"Mikromootorite" eluiga
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Nägin linnas ja maal
Made by Sweden on ju alati parem kirjutada kui Made in PRC . Minu jaoks jäävad need uued juba oma 2 liitriste hiina ime mootorite pärast No Go´ks.
Re: Nägin linnas ja maal
Mulle jätsid nii XC90 D5 kui ka V90 D5 väga hea mulje, pole sellel mootoril häda midagi, uimane ei ole, viivitust ei ole ja ülejäänud auto korvab kahe või nelja silindri puudumise päris edukalt. Salong on võrreldes S80ga, tehnoloogiast rääkimata, ikka väga kvaliteetsete materjalidega ja korralikult kokku pandud.
Re: Nägin linnas ja maal
Kui esimesed need mahlapakid üle 200k läbisõidu juures veel koos püsivad laitmatult, siis tule räägi mulle uuesti, et pole neil häda midagi.
Re: Nägin linnas ja maal
Iceman sa nagu ise ka usud et peale 200k on need mootorid kypsed...sa ikka tead et paljud autod on jubs need km läbi imenud ja kui nad peaks kypsed olena siis on kogu Volvo äri kypse
Hiina connectsioni yle vingumine sama asi ☺
Peace!!! Volvo for life!!
Hiina connectsioni yle vingumine sama asi ☺
Peace!!! Volvo for life!!
Twin Towers Of The World Trade Center
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Nägin linnas ja maal
Ei usu ka mina nende 2.0l pikka eluiga. Need on nii üle forsseeritud juba niigi praegu ja piisab sellest kui midagi kuskil natukenegi järgi annab on tükid taga. Ei pea siin vaid Volvot silmas. Üldse uuemad väikese litraaśiga mootorid on sellised küsitavad.
Mootoritel lihtsalt pole nn liha enam
Mootoritel lihtsalt pole nn liha enam
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Nägin linnas ja maal
Minuarust on see jutt saatnud vähemalt viimased 15 aastat autotööstuse arengusuunda.
Siiani on suudetud mootori efektiivsust tõsta, ei saa valdavalt öelda, et see oleks olnud eluea arvelt.
Siiani on suudetud mootori efektiivsust tõsta, ei saa valdavalt öelda, et see oleks olnud eluea arvelt.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Nägin linnas ja maal
Ei tea, et 15a tagasi oleks taolist juttu olnud. Tehti siis veel mootoreid malmist ja autod olid plekist.
Hea näide on VAG grupi autod.
Katsu sa sõita nendega üle 200 000km, et ei oleks probleeme mootoriga. Minu jaoks arusaamatu, kus nukkvõll kulub ümmarguseks... WTF nagu??? liidame sinna juurde ka veel pihustite probleemid ning käigukastide ebaloomulikult kiire kulumise siis millest me räägime?
Aetakse taga ümber kütusekulu numbreid, mis aga tegelikkuses erinevad tehaseomadest kuni 80%.
Hea näide on VAG grupi autod.
Katsu sa sõita nendega üle 200 000km, et ei oleks probleeme mootoriga. Minu jaoks arusaamatu, kus nukkvõll kulub ümmarguseks... WTF nagu??? liidame sinna juurde ka veel pihustite probleemid ning käigukastide ebaloomulikult kiire kulumise siis millest me räägime?
Aetakse taga ümber kütusekulu numbreid, mis aga tegelikkuses erinevad tehaseomadest kuni 80%.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: "Mikromootorite" eluiga
Ühes autolehes oli alles jutt, ja nt Ford tunnistaski, et polegi mõeldud üle 200tkm sõitma mootor tänapäeval.
Mis siin leelotada ja kiita, kui tehased ise välja õelnud selle.
Mis siin leelotada ja kiita, kui tehased ise välja õelnud selle.
Re: "Mikromootorite" eluiga
Minu jaoks nendel hiinlastel on juba kontseptsioon täiesti vale. Võtame näiteks uue XC90. Välimus välimuseks. Aga (rõhutan, et see on praegu minu tagasihoidlik arvamus ainult) kui sa ikka plaanid juba osta 100k + maksvat autot, siis sa ei osta endale ainult tarbeeset vaid ikkagi mänguasja, mis vähemalt minu raamatus klassifitseerub alates 8 silindrist mootoriga. XC90 tippmudeli IA letikas on mingi 125k euri kui ma ei eksi. Kui mina läheksin ostma 100+k taskus endale uut mänguasja, siis Volvo puhul saaks hetkega juba saatuslikuks see, kui müügimees jõuab jutuni "selle raha eest saate siis 2liitrise 4 silindrilise auto". Sellega katkeks juba minu jaoks see asi ära. Seda enam, et superlux twin engine parketihübriid toodab selle raha eest 407 hj, samas kui ma Audi salongist saan Q7 tippmudeli (SQ7) millel on 4 liitrine v8 435hj-ga 95 tonniga kätte.
See ongi juba täielik dealbraker 90te puhul Volvodel minu jaoks. Sa üritad luksautode liigas paugutada sapaka sisuga. Hiinlased on teinud suht Potjomkini küla (nooremad võivad seda terminti googeldada kui ei tea). Välimus on mersu, aga sisu on moskvich. Nendel autodel ei hakka kunagi olema kollektsionääride seas väärtust. 125k hind täna esinduses on 5-7 aasta pärast maksumus 8-15k maksimum.
See ongi juba täielik dealbraker 90te puhul Volvodel minu jaoks. Sa üritad luksautode liigas paugutada sapaka sisuga. Hiinlased on teinud suht Potjomkini küla (nooremad võivad seda terminti googeldada kui ei tea). Välimus on mersu, aga sisu on moskvich. Nendel autodel ei hakka kunagi olema kollektsionääride seas väärtust. 125k hind täna esinduses on 5-7 aasta pärast maksumus 8-15k maksimum.
Re: "Mikromootorite" eluiga
Vaatasin Geely lehte huvipärast ja ausalt öeldes ei imesta, miks uued Volvod omale need mikromootorid aisade vahele said. Geely enda autod on samuti kõik 4 pütiga, v.a üks V6.
Uuest XC'st oli kohe näha, et pilukad on käpa vahele löönud ning midagi väga ägedat sealt ei tule. XC/V90 välimus on üsna kena, eriti esituled, aga suurim turn off ongi mootorite valik minu jaoks.
Need uued väikeste mootoritega autod ongi mõeldud sõitmiseks ainult liisinguperioodi ajal, peale seda on auto magus aeg läbi ning edasi juba utiilipill.
Aga kuna vanemaid suurte mootoritega autosid on veel piisavalt, siis ei pea veel niipea muretsema, et sunnitakse mõne võrriga sõitma.
Uuest XC'st oli kohe näha, et pilukad on käpa vahele löönud ning midagi väga ägedat sealt ei tule. XC/V90 välimus on üsna kena, eriti esituled, aga suurim turn off ongi mootorite valik minu jaoks.
Need uued väikeste mootoritega autod ongi mõeldud sõitmiseks ainult liisinguperioodi ajal, peale seda on auto magus aeg läbi ning edasi juba utiilipill.
Aga kuna vanemaid suurte mootoritega autosid on veel piisavalt, siis ei pea veel niipea muretsema, et sunnitakse mõne võrriga sõitma.
2007 Volvo V70 93kW manuaal
2004 Volvo V70 D5 120kW manuaal - müüdud
2000 Volvo V40 1.9TDI manuaal - müüdud
Abiks VIDA'ga Rakveres/Tapal.
2004 Volvo V70 D5 120kW manuaal - müüdud
2000 Volvo V40 1.9TDI manuaal - müüdud
Abiks VIDA'ga Rakveres/Tapal.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: "Mikromootorite" eluiga
Iceman, sa oled vanakooli petrolhead (dieselhead kui sq7-t haibid?), puitraamidega prillidega iti-startupper võtab kapitalirendiga tutika pistikuhübriidi, sest selle ametlik heitmekogus on 49g COd ja teda ei koti järelturuväärtus ja V8 on pigem miinus, sest see tõmbab õhuvõtust liblikad, kassid ja hülgepojad sisse ning on üldse maailmavaenulik leiutis. Kõik autod ei olegi kõigile
Ja piltide ja jutu järgi öeldes, et mõni auto on äge, võib ämbrisse astuda, sest mõne autoga on nii, et ei oska öelda, mis otseselt viga on, aga vot ei ole prse järgi.
Ja piltide ja jutu järgi öeldes, et mõni auto on äge, võib ämbrisse astuda, sest mõne autoga on nii, et ei oska öelda, mis otseselt viga on, aga vot ei ole prse järgi.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Nägin linnas ja maal
Teeme nüüd nii, et keritud saanid jätame kõrvale.Tanel kirjutas:Ei tea, et 15a tagasi oleks taolist juttu olnud. Tehti siis veel mootoreid malmist ja autod olid plekist.
Hea näide on VAG grupi autod.
Katsu sa sõita nendega üle 200 000km, et ei oleks probleeme mootoriga.
VAGi mustamine ei ole kohane ega põhjendatud. Niipalju, kui olen autosid vahetanud viimase 5 aasta jooksul, olen tõdenud, et keskeuroopas sõitnud õige läbisõiduga 200k vag on usaldusväärne valik. Isiklikult eelistan kindlasti Volvole. Hetkel käesolev läheneb 200le, siiralt ülimalt rahul - sageli imestan milliseid summasid näiteks siin foorumis daily driveri ülalpidamisse taotakse. Olgu see lihtsalt oponeerivaks infoks, ma ei viitsi väga saagida sellel teemal, sõidetagu sellega, milleks heaks arvatakse.
Aga, kas sa oled mõnikümmend aastat kapslis veetnud, kas seda teenust juba pakutakse? 15 aastat tagasi oli aasta 2002, milline volvo on sellest ajast malmist mootoriga, ...ja plekist?
Viimati muutis 164, 15 Mär 2017, 23:43, muudetud 1 kord kokku.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: "Mikromootorite" eluiga
Liiwaannus kirjutas:...
Eksid seltsimees. Sul on täiesti vale arusaam hipsterite käitumisest. Miks ma seda arvan, on see, et ma elan Tallinna hipsterville'i fckin epitsentris Telliskivi Loomelinnaku kõrval (ja elasin seal enne seda juba kui see überpopulaarseks muutus). Ja julgelt võin 6 viimase vaatlusaasta põhjal öelda, et no ei liigu siin Prius, hybriidAuris ja muu ökohuinjaa. Vineerist prillidega poistel on kõigil Kas viimase malli Saksa tipud S,Rs ja muude lisanditega või siis vanakooli kollektsioneeritavad pillid. Ja need Volvo uued mikromootorid ei kuulu kumbagi menüüsse. Pealegi korralik loodusearmastajast autofänn ei võta endale ever pistikhübriidi vaid juba Tesla.
Volvo selge suund hiinlaste käe alla minnes on kopeerida Toyotat ja muid Aasia läikivaid õudusi. Mitte midagi ütlev, null emotsiooni pakkuv läikiv plastmassist kaheliitrine Aasia sõiduvahend kus on võimalikult palju ekraane ja muud jama sees.
Ja et väga hullult teemaväline poleks, siis julgen endiselt väita, et need 2 liitrised sellistel laevadel on max 200k. Selleks ajaks on tõenäoliselt pooled hobused surnud.
PS. Roheline mõtteviis on hoida ühte asja võimalikult kaua käigus.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist