1. leht 2-st

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 29 Okt 2018, 10:07
Postitas j0hanne5
Ōlid vahetaks, kui pole just vahetatud, kange aknapesuvedelik ja kas bensule mingeid lisandeid ka pannakse, et külmas paremini käivituks? Uksed silikooniga üle..lihtsalt uitmōtted.

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 29 Okt 2018, 11:03
Postitas Liiwaannus
Jahutusvedelik üle kontrollida, kütte filter vahetada.

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 29 Okt 2018, 11:23
Postitas no1
Mis mudeliga täpsemalt plaanis minna on? Talverehve soovitaks kaaluda.

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 29 Okt 2018, 12:03
Postitas Iceman
Jahutusvedelik peaks olema sel juhul kuni -50. Vähemalt on silma jäänud siin foorumis selline info neilt, kes Põhja - Rootsis ja Norras elavad/ toimetavad.

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 29 Okt 2018, 12:56
Postitas ants
credo kirjutas:Aga noh, ikkagi Euroopa ja mis seal ikka tuumateadust on.

Olge tänatud!


EUROOPAs lumi maha tuleb, on juba katastroof, rääkimata -50c.

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 29 Okt 2018, 13:27
Postitas Liiwaannus
Lumelabidas pagassi, et hommikul lahti kaevata kui peaks sadama :)

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 29 Okt 2018, 19:53
Postitas andresko
Käinud s40'ga aastavahetust Tromsos veetmas. Pole küll päris Volvo, aga sõidetud sai.
Põhja-Soomes oli külm, Norras peaaegu 0, samas lörtsiseid kurvilisi teid fjordide vahel oli "tehniliselt keeruline" sõita,
lumeketid peaks kindasti kaasa võtma (või ostma Biltemast).
Vedelikke eraldi ei vahetanud. Kui jahtutusvedelik ka tahkub, ei tegi jääklompe, vaid pudru, mis ka radiaatoris sulab, kui auto seisab paigal.

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 29 Okt 2018, 22:21
Postitas Siim
Korralik naastrehv!

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 30 Okt 2018, 06:08
Postitas allan
Naastrehvi soovitusega nõus.
Lisaks soovitan uurida Volvo Assistance autoabi, kui juba IA 2.0 hoolduse kasutaja pole. Seda paketti saab ilma hoolduseta ka osta minu teada.

Ise plaanin ka märtsi paiku võimalikult põhja suusatama-saanitama minna. Ehk leian ka mõne järve, millel V8-ga lõbutseda :)

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 30 Okt 2018, 06:56
Postitas Tanel313
Suure külmaga pole mingit vahet, on sul naast või lamell, peaasi, et värske korralik rehv on. Ise käin Tallinnast Nordlandi tööl ja kettegi pole - tee pannakse ammu enne kinni, kui neid vaja läheb. Pigem keskendu muule varustusele - söögile joogile, et just siis, kui tõkkepuu ees on, häda poleks.

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 30 Okt 2018, 07:59
Postitas allan
Miskipärast juba arvasin, et ei tohi siingi teemas valet usku levitada :D
Hiljuti just lugesin, kuidas Saabiga Nordkapis käinud poolakad vahetasid Soomes lamellid naastude vastu ja võta näpust - jäid isegi rahule:
To sum up: If you want to see northern lights and icy road, Nokian Hakkapeliitta 9 tires is the best solution to have both fun and safety.

https://www.saabplanet.com/saab-voyage- ... -with-ice/
Kindlasti saab lamelliga ka käidud, aga sellisel tripil tahad vb vahepeal naise rooli lasta jne, lisakindlus ei tee paha.

Edit: lugesin uuesti Taneli jutu läbi ja vist ei olnudki naastrehvi vastu suunatud. Minu paha. Üks teine teema on juba hellaks teinud :)

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 30 Okt 2018, 19:38
Postitas Tanel313
Too Saabireis on heaks näiteks, et teadmatule saab kõike maha müüa. Nelikveolisele kõikvõimalike elektrooniliste abivahenditega Saabile jääb WR-idest väheks? :lol: :lol: :lol: Turistid..

50-tonnised veoautod käivad sinnasamasse aasta läbi mis rehvidel? Lamellidel..

Kes käivad veel lamellidega polaarjoone taga? Pool sajandit vanad tagaveolised näiteks.. https://www.youtube.com/watch?v=VIdNcbsgOiM

Külmaga ei ole vahet, mis tüüpi rehvid sul all on. Kehv naast on hulka kehvem, kui hea lamell. Hea lamell on sama hea, kui hea naast. Naastu eelised tulevad esile nulli ringis, kui teel olev mass sulama hakkab. Kinnisõidetud ja kammiga ülekäidud talveteel on hea talverehv muretu sõltumata tüübist. Hirm on samas tugevaim ostumotivaator (lisakindlust on vaja eksole) ning ei imesta, et Tiskrest Kristiinesse ja tagasi sõitmiseks on paljudel ikka seda 150 naastuga testivõitjat vaja, küll on tore, et neid ka järelmaksuga müüakse :D

Minu pilt on tehtud just lamellidega sõites. Samu teid samamoodi lamellidega sõidavad ka paljud teised, ei ole ma isegi siin foorumis ainuke. Kui oleks nii rikas mees, et iga sügis uued kvaliteetlamellid alla panna, ei mõtleks ka naelte peale.

Jutu mõtteks - kui on selleaastane hea lamell all, ei ole midagi põdeda. Kui just märts-aprill minna ei taha. Kui on naast, siis on naast. Siis tuleb küll mõnes Norra linnas naastumaksu maksta :wink:

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 31 Okt 2018, 01:07
Postitas Inx
Ma ei hakka midagi lisama siia temasse enam, kõik vajalik on juba kirja pandud. :)
Aga kui keegi Nordkappi/Honningsvågi satub andke teada. Tore oleks Eesti keelt ka natuke puhuda. :)

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 31 Okt 2018, 22:04
Postitas 164
Allan, niigi raske on naastu ikkest nõrganärvilistel vabaneda, ära tee seda keerulisemaks. Poolakatel kindlasti ei olnud põhjamaade lamellid. Kasutati Nokian WR D4
maxresdefault.jpg

Keskeuroopa m+s on hoopis midagi muud. See võiks kõigil juba selge olla.
Küll delfi link, aga hariv kes veel pole kursis.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/t ... d=84156619
Nagu tanel313 märkis, tõesti ole seal pakases vahet kas naast või lamell, peaasi et võimalikult uus ja soovitatavalt ülemise otsa oma.

Re: Volvoga kaugele põhja

Postitatud: 31 Okt 2018, 23:09
Postitas allan
Mul ei ole lamelli vastu midagi, olen eelnevalt kasutanud ja kasutan ilmselt ka tulevikus, aga usun, et küll seal põhjas ka siledamat jääd leiab :)