200 madaldusvedrud
Postitatud: 05 Jaan 2009, 00:07
Kohati, teatud aukude puhul, tundub, et need on isegi pehmemad, kui tavalised. Muide mul olid ees mingid jäigad, võibolla disla omad ja need peksid palju rohkem autot, kui madaldusvedrud.
Masin on kurvides ikka täiesti horisontaalne.
Mul on lisaks veel topeltesistabikad installitud ja see tegi juba ilma vedrudeta masinat kolm korda jäigemaks kurvides.
Minu meelest peaks madadusvedrud panema igale 200sele. Seda tõestab juba see, et kui täna vedasin naiska proovisõidule, siis ta ütles kohe ausalt, et tema vahet ei tunne Seda peab siis lugema nii, et mingit rappumist ja kolisemist ning hambaidlõhkuvat jäikust nendega ei kaasne
Seega kui kellegil on samuti see mõte meeles mõlkunud (mul 3 aastat), siis julgustan töö ette võtma.
Lisaks tavalistele tööriistadele läheb vaja vedruklambreid ja 24 piipvõtit, ehk seda jõnksuga võtit amordi mutri lahtikeeramiseks. Amorti on vaja kinni hoida 10 võtmega, aga kui see mutter pole viimase paariteist aasta jooksul lahti käinud, siis tõenäoliselt tuleb probleeme. Kaval oleks selleks minna kasvõi kummitöökotta ja lasta neil pneumopüstoliga see mutter lahti ja siis leebelt tagasi keerata ja garaages ise jätkata. Amordi paigaldusjuhend muide tõmbab pneumopüssi kasutamise suurelt maha, kuid midagi hullu ka ei juhtu, kui paar esimest pauku lasta, et mutter lahti tuleks selle asemel et tervenisti lahti keerata nagu tehti töökojas kus ma enam ei käi.
Pmst on kõik siin ilusti kokku võetud http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=50187.
Neid pilte järgides võib tulla veel ideid, mida vahetada võiks. Muide amordipatju saab peale IA ainult ScanTechist.
Oma kogemused ütlevad, et pidurivoolikuid pole vaja lahti keerata vaid püstaku küljes olevatelele kõrvadele sobivad sälgud relakaga lasta ja voolikud lihtsalt eemale saaks tõmmata. Sellest on kirjatükis tagapool ka juttu.
Üks nõks veel. Nimelt kui vedru on autos kokku surutud, siis võib amordi mutri täiesti välja keerata ja amordi oma laagrist välja lükata. Nimelt amordilaagrit polegi vaja püstaku küljest lahti lasta.
Samuti võib sel juhul rooliotsa ja šarniiri külge jätta, tuleb lihtsalt natuke jõudu kasutada, et amordi ülemine ots rattakoopast välja kallutada.
Ettevaatust pidurivoolikute venitamisega sel ajal.
See pilt näitab, et vedrude kokkusurumise klambrid olgu head
Mitte nagu minu omad - ühekordsete käppadega.
Nagu pildilt võib järeldada ei ole vaja uute vedrude paigaldamisel kokkusurumist vaja.
Tagumistega toimetamine on palju lihtsam: http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=50678
Minul pudenes tagumise vedru ülemine padi tükkideks, sest oli liiga väsinud teesooladega võitlemisest.
Muide, Lesjöförsi vedrud on pulbervärvitud. Kaasas vabanduskiri, et kollane värv on vahetunud mustaks.
Masin on kurvides ikka täiesti horisontaalne.
Mul on lisaks veel topeltesistabikad installitud ja see tegi juba ilma vedrudeta masinat kolm korda jäigemaks kurvides.
Minu meelest peaks madadusvedrud panema igale 200sele. Seda tõestab juba see, et kui täna vedasin naiska proovisõidule, siis ta ütles kohe ausalt, et tema vahet ei tunne Seda peab siis lugema nii, et mingit rappumist ja kolisemist ning hambaidlõhkuvat jäikust nendega ei kaasne
Seega kui kellegil on samuti see mõte meeles mõlkunud (mul 3 aastat), siis julgustan töö ette võtma.
Lisaks tavalistele tööriistadele läheb vaja vedruklambreid ja 24 piipvõtit, ehk seda jõnksuga võtit amordi mutri lahtikeeramiseks. Amorti on vaja kinni hoida 10 võtmega, aga kui see mutter pole viimase paariteist aasta jooksul lahti käinud, siis tõenäoliselt tuleb probleeme. Kaval oleks selleks minna kasvõi kummitöökotta ja lasta neil pneumopüstoliga see mutter lahti ja siis leebelt tagasi keerata ja garaages ise jätkata. Amordi paigaldusjuhend muide tõmbab pneumopüssi kasutamise suurelt maha, kuid midagi hullu ka ei juhtu, kui paar esimest pauku lasta, et mutter lahti tuleks selle asemel et tervenisti lahti keerata nagu tehti töökojas kus ma enam ei käi.
Pmst on kõik siin ilusti kokku võetud http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=50187.
Neid pilte järgides võib tulla veel ideid, mida vahetada võiks. Muide amordipatju saab peale IA ainult ScanTechist.
Oma kogemused ütlevad, et pidurivoolikuid pole vaja lahti keerata vaid püstaku küljes olevatelele kõrvadele sobivad sälgud relakaga lasta ja voolikud lihtsalt eemale saaks tõmmata. Sellest on kirjatükis tagapool ka juttu.
Üks nõks veel. Nimelt kui vedru on autos kokku surutud, siis võib amordi mutri täiesti välja keerata ja amordi oma laagrist välja lükata. Nimelt amordilaagrit polegi vaja püstaku küljest lahti lasta.
Samuti võib sel juhul rooliotsa ja šarniiri külge jätta, tuleb lihtsalt natuke jõudu kasutada, et amordi ülemine ots rattakoopast välja kallutada.
Ettevaatust pidurivoolikute venitamisega sel ajal.
See pilt näitab, et vedrude kokkusurumise klambrid olgu head
Mitte nagu minu omad - ühekordsete käppadega.
Nagu pildilt võib järeldada ei ole vaja uute vedrude paigaldamisel kokkusurumist vaja.
Tagumistega toimetamine on palju lihtsam: http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=50678
Minul pudenes tagumise vedru ülemine padi tükkideks, sest oli liiga väsinud teesooladega võitlemisest.
Muide, Lesjöförsi vedrud on pulbervärvitud. Kaasas vabanduskiri, et kollane värv on vahetunud mustaks.