tulla ergutama lõpetavaid rallitajaid.
Ööbimine:
Kes käinud need teavad kuidas asi on. Õues palju telkimise ruumi, vajadusel ja kui ruumi on saab ööbimise pakkuda ka majas.
PS. Valmis on ka grillimis katusealune
http://nagi.ee/photos/aibast/17519517/in-set/191657/
- ehk 16m2 katusealust istumispinda juhul kui vihma sajab, lisaks grillile ka suituahi.
Uuendus: 06.04.2011
Kuna ralli ja grilli koht asub Lihula linna külje all, siis väike lisainfo juurde. Kuna tänavusel aastal saab see linnake 800 aastaseks toimub samal päeval Küla.- ja tervisepäev Lihula linnusemäel. Üritan leida infot seal toimuvast tegevusest, kas ja mida seal vaadata/kuulata oleks.
Toimumisaeg:
Lihula ralli ja grill toimub 9. - 10. juuli - ehk juuli kuu teine nädalavahetus aastal 2011.
Toimumispaik:
Grillimine on seal kus eelnevad aastad
Külma talu Hälvati küla Läänemaal - ehk kes pole käinud Risti-Virtsu mnt ääres 42 km.
lingilt suurem pilt
http://v5.cache8.c.bigcache.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/53761260.jpg?redirect_counter=1
Osavõtutasu:
Ei ole ega tule... igaüks võtku kaasa enda jagu grillikraami või hangib selle hiljem kohalikust kaubandusvõrgust. Teades eelnevate aastate kogemusi, siis keegi nälga ei jää ning janu saab samuti kustutatud.
Ralli teekond:
Teekond koosneb erinevat laadi teeoludest. Asulasisesed teed, maanteed, suuremad kruusakattega teed, väiksemad kruusakattega teed, metsateed. Kõik sõidan ise läbi oma R'iga, läbitav on kohe kindlasti. Küsimused on raja läbimise kontrolliks ning õiged vastused annavad ka pluss punkte üldarvestuses. Mõnes kohas ka tuleb jalutada, et saada küsimustele vastused. Jalutamise aeg arvestatakse läbimisaja sisse ning varuga - nii, et kiirustada pole mõtet Samas kui teeolud võimaldavad sõita 90km/h siis sellise kiirusega ka arvestan aja osas.
Teekonna pikkus on ligikaudu 164km, sõiduaeg 4 tundi ja 35 minutit, keskmine kütusekulu R'i oli 13,5 L/100km . Allpool on tutvustavad pildid:
Ralli toimub variant 2 järgi, muutunud on kellaaeg.
Start on parklast Padise lähistelt kell 12:00 09.07.2011
Algus nihkus hommikult ära keskpäevale, et rahvas ikka puhanult kohale ilmuks.
Pildil Stardi asukoha kaart.
Masin enne raja läbisõitu.
Pildid rajalt
Masin peale rada
Kontrollpunkte on rajal vaid 2 kuhu õigeks ajaks peate jõudma, lisaks peab ralli lõpetama õigel ajal.
Ehk teekond on jagatud kolmeks osaks, millel igaühel on eraldi läbimiseks ette nähtud aeg.
Igasse kontrollpunkti tuleb jõuda õigeks ajaks ehk sõita täpselt kellaaega - liiga varajane saabumine annab 2 miinus punkti minuti eest ja liiga hiline saabumine annab iga minuti eest 1 miinus punkti. Iga õigesti vastatud küsimus annab 3 pluss punkti. Võidab taas see kellel kõige enam punkte. Legendis on kirjas kontrollpunktide vaheline teepikkus ja läbimiseks mõeldud aeg minutites. Kontrollpunktide vaheline arvestus käib eraldi. See tähendab, kui jõuad kontrollpunkti 10 minutit hiljem, siis ei pea sa järgnevate punktide vahel sõitma 10 minutit kiiremini.
On ka üks väike puhkepeatus, mis on märgitud legendis. Soovitaks kaasa võtta ujumis varustuse, kuna peatus asub järve kaldal.
Ralli legend:
Legend ehk teekonnaraamat on totaalselt erinev eelnevast aastast. Info antakse edasi vaid kurvide, ristmike ja nende vaheliste kaugustega. Asukoha nimesid ei lisa, seega GPS ei anna eelist - peab olema korras odomeeter ja kell.
Näidispilt legendist...
esimene tulp - väikselt läbitud teepikkus, suurelt kaugus järgneva ristmikuni/kurvini
teine tulp - suund kuhu minna tuleval ristmikul/kurvis, nurgas ristmiku/kurvi number.
kolmas tulp - küsimuste tulp
neljas tulp - teepikkus mis jäänud järgneva kontrollpunktini. Protsentides läbitud teepikkus kontrollpunktini.
Auhinna saavad esimene kuni kolmas koht.
Ralli läbiviimise variandid:
Hääletus läheb lukku 20.06
Variant 1. Ralli algus on Lihuga Grilli asukohast keskpäeval ning kestab kuni hiliste õhtatundideni ja lõppeb seal kus kohast algas. Sellel juhul saab masinast üleliigse kola ja ööbimisasjad välja visata ning rallitada ilma liigse pagasita. Algus ligikaudu 12:00-14:00 lõpuaeg 20:00-22:00
Variant 2. Ralli algus on hommikul ( 7:00-9:00) Tallinna lähistelt või mõnest muust paigast eestimaal (näiteks Paidest) ja lõpp punkt nagu ikka Lihula Grilli asukohas. Nii nagu esimesel rallil oli, teekond on muidugi pikem ja sõitmine võtab rohkem aega. Ligikaudne lõpp õhtul (18:00-20:00)
Variant 3. Ralli algus on eelmise päeva õhtu hilistundidel kusagil eestimaa pinnal ja lõpp hommikul vara Lihula Grilli asukohas, väike puhkepaus - ehk grillimine ja chillimine, hommikusöök - ning edasi keskpäevast õhtutundideni, lõpetamine samas kus enne - taas väike grill ning humalavee mekkimine. See oleks teekonnalt kõige pikem variant. Vajadusel saaks liituda ka järgmise päeva lõunast ralliga ja sõita vaid pool teekonnast. Kuid katsumus oleks ikka suht karm ning võtab suvel kuumaga väga läbi. Päeval magamise lootust pole. See formaat tähendab ülevalolekut järjest 24 tundi.
Need kes rallist osa ei võta kuid grillima tahavad tulla annan teada täpsema ralli lõpu kellaaja, et rahvas saaks tulla ergutama lõpetavaid rallitajaid.
Ööbimine:
Kes käinud need teavad kuidas asi on. Õues palju telkimise ruumi, vajadusel ja kui ruumi on saab ööbimise pakkuda ka majas.
PS. Valmis on ka grillimis katusealune
http://nagi.ee/photos/aibast/17519517/in-set/191657/
- ehk 16m2 katusealust istumispinda juhul kui vihma sajab, lisaks grillile ka suituahi.
Uuendus: 06.04.2011
Kuna ralli ja grilli koht asub Lihula linna külje all, siis väike lisainfo juurde. Kuna tänavusel aastal saab see linnake 800 aastaseks toimub samal päeval Küla.- ja tervisepäev Lihula linnusemäel. Üritan leida infot seal toimuvast tegevusest, kas ja mida seal vaadata/kuulata oleks.
Viimati muutis aibast, 20 Juun 2011, 13:31, muudetud 34 korda kokku.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
rohkem arvamusavaldusi pole???? Pange oma hääl mängu...
Viimati muutis aibast, 14 Jaan 2011, 12:44, muudetud 1 kord kokku.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
kolmas punkt siis algab ka grill kohast?
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
2. variant ikka kõige parem.
Siis mõtled palju träni kaasa tirid.
Panen kalendrisse kirja ja osalen kindlasti 480ga!
Siis mõtled palju träni kaasa tirid.
Panen kalendrisse kirja ja osalen kindlasti 480ga!
V 70 '05 müüdud
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur
480 1,7T '88 tuuningpill
V70 T4 '12 igapäevaliikur
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
enta kirjutas:kolmas punkt siis algab ka grill kohast?
Algus on kusagil eesti pinnal. Kuid mitte Grilli toimumise lähedal. Sinna tuleb ikka sõita.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
Esialgsed ralli legendi mustandid on valmis tehtud aerofotode ja kaartide järgi. Väga väikesed metsateed jätsin välja, et kõik ikka tervelt kohale jõuaks. Nüüd vaja oodata kevadet, et proovisõit teha. Hääletuse järgi on hetkel ees variant 2.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
kevad on vaikselt pead tõstmas ning lähikuudel saab teekonnale esimese kontrollsõidu teha. Arvestan kilomeetreid enda masina odomeetriga. Hindan teeolud ja ka teen tudvustavad fotod teekonnast.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
Mulle sobib esimene, sest ei tahaks Haapsalust Paide kimada
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
Raix007 kirjutas:Mulle sobib esimene, sest ei tahaks Haapsalust Paide kimada
Arvan, et päris Paidest asi ei alga, see oli näiteks. Eks ta rohkem Tallinna külje alt tuleb. Arvestades praegust teekonda siis kesk-eesti oleks liialt kauge stardipaik.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
Tähendab, et mina Tartust v Pärnust (kus ma olen tõenäolisemalt) on päris tükk maad kohale vurada, kui võimalus tulla tekib
Minu nr. 55673894
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
sama pikk maa on saarlastel ja ka ida osariikide inimestel.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
ralli ongi sõitmiseks, ehk mida pikem maa on sõita seda parem, ma ei saa aru mis vingumine on, kui inimene on auto muretsenud, siis on see ju sõitmiseks muredsetud
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
Sorry, sorry, ega ma ei vingu. Kui auto nii korda saab et avalikkusele näidata kõlbab, olen vast ikka kohal
Minu nr. 55673894
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 250
- Liitunud: 06 Mai 2008, 21:40
- Asukoht: Tallinn/Puhja/Tartu/Kodavere
- Kontakt:
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
Pole elusees osalenud, kuid äkki seekord õnnestub.
Täitsa huvitav oleks teada, mitu toopi 940 ära joob sell teel.
Täitsa huvitav oleks teada, mitu toopi 940 ära joob sell teel.
V70-120KW-D5-autom.
940 SE 92-93a.
5146852
940 SE 92-93a.
5146852
Re: Lihula Ralli / Grill 2011 9.-10. juuli
Eks ma üritan nüüd nädalavahetusel teekonna läbi sõita, peale seda saan reaalse teepikkuse ning ka kütusekulu. Orienteeruv teepikkus jääb 270km kanti. Vähemalt see aasta esimesel läbisõidul ei saja vihma (loodetavasti), eelneval aastal oli masina tagaluugil vihmas sõites umbes 1cm jagu muda
See aasta nii hulle teid eriti ei tule.
Teen teekonna ja teeolude tudvustamiseks ka pilte.
See aasta nii hulle teid eriti ei tule.
Teen teekonna ja teeolude tudvustamiseks ka pilte.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist