1. leht 1-st

Käigukangi tuunimine: short throw shifter

Postitatud: 24 Jaan 2009, 22:57
Postitas vanapeer
Märksõnad: liiga suur lõtk? Liiga suur kangi liikumisamplituut?

Oodatav võit
Pilt


Pilt
kõigepealt tuleb mõõta oma võimalusi. Siin tegu siis ODga kasti max lisaga
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Pilt

Pilt
vahetükk peabs olema selle prao võrra pikem soovitud lisast
Pilt

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Esmaspäeval galvaanikasse
Pilt

Varsti puksivärk kah.

Postitatud: 24 Jaan 2009, 23:07
Postitas anto123
mulle juba tundub, et eladki garaasis ja leiutad erinevaid lahendusi :D

Postitatud: 24 Jaan 2009, 23:12
Postitas vanapeer
Respecti tuleb anda ka naabrimehele Antsule kes jõuga ja Volvo745le, kes nõuga abiks.

Postitatud: 24 Jaan 2009, 23:16
Postitas supp
ma vägahästi ei saa aru, millel see liiga suur lõtk on, mul igaljuhul pole ja samas ka igapäevaliikuril pole ülilühikest käikuvaja. Tore juhend on aga kahjuks ma pole veel kuunud eestis ühestki 200jasest volvost millel sellejärgi parktiline vajadus oleks

Postitatud: 24 Jaan 2009, 23:22
Postitas saadukas
Ahaaaa, supp. Minu 200-l oli kunagi probleem, et viiendat käiku pannes käisid nukid vahel vastu "Köningsbergi" mündihoidjat. Ja kusjuures mu 200-sajane oli samakenat värvi kui soo oma.

Postitatud: 24 Jaan 2009, 23:30
Postitas volvo245
vanapeer kirjutas:Respecti tuleb anda ka naabrimehele Antsule kes jõuga ja Volvo245le, kes nõuga abiks.

Nõud on mul köögis mul on ja jägan informatsooni ja ideeid

supp kirjutas: kahjuks ma pole veel kuunud eestis ühestki 200jasest volvost millel sellejärgi parktiline vajadus oleks

:lol:

Postitatud: 25 Jaan 2009, 11:33
Postitas vanapeer
Õnneks tehniline nõu pole see, mille pärast me Suppi poole pöördume.

Postitatud: 25 Jaan 2009, 16:31
Postitas wackou
peab ka sae kätte võtma...

Postitatud: 25 Jaan 2009, 16:40
Postitas supp
õnneks pööbel pöördub kuninga poole vaid viimases hädas

Postitatud: 26 Jaan 2009, 08:38
Postitas tnx
Kas sellega probleemi ei teki, et muna jääb auto põhjale lähemale, kui enne?

Postitatud: 26 Jaan 2009, 09:11
Postitas vanapeer
Natuke valesti oled aru saanud. Mitte muna ei liigu kõrgemale, vaid alumine liigend allapoole. Vaata seda pilti (suumida saad siin), siin on kang veel pikendamata, kuid kastist tuleva hoova liigend asub juba oma uue koha peal. OD korpus ongi põhjuseks, miks M46l saab juurde umbes 10mm.

Pilt

Postitatud: 15 Veebr 2009, 20:58
Postitas vanapeer
Vahepeal sai asi kokku
Pilt

Pilt
Võib tõdeda seda, et neid munaka pukse polegi suurt mõtet uusi sebida. Lihtsalt osta sobiva diameetriga kummist o-rõngas stopperseibi alla ja peaks puksid jälle pingesse saama.

Uuem ja vanem kägukangi sisu
Pilt
Kogu kremplit hoiab koos kõigest üks risti asetsev tihvt, mis on paraja pinguga pesas.
Ja uus käigukangi nupp+sihverplaat+lüliti maksab Scanis 100-200 kanti kuskil.

Re: Käigukangi tuunimine: short throw shifter

Postitatud: 07 Jaan 2010, 09:07
Postitas enta
Aga vöimalik veel teha reguleeritavaks
Pilt
Veidi rohkem juttu kastipaugutajate foorumis üle lombi
http://forums.turbobricks.com/showthrea ... 06&page=22

Re: Käigukangi tuunimine: short throw shifter

Postitatud: 07 Jaan 2010, 10:06
Postitas Loff
Ma lasin kah vanapeerul ühe kangi ära timmida...aga siiamaani ootab külge kruvimist. M46 kasti jaoks, mille suvel alla kruvin.

Re: Käigukangi tuunimine: short throw shifter

Postitatud: 07 Jaan 2010, 11:00
Postitas vanapeer
Jah, mõnipäev tahaks küll, et kang oleks õlale lähemal :)