5. leht 7-st

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 10 Nov 2016, 13:45
Postitas Traktorist
tnx kirjutas:Vene tehasest tulevad ka päris Pirelli nimega Pirellid.
Nokia odavbränd on Nordman, mis tuleb ka venemaalt (mis ei tähenda, et Cordiant ei võiks samasugune olla).
Odavbrändi valida ainult selle põhjal, et emafirma on tuntud, siiski ei soovita. Väga paljudel markidel on seos mõne tuntud tootjaga, aga see ei tähenda veel, et konkreetne müüdav mudel baseeruks emafirma põhjamaa talverehvil.

Mai bääd, uskusin suuremat süüvimata Mario juttu :)
Mario_L kirjutas:Kurat!...


Aga jah, tõsi ta on - kulunud firmakas on iga kell kehvem, kui uus protirehv. Pean jällegi Pirelli tehast tänama hea koolituse eest - tänasel päeval ükski rehvitootja ei panusta enam, et rehv sõidaks ka teist aastat. Iga uus kallis rehv on maksimaalselt ühe hooaja linnuke, ka naelteta lamellid on kevadeks juba kardinaalselt kehvemad. Miks muidu ka rootsist ja soomest jäätmejaamadest veel 8mm rehve leiab.... :)
Nokian tunnistas lõpuks ise, et on tulemusi võltsinud ja proovitestis osalenud rehv ei ole üldse see, mida poes müüakse (kulu ja kasumi suhe ei ole enam muidu paigas).
Viimase aja staar on minu silmis Cordiant - Nokiani Venemaa haru, rehvid on sama mustriga, sama koostisega ja 4-5x odavamad. Ainuke miinus jah, et ulisevad pisku rohkem, aga naelteta lamell, mis oli sõitnud 4000km juba, pidas lumepläustis päris hästi.
Vaadates ülevaatuspunktis, mis autodega tullakse, siis suuremad "rikkurid" on ikka need luksauto omanikud, kus üks AMG kirjadega mersu tuli ukse taha, uhke 22" velg all, aga sillajooks tuksis ja rehvid - vähe sellest, et kulunud, ka erinevat tüüpi. :mrgreen:
Tolle autoga ei taha küll ei ise reisija olla, ega et selline mulle vastu juhtub kehva ilmaga....

Pikk jutt, s*tt jutt - sõidukoolitaja Indrek Madar on kõige pädevam mees üldse ütlema, mis on õige ja mis vale, kes tahab vaielda - võin telefoninumbri anda. :)


Siin viites väidetakse tegu olevat vene inseneride suurepärase plagiaadiga Nokiani suhtes
kenwuud kirjutas:Cordiant Nokiani venema haru?????
Kas ikka on?
http://prokoleso.ua/news/proisshestviya-i-sobytiya/delo-o-plagiate-nokian-protiv-cordiant

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 10 Nov 2016, 14:00
Postitas Klamber
Hea artikkel!

Mario_L kirjutas:Cordiant - Nokiani Venemaa haru, rehvid on sama mustriga, sama koostisega ja 4-5x odavamad.


Kui Cordiant maksab lõpuks patendi kasutamise eest siis tõesti ongi nagu Nokian :D Koostis on ka sama: kumm ja traat.
See muidugi ei tähenda, et nad kehvad oleks..

Aga muidu, et tulevikus täpsemalt diskuteerida:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tire_companies

Ja üpris palju teste kokku võetud siin lehel:
http://www.tyrereviews.co.uk/

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 10 Nov 2016, 18:50
Postitas Ott09
mina paneks pluss 1 hankook i pike rs ile, esmane kogemus väga hea, eks näid kuidas kulumisele vastu peavad

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 11 Nov 2016, 10:29
Postitas arvin33
Mul ka hankook i-pike kolmandat talve all, tänaseks läbisõit 30 000, naelu pole enam palju alles, osadel teravikud maas, mustrijääki 5-6 mm ja kannatavad veel sõita. Kevadeni kindlasti ei kesta, kuid toimivad hetkel. Kestaksid ilmselt lahjema mootoriga paremini, 400 nm väänet nõuab oma, esivedu kah. Esialgsest pidamisest on alles umbes 50-60%, järgmised tulevad ilmselt samad.

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 11 Nov 2016, 10:37
Postitas minukiri1
Peab tunnistama jah et mida võimsam masin seda parem peab olema rehv. 85kw bensu mondeoga ei saanud nagu väga aru, et oleks mingit vahet aga 120kw diisel annab tunda, et võiks olla parem pidamine. Seda just kiirendades.
Aga siiski olen jätkuvalt seisukohal, et autot ei hoia teel mitte rehv vaid juht. Parem rehv teeb selle lihtsalt lihtsamaks.

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 12 Nov 2016, 19:16
Postitas Siim
Minupoolt rahulolev mõmin Nordman 5-e suunas.
Nüüdseks sissesõit tehtud ning eilne tripp Läti külavaheteedel läks "libedalt". Lumel ja jäisel kruusateel pidamine igati hea, ka külgsuunas, asfaldil müratase tagasihoidlik. Igapäevased tööga seotud sõidud teen erinevate tipp-rehvidega ning näiteks ma ei leia põhjust, miks peaksin maksma hulga rohkem Hakka8 eest.

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 10 Dets 2016, 20:49
Postitas Tanel313
Volvo V50 all GoodYear UG ICE2 lamellid, ainult kiidusõnad. Vaiksed, väga hea pidamisega ning ökonoomsed. Korra tulin siin Põhja-Norras töölt koju, töökaubikul all Hakka C naelad. Tee läheb piki rannikut, must jää, tibutab vihma, kõvad tõusud-langused. Tempo väga aeglane. Jõuan koju, võtan lamellidega voldemari ning tempo kohe oma 30kmh kõrgem..

Naise Peugeot 508 all Firestone naastud, Made in Indonesia. Ei olnud odavad, aga võrreldes eelneva Peugeot Vallai naastudega täisjura. Ei kunagi enam, järgmisena samuti korralik lamell aga kuna talverehvidega tuleb naisel aastas oma 5k sõitu, siis läheb vahetuseni kaua.

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 20 Mär 2017, 22:45
Postitas Traktorist
Ametlikult sai talv selleks aastaks täna läbi,aga näppu sattus 1 veebruari Autoleht,kus pandi joonele sama talverehv (Dunlop winter sport 5) aga eri mõõtudes:15,16,17 ja 18 tolli.Üllatuslikult pani vastupidiselt levinud veendumustele testi kinni 18 tolline rehv.17" olid subjektiivselt testijate lemmikud.Lumel esinesid kõik mõõdud sarnaselt,erinevused tulid välja kuivades-märgades tingimustes,nö.standardrehvi kahjuks (15")
Niiet vana tõde,et talveks väiksemad rehvid,ei vasta tänapäeval tõele enam.

Isegi olen ammu täheldanud,et erinevates rehvitestides esinevad eri mõõtu sama marki ja mustriga rehvid (ja erinevate autode all ka veel)
täiesti erinevalt,keskpärane rehv saab teises mõõdus poodiumikoha ja vastupidi.Niiet nt 18"rehvide kasutajal tasub veits kriitiliselt suhtuda rehvitesti kus mõõduks nt 16".

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 21 Mär 2017, 07:48
Postitas ddig
Mis autoga neid eri mõõdus rehve testiti?

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 21 Mär 2017, 22:06
Postitas Traktorist
Kolkswaagen Golf VII

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 22 Mär 2017, 13:59
Postitas ddig
Ahjaa, ma nüüd lugesin eelmise postituse uuesti läbi, esimesel korral vist lugesin üle rea :-)

See, et laiem/madalam rehv märjal-kuival parema haardumisega on, ei ole sugugi üllatav.

Ma küll pole ammu enam Autolehe tellija aga konkreetset artiklit tahaks küll lugeda, sest ei kõla väga talverehvide testi moodi :-)

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 22 Mär 2017, 23:10
Postitas Ott09
Siim kirjutas:Minupoolt rahulolev mõmin Nordman 5-e suunas.
Nüüdseks sissesõit tehtud ning eilne tripp Läti külavaheteedel läks "libedalt". Lumel ja jäisel kruusateel pidamine igati hea, ka külgsuunas, asfaldil müratase tagasihoidlik. Igapäevased tööga seotud sõidud teen erinevate tipp-rehvidega ning näiteks ma ei leia põhjust, miks peaksin maksma hulga rohkem Hakka8 eest.


Minul olid 2gen v70 nordman 5 all. Naastudest sain esisillas kiirelt lahti 1. Hooajaga. Muster ei kulunud ja maantee pidavus oli hea. Undasid kl suvekatelt üle minnes nagu laagrid oleks läbi

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 26 Mai 2017, 17:44
Postitas Oldschool79
Niisiis sai paar-kolm korda pikemalt sõidetud. Lamellid all. Krt. Järgmise hooajani lamellidega vist ei jõua. Eesmised Hankook 6mm ja tagumised Westlake hiinakad 5,5mm. Rehve senini 2 korda kuus pumpanud- Stati (nüüdse Circle K) kompressoriga. Rõhku hoidnud stabiilselt sees 2,2 atm. Järgmisest hooajast lähevad raudselt suve- ja talverehvid eraldi. Talvel võivad olla lamellid, aga suvel kindlasti vaid suverehvidega. Hoida kokku turvalisuse arvelt olukorras, kus talverehv kipub jääma 3mm ja alla selle, ei saa endale lubada. Jah 2 korda aastas rehve vahetada on tülikas, aga mitte võimatu.

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 26 Mai 2017, 17:47
Postitas Leho
Oldschool79 kirjutas: Jah 2 korda aastas rehve vahetada on tülikas, aga mitte võimatu.


Suve ja talverehvid "peavad olema" eraldi velgedel. Siis ei ole mingit probleemi töökoja järjekorras seismisega.
enamvähem 2-3 aastaga on ka plekkvelgede hind kah tasa

Re: Hinnangud talverehvidele ehk "kuidas käravad"

Postitatud: 26 Mai 2017, 17:53
Postitas Oldschool79
Selge. Mõtlen selle peale ka :-) Aga kui tihti tasakaalustama peab? Enne igakülgset vahetamist?