2. leht 6-st

Postitatud: 09 Dets 2008, 22:52
Postitas vanapeer
No võrdleks siis, miks volvol ei läinud nii hästi, kui bemmil ja mersul? Kas nende eeliseks on see, et oma riik suur, kus palju kliente või siiski hea tehnikaga masinad? Miks on volvol 16klapilised mootorid haruldused? Miks 2L 16klapiline 960 on haruldus? Miks lõppesid volvo 200 turbokad 84 ja meh pritsega? Kes käskis sellised lõbusaid pille nii vähe toota? Kas volvo jäi loorberitele puhkama või oli tal muid põhjusi, miks ta mandus niikaua, kui Fordi kätte läks, kus kasutati teda Henry Fordile vastuvaidlemiseks eesmärgiga 1 autoga 100 auto kasumit teenida?

Alati kui tuleb juttu Volvo halvast käekäigust, meenub paariaasta tagune asi, kui JaanKaer kõvasti si*akasse siin sai ja me tükk aeega teda imelikuks pidasime, sest ta ütles, et me kõik peaks esindusest juppe ostma. See on jummala õige mõte siis, kui keegi peaks endalt küsima, mis ta ise volvo jaoks teha saab. Vaesed uute masinate omanikud maksavad ka meie eest, ja nii, et pole aega foorumiski käia, enamust meist aga ostame B, C osasid ja vingume, miks volvo või IA meist ei hooli. Volvo käekäiku aga saab igaüks meist parandada esinduse teenuseid kasutades.

Postitatud: 10 Dets 2008, 09:02
Postitas supp
No nii mõtetut juttu nüüd nii vara pole ka mõtet ajada.
PS sõitke suurema küttekuluga autoga, siis ostetakse benssu rohkem ja tuuakse hulgi rohkem sisse ja äkki läheb siis odavamaks ka.

Postitus parandatud moderaatori poolt!

Postitatud: 10 Dets 2008, 10:04
Postitas aibast
Ostaks esindusest a osa juhul kui see poleks 200 või 300% juurdehindlusega. Poleks probleemi kui hind oleks mõistlikuse piires. Egas see nagu küttehinnaga, kui juba asi kippus sinna 20.- eeku kanti liiter juba hakkasid mõtlema kas osta või mitte ja kas tasub sõita või mitte. Tulemuseks vähenenud müügid, mis omakorda tõmbasid ülehinnatud kütte väärtuse taas alla. Saadi aru, et üleliia ei anna ikka lolli lambakarja pealt rikastuda. Eks see turg ole selline tormise mere laine, kord üles kord alla. Kes vähegi majandusega mingis osas kokku puutunud teab seda ja ei virise siin . See kas me ostaks nende röövelliku hinnaga varuosasid või mitte ei muudaks seda, et maailmas autoturg on kokkutõmbunud.

PS: Ärge muretsega homne päev tuleb ikka, vahet pole mis täna juhtub :P

Postitatud: 10 Dets 2008, 16:09
Postitas pesa
Ei väidagi, et Captiva on ameerikalane. Vaid, et visuaalsest küljest ja ehk ka sõidumõnu arvesse võttes (pole ise sõitnud) on see enam-vähem auto.
Saturni nime all seda ka USAs müüakse, V6 kõigest peal.

supp kirjutas:muuseas kui sa selle kaptiva või selle klooni chevy-ks nimetad siis oled küll millestki valesti arusaanud ehk usa chevi on ja jääb õigeks kui tal vähemalt antud mudeli valikus on v8 mootor, see kui mõni kaptiva või antara omanik end usa raua omanikuks hakkab pidama on juba näopeksu väärt pigem, ehk siis chevyl ja chevyil tuleb ikka vahet teha, sama käib ka volvo kohta (paraku volvo valik on vähe piiratum, isegi olematu) kuna ta ei suutnud oma isikupära säilitada nagu mers ja bemm

Postitatud: 11 Dets 2008, 23:21
Postitas vanapeer
Kus on uudis selle kohta, et Rootsi valitsus kiitis heaks abipaketi saabi ja volvo jaoks tunnid pärast ameerika valituse abipaketti?
Eestis pole veel tõlgitud? http://www.detnews.com/apps/pbcs.dll/ar ... 10434/1361

Postitatud: 12 Dets 2008, 08:23
Postitas pesa
Aga USA senat ei võtnud vastu abipaketti..
$14 billion auto bailout dies in Senate after talks collapse over union wage cuts

Aga minu arvamus on ikka see, et kahjumis firmad tuleks ikka minna lasta. See kunstlikult ülevalhoidmine kaua kesta ei saa.

Postitatud: 12 Dets 2008, 10:53
Postitas allan
Miks peaks Rootsi riik Fordi toetama samal ajal, kui Ford üritab Volvot maha müüa? Volvo Group võiks ise Volvo Cars'i tagasi enda kätte võtta.

Või peaks hoopis volvofanaatikud üle maailma kokku võtma ja ise selle Volvo Cars'i ära ostma. 70 miljardit krooni miljoni inimese peale tuleb 70 000 krooni. Mõni rikkur viskab rohkem ja jääb lihtinimesele väiksem summa. :D See muidugi ei päästa veel Volvot hävingust :lol:

Postitatud: 12 Dets 2008, 12:54
Postitas vanapeer
Volvo tehased Rootsis ju. Või on mujal ka? Tuhanded rootslased tehastes ja büroodes tööl, lisaks alltöövõtjad. Igal juhul on riigi huvi oma inimesi aidata isegi kui Hiinlaste kätte läheb, sest ega nemadki kõike ära kolima hakka.

Postitatud: 05 Veebr 2009, 18:41
Postitas pesa
Hiinlastele müük järjest tõenäolisem..
Ford Motor peab läbirääkimisi Hiina ettevõttega Geely Automobile Holdings Volvo üksuse müügiks, kirjutab uudisteagentuur Bloomberg.
Samal teemal aripaev.ee

Volvo Trucks avas uue tehase Venemaal

Ilmselt saab Ford Rootsi sõiduautode tootja eest tunduvalt vähem kui 6,4 miljardit dollarit, mis USA autotootja 1999. aastal ise maksis. Anonüümseks soovida jäänud allika kinnitusel on Ford pöördunud veel kahe Hiina ettevõtte poole.

Geely on Hiina suurim eraomanduduses olev autotootja.
http://www.ap3.ee/Default2.aspx?Article ... 11672a2451

Postitatud: 05 Veebr 2009, 20:47
Postitas ravS80
supp kirjutas:muuseas kui sa selle kaptiva või selle klooni chevy-ks nimetad siis oled küll millestki valesti arusaanud ehk usa chevi on ja jääb õigeks kui tal vähemalt antud mudeli valikus on v8 mootor, see kui mõni kaptiva või antara omanik end usa raua omanikuks hakkab pidama on juba näopeksu väärt pigem, ehk siis chevyl ja chevyil tuleb ikka vahet teha, sama käib ka volvo kohta (paraku volvo valik on vähe piiratum, isegi olematu) kuna ta ei suutnud oma isikupära säilitada nagu mers ja bemm


Supp,sa ilmselt ei pea esiveolisi enam volvodeks. Kardan, et liigne konservatiivsus oleks volvode tootmise juba eelmisel sajandil lõpetanud.
Ise kulgen S80-ga ( ja kasutan seda nn. vabaaja autona, kuna peres on veel a4 2,5 tdi ja päevasteks töösõitudeks transit) ja pean nentima, et volvo sõiduomadusi ei saa mitte ühegi saksa autoga võrrelda.

Postitatud: 05 Veebr 2009, 21:08
Postitas supp
Mis mina pean või ei pea, aga paraku fakt on see, et mb, bmw ning audi pigem tugevtavad oma positsiooni kaasaegsel autoturul, samas kui volvo ja saab (mis mudugi esivedone) vaaguvad hinge. Sellest lähtuvalt, kui ülaltoodud saksa margid (vahet pole mis veolised) suunasid oma poweri margi eripära arendusse siis rootsi klassika sattus, omanike firma kaasabil, massipannide katekooriasse ja ilmselt sellest ka must madalseis. Puudub neil margi omapära ja põhjus miks peaks näiteks volvot mazdale eelistama - töökindlus ja turvalisus alla keskmist ning puudub point osta volvo. Ma võin ju eksida, kuid turg ei eksi, ventitati ju vanasti eelajaloolise konstruktsiooniga tagavedoste volvode tootmisstüklit, kuigi need olid vananenud mudelid, ikkagi sellepärast, et neile oli nõudlus. Nüüd saame aga poest osta Taiwani müügistrateegide väljamõeldud jama, mida nad isegi ise osta ei taha.
See kui sulle oma auto meeldib ei tähenda veel, et see hea on, samas ka mulle meeldib mu auto aga seda, et see hea on tõestab selle 20 aastane tootmistsükkel.
PS jah konservatiivsus lõppes volvodel tõesti eelmisel sajandil ja tänu sellele lõpeb sellesajandi alul ka volvo.

Postitus parandatud moderaatori poolt!

Postitatud: 08 Veebr 2009, 11:49
Postitas vanapeer
Pilt

Postitatud: 08 Veebr 2009, 15:37
Postitas baxxter
Kusagilt jäi kõrvu et ka BMW plaanib 525 esiveolise mudeli välja anda, kuna mootori võimsus võimaldab väga lihtsalt tagaotsa teelt välja ajada :D ja tänu sellele just see mudel maailmas esikohal avariide poolest.
Kusjuures, ei ütle, et see tõsijutt, aga keegi rääkis kuskil midagi...

Postitatud: 18 Juun 2009, 20:58
Postitas supp
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=6307
loll lugu, Volvo riisiks aga Saab superautoks

Postitatud: 18 Juun 2009, 22:07
Postitas Volvo Club
"GELVO"