1. leht 1-st

Fwd to AWD

Postitatud: 05 Dets 2014, 15:25
Postitas zajets
Kas keegi on teinud oskab rääkida, on üldse võimalik ilma suuremate ümberehitustega ( tagasillakinnitused ja kardaanitunnel ei ole liiga suur töö) mis peale kasti kardaani ja tagasilla veel vaja on??
mõte siis selline et 2.5tdi teha nelikuks
eks ootan vastused nii häid kui halbu!!

Re: Fwd to AWD

Postitatud: 05 Dets 2014, 16:04
Postitas SinineVagun
Huvitaks ennastki see teema, kuid mis autost jutt täpsemalt käib?

Re: Fwd to AWD

Postitatud: 05 Dets 2014, 20:51
Postitas Liiwaannus
Äkki oleks lihtsam diisli pada nelikule peale tõsta?

Re: Fwd to AWD

Postitatud: 05 Dets 2014, 21:26
Postitas Krooniline
Minu teada on vistiksi neliveolise põhjaalune ka vähe teine. Nimelt puudub kardaani tunnel !? Ehk, siis jah odavam on osta see neliveoline kui ümber ehitada.

Re: Fwd to AWD

Postitatud: 05 Dets 2014, 21:29
Postitas amazon86
Käigukasti poldivalemid ei sobi, ühtegi AWD 2,5 TDI pole olemas. Ilma suurema leiutamiseta seda nalja teha ei saa. Muidugi puudub info mudeli info. :D

Re: Fwd to AWD

Postitatud: 05 Dets 2014, 22:07
Postitas torms
Miks kõik kataloogid pakuvad v70 2.5tdi awd?

Re: Fwd to AWD

Postitatud: 06 Dets 2014, 01:34
Postitas hypnotiza
2.5L Tdi 103kw'le pole olemas awd kasti. Mõeldud seda nii- ja naapidi. Ainuke mõeldav lahendus on kasti koda lasta ringi teha. Iseasi kas see ka piisavalt tugev siis jääb.
Kataloogid näitavad tecdoc'i kataloogi enamasti ja seal miskipärast jah ekslikult awd olemas.

Re: Fwd to AWD

Postitatud: 06 Dets 2014, 04:25
Postitas zajets
okei selge jutt jah muidu 103kw V70 ja oleks võimalus üks nelikuga 2.4T saada nelikuga kuid sellel piirangud peal siis hakkasingi mõtlema :D

Re: Fwd to AWD

Postitatud: 06 Dets 2014, 11:33
Postitas hypnotiza
Krooniline kirjutas:Minu teada on vistiksi neliveolise põhjaalune ka vähe teine. Nimelt puudub kardaani tunnel !? Ehk, siis jah odavam on osta see neliveoline kui ümber ehitada.


Muus osas (v.a kasti kinnitus ja koda) pole erilist midagi.
Sillatala, summuti, kütusepaak vaja ka ära vahetada lisaks tagasillale, kastile koos nurkreduktoriga ja parempoolsele veovõllile. Tagasillal on puudu 4 kinnituskohta. Need on vaja võtta doonorilt (või teha ise sellised) ja keevitada kere külge õigetesse kohta.

Kasutaja Iceman vist tegi selle asja omal käel läbi. Ehk teab juurde lisada miskit.
(Tulevikus otsingu tarbeks)

Re: Fwd to AWD

Postitatud: 06 Dets 2014, 14:10
Postitas ants
Huvitavam projekt oleks teha Volvo RWD AWD-ks, kasutades BMW iX mootorit-kkasti-vahekasti
ja esidifrit koos kardaaniga.
unistada ju võib :)

Re: Fwd to AWD

Postitatud: 06 Dets 2014, 16:48
Postitas Iceman
Seda Audi diislit on vist suht [shot] AWD-ks ehitada. Käigukasti pole õiget jne jne. Bensumasina ümberehitus on suht bolt on teema. Lihtsam on juba kaaluda siis AWD süsteemi võtmist (koos HALDEXiga) mingilt uuemalt D5 süsteemiga masinalt ja see Audi mootor ka Kuusakoskisse pensionile saata. On odavam leida juppe kui I gen AWD Visco sidurite puhul. Tunnel kardaanile on neil kõigil masinatel olemas. FWD masinalt on põhja alt minema vaja visata see alumiiniumist pikk sumpsi kuumakaitse ja voila, tunnel missugune. Ruumiga ei ole muidugi priisata, aga kõik mahub ilusti oma ettenähtud kohale. Kardaan on tunneli põhjas ja allpool jookseb sumps samas tunnelis.