Sooviks alustada põnevat arutelu teemal "muutuva geomeetriaga turbo paigaldamine D5252T mootorile". Eelkõige pean silmas geomeetria juhtimise võimalusi.
Väljamaa foorumites aretavad Audi AAT/AEL reas viiestele diislitele edukalt VNT turbosi ning juhivad geomeetriat EGRi kaardi ja solenoidi abil. Pole aga märganud, et keegi Volvole midagi sellist aretanud oleks kuigi foorumeid on varajaste hommikutundideni sirvitud.
Millised on siis D5252T puhul geomeetria juhtimise võimalused? Ise esimese variandina pakuks, et actuator otse ühendada rõhu poolega ja ülerõhku piirata välise wastegate abil.
Või mingi väga primitiivne lähenemine - rõhu poolelt tuua voolik, mis jagada kaheks - üks läheb actuatori külge. Teise külge kuulklapiga manuaalne boost controller mis siis vedru eelpingega on reguleeritud avanema atmosfääri soovitud rõhu juures.
Kui kõik oleks nii lihtne, siis oleks seda ilmselt palju-palju tehtud...mis on need aga-d asja juures?
D5252T + VNT turbo
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: D5252T + VNT turbo
Siin varemgi muutuvgeomeetriast juttu olnud. Mul on Volvo 940 D24T ehitatud muutuvgeomeetria peale, juhtimiseks kasutan rõhku ja rõhuregulaatorit ning toimetab ilusti.http://www.youtube.com/watch?v=dcR2mPTLtjg
D5252T puhul oleks minu meelest kaks võimalust, kas juhtida rõhuga läbi N75 klapi või kasutada EGRi vaakumit. Väga suuri agasid ei tohiks olla, vaja katsetada ja proovida.
D5252T puhul oleks minu meelest kaks võimalust, kas juhtida rõhuga läbi N75 klapi või kasutada EGRi vaakumit. Väga suuri agasid ei tohiks olla, vaja katsetada ja proovida.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: D5252T + VNT turbo
No esimene jama on see, et bemmil ja audil on mootor ja turbo nö. teistpidi vahel ja juhtimine läheb tagurpidi.
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: D5252T + VNT turbo
Kas nüüdseks on keegi midagi valmis ka aretanud? Geomeetriline turbo oleks päris kasulik valik d5252t peale.
Re: D5252T + VNT turbo
pole midagi väga keeruline aretada.. Transporter T4 viimase otsa 75kW 2.5 on VNT turboga. Kolle ja turbo ja istuta külge.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: D5252T + VNT turbo
Millega juhtida?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: D5252T + VNT turbo
https://www.youtube.com/watch?v=TnJalbm08ao
Omal olen laua peal sarnast asja testinud.
Omal olen laua peal sarnast asja testinud.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: D5252T + VNT turbo
See mikrokontrolleri teema on isegi tuttav mulle, et sellega võiksin aidata.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist