D5252T + VNT turbo
Postitatud: 06 Jaan 2014, 22:52
Sooviks alustada põnevat arutelu teemal "muutuva geomeetriaga turbo paigaldamine D5252T mootorile". Eelkõige pean silmas geomeetria juhtimise võimalusi.
Väljamaa foorumites aretavad Audi AAT/AEL reas viiestele diislitele edukalt VNT turbosi ning juhivad geomeetriat EGRi kaardi ja solenoidi abil. Pole aga märganud, et keegi Volvole midagi sellist aretanud oleks kuigi foorumeid on varajaste hommikutundideni sirvitud.
Millised on siis D5252T puhul geomeetria juhtimise võimalused? Ise esimese variandina pakuks, et actuator otse ühendada rõhu poolega ja ülerõhku piirata välise wastegate abil.
Või mingi väga primitiivne lähenemine - rõhu poolelt tuua voolik, mis jagada kaheks - üks läheb actuatori külge. Teise külge kuulklapiga manuaalne boost controller mis siis vedru eelpingega on reguleeritud avanema atmosfääri soovitud rõhu juures.
Kui kõik oleks nii lihtne, siis oleks seda ilmselt palju-palju tehtud...mis on need aga-d asja juures?
Väljamaa foorumites aretavad Audi AAT/AEL reas viiestele diislitele edukalt VNT turbosi ning juhivad geomeetriat EGRi kaardi ja solenoidi abil. Pole aga märganud, et keegi Volvole midagi sellist aretanud oleks kuigi foorumeid on varajaste hommikutundideni sirvitud.
Millised on siis D5252T puhul geomeetria juhtimise võimalused? Ise esimese variandina pakuks, et actuator otse ühendada rõhu poolega ja ülerõhku piirata välise wastegate abil.
Või mingi väga primitiivne lähenemine - rõhu poolelt tuua voolik, mis jagada kaheks - üks läheb actuatori külge. Teise külge kuulklapiga manuaalne boost controller mis siis vedru eelpingega on reguleeritud avanema atmosfääri soovitud rõhu juures.
Kui kõik oleks nii lihtne, siis oleks seda ilmselt palju-palju tehtud...mis on need aga-d asja juures?