Prantsuse kohus mõistis Volvo kahe lapse surmas süüdi

Meedia volvodest, huvitavad lingid.

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Prantsuse kohus mõistis Volvo kahe lapse surmas süüdi

PostitusPostitas vanapeer » 31 Jaan 2008, 20:06

Kood: Vali kõik

Prantsuse kohus mõistis Volvo kahe lapse surmas süüdi


Prantsusmaa Savernei kohus mõistis Rootsi autotootja Volvo süüdi kahe lapse elu nõudnud liiklusõnnetuses ning karistas firmat 200 tuhande euro suuruse rahatrahviga.
17. juunil 1999 juhtus Prantsusmaal Volvo 850 TDI-iga õnnetus, milles said surma 9- ja 10-aastane laps, vahendas uudistesaade Aktuaalne kaamera.

Kohtu hinnangul olid õnnetuse põhjustajaks Volvo vigased pidurid. Kohus mõistis süüdi ka Volvo juhi, kuna see ei kontrollinud oma auto tehnilist olukorda ning määras talle pool aastat tingimisi vangistust.


Navatt. Ja ei sõnagi sealsemaa ülevaatuspunkti kunnidest.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 31 Jaan 2008, 20:10

jääb mulje nagu auto tootja peab hea seisma et tehasest tulnud autodel oleksid head pidurid ka peale u15a möödudes.
selle eest seisab hea ikka auto omanik mitte tehas.

olen alati öelnud et pranslased on imelik rahvas.
söögu oma konna koibi edasi ja ärgu tehku nõmedusi
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 31 Jaan 2008, 20:31

Selline lugu on küll naeruväärne.
Kuidas saab Volvo vastutada vana auto pidurite töökorras oleku eest :?
Nonsens.

Kui ikka omanik ei ole auto eest hoolitsenud, on see täielikult tema süü.
S40 T4 HX35

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 31 Jaan 2008, 20:38

Äkki oli viimane hooldus tehtud esinduses kus installiti vigased pidurid mis omakorda olid tarnitud Volvost. Me ei tea ju nüansse ja vaevalt kohtunikud eile oma ametit pidama hakkasid. Ju siis oli ikkagi põhjust selline otsus teha.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 31 Jaan 2008, 21:05

Tahaks kuskilt lisainfi leida, senini olen seda aint eesti ajakirjanduses näind. See võib tähendada ka seda, et ma ei oska piisavalt vanade uudiste seast otsida.
:unibrow:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 31 Jaan 2008, 21:18

arvestades seda, et ühes teises teemas siin soovitas IA inimesel hammasrihma 30t peale õiget aega vahetada, siis ma ei imesta enam millegi üle, äkki prantsuse IA soovitas ka piduriõli siis juurde panna kui supportis elaval ämblikul on esimesed pojad ise toitu püüdma hakkanud.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 31 Jaan 2008, 21:23

supp kirjutas:arvestades seda, et ühes teises teemas siin soovitas IA inimesel hammasrihma 30t peale õiget aega vahetada, siis ma ei imesta enam millegi üle, äkki prantsuse IA soovitas ka piduriõli siis juurde panna kui supportis elaval ämblikul on esimesed pojad ise toitu püüdma hakkanud.


:lol: :lol:
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 31 Jaan 2008, 22:09

Soome uudised väidavad et kohus vöttis arvesse juhi tunnistuse et pidurid lakkasid töötamast ja et 850 sama aasta(96) autotel olla esinenud piduri probleeme ennegi (tehase vea pärast)
http://www.taloussanomat.fi/markkinoint ... /110?rss=4
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 01 Veebr 2008, 18:15

Ullult ikka tümitavad prantslased Volvot.
Nende meelest on nüüd nii, et iga konstruktsiooniline parendus lubab varasemad lahendused vigasteks kuulutada.

Samahästi peaks naist selle eest karistama, et ta käiguga ei pidurdanud või üldse süüdet välja ei keeranud. URR

Kood: Vali kõik

Kohtz -- who prosecutors described as the "last link in the chain" of events that caused the crash -- insisted during the trial she did everything to avoid it, saying her car brakes had stopped responding.

Volvo's lawyers denied any fault with the vehicle, suggesting the driver may have confused the accelerator and brake pedals in a moment of panic.

But the court ruled that Volvo "was perfectly aware that the braking system on this type of vehicle was not perfect since it made minor modifications to it on several occasions."

It argued that the repeated changes showed "the manufacturer's inability to provide an appropriate technical response."

The prosecution had dropped charges during the trial against the car maker's French subsidiary Volvo France, now part of Ford, and the dealership that sold the car.
Viimati muutis vanapeer, 01 Veebr 2008, 18:26, muudetud 1 kord kokku.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 01 Veebr 2008, 18:22

Tundub, et volvo oli ainuke, kes ka avariis osalenud autot uuris

Kood: Vali kõik

 The court ruled that the indirect cause of the crash was the "negligence" of Volvo in failing to warn drivers of known brake faults in its 850 TDI model. Kohtz fought a lengthy legal battle to prove that her car's brakes had jammed.

Her claim was disputed by Volvo but the court said the Swedish company was "entirely aware the braking system in this model was not perfect because it had ordered minor modifications on several occasions". Since Volvo failed to warn drivers about the potential fault, it was guilty of "furnishing a vehicle whose brake system might be defective", the judge added.

Nine years on, the crash remains a bitter subject in the town of Wasselonne, near Strasbourg. Kohtz, a Frenchwoman married to a wealthy German doctor, has received anonymous death threats, and been accused of being a "bourgeois assassin" and using her wealth and influence to escape blame. Yesterday, the families of the dead children protested that her sentence was an "outrage".

Documents seized from Volvo by police show that the company was aware of a brake defect in some Volvo 850s. A rubber connecting pipe in the hydraulic brake system was capable of tearing or detaching itself.

Instead of recalling the cars, it was alleged, Volvo asked dealers to correct the fault during routine services. But a Strasbourg garage which carried out the work in 1998 claimed that the instructions from Volvo were not clear.

Kohtz said that when she tried to brake as she drove slowly through Wasselonne on 17 June 1999, the pedal failed to respond. The more she pumped the pedal, the stiffer and more unresponsive it became. Her car hit a Renault and half turned over, crushing three children. Two of them died and a third was seriously hurt.

The court said Volvo's negligence was the "first and indirect" cause of the crash and imposed a fine far higher than the "symbolic" punishment sought by state prosecutors. Last night, a Volvo spokesman said the company was still looking at the details of the verdict but insisted faulty brakes were not to blame.

"This is a tragic incident for everyone involved. There was no problem with the brakes," he said, adding that the company expected to appeal against the ruling.


http://www.wikio.com/news/Catherine+Kohtz
:unibrow:

pyta
Foorumi veteran
Postitusi: 510
Liitunud: 31 Mai 2007, 22:50
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas pyta » 02 Veebr 2008, 16:44

lugege ikka uudist korralikult..aasta oli siis 99...voll oli ainult 3 aastat vana ja see ju ikkagi väga uus põhimõtteliselt juu..no loomulikult on ka mängus hooldus


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist