Käigukangi tuunimine: short throw shifter

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Käigukangi tuunimine: short throw shifter

PostitusPostitas vanapeer » 24 Jaan 2009, 22:57

Märksõnad: liiga suur lõtk? Liiga suur kangi liikumisamplituut?

Oodatav võit
Pilt


Pilt
kõigepealt tuleb mõõta oma võimalusi. Siin tegu siis ODga kasti max lisaga
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Pilt

Pilt
vahetükk peabs olema selle prao võrra pikem soovitud lisast
Pilt

Pilt


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Esmaspäeval galvaanikasse
Pilt

Varsti puksivärk kah.
Viimati muutis vanapeer, 25 Jaan 2009, 19:44, muudetud 9 korda kokku.

Kasutaja avatar
anto123
Foorumi veteran
Postitusi: 1146
Liitunud: 21 Okt 2008, 13:46
Asukoht: pärnu mk
Kontakt:

PostitusPostitas anto123 » 24 Jaan 2009, 23:07

mulle juba tundub, et eladki garaasis ja leiutad erinevaid lahendusi :D
Volvo S80 2,5td 99a

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 24 Jaan 2009, 23:12

Respecti tuleb anda ka naabrimehele Antsule kes jõuga ja Volvo745le, kes nõuga abiks.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 24 Jaan 2009, 23:16

ma vägahästi ei saa aru, millel see liiga suur lõtk on, mul igaljuhul pole ja samas ka igapäevaliikuril pole ülilühikest käikuvaja. Tore juhend on aga kahjuks ma pole veel kuunud eestis ühestki 200jasest volvost millel sellejärgi parktiline vajadus oleks
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 24 Jaan 2009, 23:22

Ahaaaa, supp. Minu 200-l oli kunagi probleem, et viiendat käiku pannes käisid nukid vahel vastu "Köningsbergi" mündihoidjat. Ja kusjuures mu 200-sajane oli samakenat värvi kui soo oma.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2231
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 24 Jaan 2009, 23:30

vanapeer kirjutas:Respecti tuleb anda ka naabrimehele Antsule kes jõuga ja Volvo245le, kes nõuga abiks.

Nõud on mul köögis mul on ja jägan informatsooni ja ideeid

supp kirjutas: kahjuks ma pole veel kuunud eestis ühestki 200jasest volvost millel sellejärgi parktiline vajadus oleks

:lol:
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 25 Jaan 2009, 11:33

Õnneks tehniline nõu pole see, mille pärast me Suppi poole pöördume.

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 25 Jaan 2009, 16:31

peab ka sae kätte võtma...
S40 T4 HX35

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 25 Jaan 2009, 16:40

õnneks pööbel pöördub kuninga poole vaid viimases hädas
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 26 Jaan 2009, 08:38

Kas sellega probleemi ei teki, et muna jääb auto põhjale lähemale, kui enne?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 26 Jaan 2009, 09:11

Natuke valesti oled aru saanud. Mitte muna ei liigu kõrgemale, vaid alumine liigend allapoole. Vaata seda pilti (suumida saad siin), siin on kang veel pikendamata, kuid kastist tuleva hoova liigend asub juba oma uue koha peal. OD korpus ongi põhjuseks, miks M46l saab juurde umbes 10mm.

Pilt

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 15 Veebr 2009, 20:58

Vahepeal sai asi kokku
Pilt

Pilt
Võib tõdeda seda, et neid munaka pukse polegi suurt mõtet uusi sebida. Lihtsalt osta sobiva diameetriga kummist o-rõngas stopperseibi alla ja peaks puksid jälle pingesse saama.

Uuem ja vanem kägukangi sisu
Pilt
Kogu kremplit hoiab koos kõigest üks risti asetsev tihvt, mis on paraja pinguga pesas.
Ja uus käigukangi nupp+sihverplaat+lüliti maksab Scanis 100-200 kanti kuskil.

Kasutaja avatar
enta
Foorumi veteran
Postitusi: 1624
Liitunud: 18 Mär 2008, 18:48
Asukoht: tööl

Re: Käigukangi tuunimine: short throw shifter

PostitusPostitas enta » 07 Jaan 2010, 09:07

Aga vöimalik veel teha reguleeritavaks
Pilt
Veidi rohkem juttu kastipaugutajate foorumis üle lombi
http://forums.turbobricks.com/showthrea ... 06&page=22

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Käigukangi tuunimine: short throw shifter

PostitusPostitas Loff » 07 Jaan 2010, 10:06

Ma lasin kah vanapeerul ühe kangi ära timmida...aga siiamaani ootab külge kruvimist. M46 kasti jaoks, mille suvel alla kruvin.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: Käigukangi tuunimine: short throw shifter

PostitusPostitas vanapeer » 07 Jaan 2010, 11:00

Jah, mõnipäev tahaks küll, et kang oleks õlale lähemal :)
:unibrow:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist