Milline whiteblock ehitamiseks valida?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

1488
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 30 Juun 2014, 01:37
Asukoht: Harjumaa

Milline whiteblock ehitamiseks valida?

PostitusPostitas 1488 » 23 Juul 2018, 00:07

Exeli kalkulatsioonid näitavad, et olemasoleva persse keeratud redbloki korralikult rebuildimine (h profiil, kangem nukk, 46/38 klapp) läheb rohkem maksma kui keskmise hinnaklassiga ja h-profiiliga whiteblocki valmis seadmine ja max jõunumber on ligilähedane või noh tegelt whiteblocki kasuks. Mõlgutangi mõtteid tõesti seda viimast teed pidi minna.

Tõenäoliselt 2.3 plokki ei jõua osta. Kui tõesti väga pikalt peale ei passi ja igapäev romulatesse hinnapäringuid ei saada siis ei ole eriti lootust alla 600 euri eest 2.3´e saada. Seega tuleb valida 2.4 plokk ja block filleriga ära täia, hilem vee kanalid puurida.
Nüüd oleks minu küsimus targematele esiveolise/whiteblocki geeniustele mis aastakäiku valida?
Nii palju kui ma olen inglise keelsetest allikatest teada saanud siis ca 2000 aasta tuli mootorile "täiendusi" tuli pikem ja väidetavalt tummisem keps (139.5mm vs 143mm), tuli VVT ja turbokatele dual VVT, tulid solid lifterid, 1mm peenema varrega klapid (mis eelis solid lifteritel on pole aimugi) ja sisselase sai +20% parema hingamise.
Info millele ma pole vastust saanud on et kas ainus asi on turbokate puhul teistusguse kujuga kolviga saavutatud madalam kompressioon?
Minu järeldus, tuleb osta 2000+ 2.4 (2.4T või NA vahet eriti pole?), hiina keps, block filler ja tuld? On mul midagi kahe silma vahele jäänud? Ah, ja muidugi hooratas, ühemassilise saab suvaliselt 850'ilt ja ükskõik mis aasta uuemale panna?

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: Milline whiteblock ehitamiseks valida?

PostitusPostitas Moose » 23 Okt 2018, 16:24

Sõltub sellest palju jõu target on, mille alusel siis mõelda kas tuleb soodsam nn odavast mootorist see ehitada või otsida natuke kallimalt juba nn kestev variant.
Niipalju kui internetiavarustest silma jäänud, siis B5244T5 variant kannatab lahtivõtmata 500+whp.

2.3 ploki otsimisel isiklikult mingit pointi ei näe, sest sisuliselt on ju tegu 2.0 ploki ja 2.4 vändaga, mingit eraldi disaini neil ei tohiks olla.

Turbokate ja vabalthingavate puhul sisuliselt kolb ainult erinev ongi jah, ilmselt ka mingil õhkõrn määral kepsudki tugevamad. Küll aga on kaantel palju erinevaid variante alustades pordi kujudest kuni hüdro/meh tõukurite valikuni.

Sisuliselt alustagi sellest mis jõunumber eesmärgiks on. Kui 500whp rahuldab siis isiklikult otsikski kohe vastava mootori ja ongi asi ammendatud.

Ise katsun omal bemari peale kevadeks ühe 2.0 plokil põhineva 2.5 vända ja D5 kepsude ning "vaatab veel mis sobib" kolbidega ning b5244t3 kaanega säästumootori kokku laduda, kuhu siis maksimaalselt jõudu peale keerata :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist