Rootslased: riik päästku Saab ja Volvo
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, bronec
Rootslased: riik päästku Saab ja Volvo
S70 2.5 TDI -98
V70 2.0 TDI -10
55 600 892
V70 2.0 TDI -10
55 600 892
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Välja osta? Võiks küll. Usun, et iseseisev Volvo saaks kaasajal hakkama küll uute mudelite loomise ja tootmisega kuna enamus auto sõlmi on spetsialiseerunud alltöövõtjate toode niikuinii.
Ja kui ta läheks selle tulemusel lihtsamaks AGA KA töökindlamaks, siis
Kaasaegsed kõige töökindlamad on Toyotad? Ehk siis nende marketingiosakonna käest tuleks õppida töökindlate komponentide selekteerimise põhimõtteid ja olekski vana Volvo tagasi. Arvan, et rootslased tuleks täpselt sama peale.
Ja kui ta läheks selle tulemusel lihtsamaks AGA KA töökindlamaks, siis
Kaasaegsed kõige töökindlamad on Toyotad? Ehk siis nende marketingiosakonna käest tuleks õppida töökindlate komponentide selekteerimise põhimõtteid ja olekski vana Volvo tagasi. Arvan, et rootslased tuleks täpselt sama peale.
Viimati muutis vanapeer, 30 Nov 2008, 19:29, muudetud 1 kord kokku.
anto123 kirjutas:no kui rootsi õlga alla ei pane siis ajab BMW vollile küüned taha!!
tulevad ümarad tuled ja taga vedu
No selles oli siin kuskil juba juttu, et kui volli läheb buumerile siis ei hakkasealt tagatõukelisi tulema..... http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubf ... php?t=7563
Viimati muutis Loff, 01 Dets 2008, 10:39, muudetud 1 kord kokku.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
vanapeer kirjutas:Kaasaegsed kõige töökindlamad on Toyotad? Ehk siis nende marketingiosakonna käest tuleks õppida töökindlate komponentide selekteerimise põhimõtteid
Mulle õpetati, et Toyota töökindluse maine tuleb justnimelt marketingiosakonnast - korralises hoolduses vahetatakse ära kõik, mis vähegi logisema tundub. Ja sellepärast ilmselt ongi nii, et vähe vanemaid masinaid, mida enam ammu esinduses ei hooldata, kohtab suhteliselt harva (kes mäletab veel Avensise eelkäija nime - nende tootmine lõppes koos tagaveoliste Volvodega?)
Ei usu mina, et ükski tagatõukeline Volvo sõiduauto minu elueal jälle liinilt tuleb. Tootmine kallis, väljatöötamine kallis, Volvol puudub nüüdseks juba see elitaarne nägu, et müüa seda tagatõukelise hinnaga. Esiveolise kohta on uued jällegi sõnuseletamatult kallid, olgem ausad. Enne valin tõesti mõne E klassi või 5 seeria kui S80.
ermoo kirjutas:Aga minu firma? Seda hakkavad küsima kõik ülejäänud rootsi firmad kui riik peaks ühe enda hoole alla võtma(päästma). Kustkohast tõmmata piir, millised firmad on tähtsamad kui teised.
Seda võibolla küsivad mõned väga väikesed firmad, aga natuke suuremad saavad juba aru küll, kust ja kuidas seda piiri tõmmatakse. Vihjeks on märkimisväärne mõju riigile tervikuna (majandus, imago ja sotsiaalsed probleemid).
http://forte.delfi.ee/news/auto/article ... =wlastnews
vähemalt õige pilt on lisatud uudisele
aga noh, paneme papi kokku vä?
vähemalt õige pilt on lisatud uudisele
aga noh, paneme papi kokku vä?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist