LSD differ 240-le

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Karl 244
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 24 Mär 2017, 09:02

LSD differ 240-le

PostitusPostitas Karl 244 » 05 Dets 2022, 10:15

Tere

Enne kui ostukuulutust postitan, otsiks rohkem infot LSD difri kohta 240-le Volvole. Nii palju kui tean, siis on variant G80 sisemus/differ osta või originaalile locker paigaldada, kuid kas on veel variante mida oleks ka lihtne paigaldada? Eesmärgiks on ka vihmaga sõidetav auto, mitte keevitatud differ.

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: LSD differ 240-le

PostitusPostitas Loff » 05 Dets 2022, 12:03

Mingi variant on ka 700/900 talasild alla panna, siis on vast diffrite osas valik vähe parem.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Karl 244
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 24 Mär 2017, 09:02

Re: LSD differ 240-le

PostitusPostitas Karl 244 » 05 Dets 2022, 15:30

Loff kirjutas:Mingi variant on ka 700/900 talasild alla panna, siis on vast diffrite osas valik vähe parem.

Kas 700/900 tagasild on 200-le bolt-on või peab midagi veel vahetama?

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: LSD differ 240-le

PostitusPostitas Loff » 05 Dets 2022, 23:26

Karl 244 kirjutas:
Loff kirjutas:Mingi variant on ka 700/900 talasild alla panna, siis on vast diffrite osas valik vähe parem.

Kas 700/900 tagasild on 200-le bolt-on või peab midagi veel vahetama?

turbobricks foorumis on seda teemat lahatud. Sealt samast sab ka infot 200/700/900 sildade diffrite kohta.
700/900 sild on jämedalt 100mm laiem 200 omast.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: LSD differ 240-le

PostitusPostitas Klamber » 06 Dets 2022, 10:01

Gripper
Quaife
Eaton
Blackline
Val racing

Võibolla midagi saab veel. Esimesed kolm hinnaga 1k ja üles. Alumised kaks tootjat soodsamad. Vene oma hetkel vist osta ei kannata, kuigi tundub ahvatlev. Mingi aeg vaatasin siis tegelikult näitas saadavust ka oem lukule, vist oli 1,5k aga hästi ei usu et saada võiks olla, samas never know. Gripper neist kõige tegijam ketaslukk, saad valida ise konfi. Teised nö torsen tüüpi.

G80 peale ei tasu aega raisata. Või noh parem kui mittemidagi, aga ilmselt tuleb kiirelt tõdemine, et võiks välja vahetada.

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1439
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: LSD differ 240-le

PostitusPostitas ddig » 06 Dets 2022, 14:03

Klamber kirjutas:G80 peale ei tasu aega raisata. Või noh parem kui mittemidagi, aga ilmselt tuleb kiirelt tõdemine, et võiks välja vahetada.

See ikka sõltub mille jaoks seda difrit vaja on. Kui eesmärk ringrajale minna, siis võib küll nii öelda. Kui hoopis metsas turnimine, siis ainult seda tasubki vaadata.

Kui piinlikult täpne olla, siis G80 ei ole muidugi LSD vaid on ALD.

G80 suure tõenäosusega on ka kõige levinum "piiraja/lukk" mida tagaveoliste alt leiab ning oma kogemuse põhjal saan väita, et tegemist on vägagi toimiva ja töökindla lahendusega. Lisaks edukale metsas/lumes/liival turnimisele on seni väga hästi hakkama saanud ka sadade lõbusate veerandmiili stiilis fooristartidega :-)
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Karl 244
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 24 Mär 2017, 09:02

Re: LSD differ 240-le

PostitusPostitas Karl 244 » 08 Dets 2022, 14:18

Klamber kirjutas:Gripper
Quaife
Eaton
Blackline
Val racing

Võibolla midagi saab veel. Esimesed kolm hinnaga 1k ja üles. Alumised kaks tootjat soodsamad. Vene oma hetkel vist osta ei kannata, kuigi tundub ahvatlev. Mingi aeg vaatasin siis tegelikult näitas saadavust ka oem lukule, vist oli 1,5k aga hästi ei usu et saada võiks olla, samas never know. Gripper neist kõige tegijam ketaslukk, saad valida ise konfi. Teised nö torsen tüüpi.

G80 peale ei tasu aega raisata. Või noh parem kui mittemidagi, aga ilmselt tuleb kiirelt tõdemine, et võiks välja vahetada.


Tänud info eest. Eks see hind lõpuks piiri ka paneb, päris 1k+ ei raatsiks hetkel ainult diffri peale panna, sest autol küll ja veel teisi probleeme mida tohterdada. Val Racingul jäi hinnajärk päris odav ca 400€, kas keegi on sealt hiljuti midagi tellinud? Jõuab kohale ka?


ddig kirjutas:
Klamber kirjutas:G80 peale ei tasu aega raisata. Või noh parem kui mittemidagi, aga ilmselt tuleb kiirelt tõdemine, et võiks välja vahetada.

See ikka sõltub mille jaoks seda difrit vaja on. Kui eesmärk ringrajale minna, siis võib küll nii öelda. Kui hoopis metsas turnimine, siis ainult seda tasubki vaadata.

Kui piinlikult täpne olla, siis G80 ei ole muidugi LSD vaid on ALD.

G80 suure tõenäosusega on ka kõige levinud "piiraja/lukk" mida tagaveoliste alt leiab ning oma kogemuse põhjal saan väita, et tegemist on vägagi toimiva ja töökindla lahendusega. Lisaks edukale metsas/lumes/liival turnimisele on seni väga hästi hakkama saanud ka sadade lõbusate veerandmiili stiilis fooristartidega :-)


Unustasin eesmärgi kirja panna tõesti.
Eesmärgiks on ikkagi tänavale mõeldud lahendus millega saaks rohkem jõudu maaga siduda. Auto on ainult suvisel hooajal kasutuses seega talverõõmud jäävad kahjuks nautimata.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: LSD differ 240-le

PostitusPostitas ants » 08 Dets 2022, 14:49

Mul on G80 7-sajasel all ja ainult kiidan.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Voldemort
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 08 Juun 2020, 13:37

Re: LSD differ 240-le

PostitusPostitas Voldemort » 23 Nov 2023, 02:51

Mina ka kiidan, all 900 sel, stopperi vastu sõita tavarehviga, leiab ilmselt paremaid variante, aga hullamiseks ja kehvadele teedele on väga toimiv, tsentrifugaalkaalud tuleks kinni keevitada :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist