Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Postitatud: 17 Sept 2021, 11:00
Kas 7-istmelisest saab teha 5-istmelist? Ehk kas piisab tagant istmete, turvavööde ja muu liigse mandi välja tõstmisest? Vana XC90 siis.
Foorum Volvo Huvilistele
https://foorum.volvoclub.ee/
Hunt kirjutas: Millega seda vaiku, nii et ülejäänud värv/lakk, kahju ei saa, maha võtta?
vraivo kirjutas:Katuse peal on ,,kuiidas ütelda,hai uim,,.Kuid selle ees on veel mingi ümmargune asi,agu oleks kleebitud,.Millega tegemist on,kes oskab ütelda.
PorisedRattad kirjutas:Hunt kirjutas: Millega seda vaiku, nii et ülejäänud värv/lakk, kahju ei saa, maha võtta?
wd-40, nutella, toiduõli, piiritus.
Soovitatakse ka hambapastat, aga see võtab autol laki maha.
https://tootemaailm.ee/kuidas-puuvaiku-eemaldada/
ikstse kirjutas:Vaiku võtab hästi atsetoon. Laki/värvi kohta ei tea
bjorn kirjutas:bjorn kirjutas:bjorn kirjutas:2008 V70 P3 2.5T 147kw. Pikemal seismisel käivitub raskelt. Kohe uuesti "võtit andes" läheb käima ja käib edasi ilusasti. Kõik märgid viitavad, et kütus vajub alla. Leidsin viiteid sama mootoriga P2 masinate kohta kus öeldi, et "check valve" ehk tagasilöögiklapp? asub pumbaga koos paagis.
Kas keegi oskab rääkida P3 mudeli puhul sama? Kas jupp võiks olla eraldi vahetatav või ainult koos kütuse etteandepumbaga? Müüakse ka eraldi inline check valve mis paned kütusevoolikule vahele, aga see tundub "häkk" olevat, ehk tegelikult ei lahenda algset mure vaid teed workaroundi.
Eeldan, et paagipumba jaoks on vaja alla lasta paak, sest uuematel mudelitel ei pääse ülevalt poolt ligi ilma rellakata või mäletan valesti?
Update - tundub, et ei olegi kütuse pumbas küsimus. Panin Vida taha ning jälgisin kütuserõhku. Töötades ca 500 kpa, seistes ca 250-300kPa, sealjuures nii 250-300 kPa juures käivitus vabalt/normaalselt kui mootor oli soe või kuni 4h tagasi sõidust tulnud. Kui aga uus hommik käes, siis surve oli sama (proovisin ka võtit start nuppu all hoida ning sellega "kütust ette pumbata veidi" enne käivitust), kuid esimene käivitus probleemne. Niipea kui lülitad nupu välja ja annad kohe uuesti starti, läheb ilusasti käima.
Seega mõtted lähevad pigem süüte suunal? Vaatasin ECM ja teised bokid läbi Vidaga ning ei midagi tarka ei osanudki jälgida. Vanasti oli throttle body probleem eelmisel põlvkonnal, kuid seda ei ole kohanud, et P3 2.5T mudelitel oleks.
Ideid?
Veel üks update, loodetavasti viimane. Asi lahenes iseenesest. Ma kahtlustan et põhjuseks võis olla asjaolu, et autole on LPG seade paigaldatud. Ehk mõni teadjam täpsustab, kuid loogiline oleks mulle, et LPG aju paigaldades lõigatakse pihustitele minev signaalikaabel läbi ning signaal suunatakse läbi LPG aju mis siis ütleb kummale pihustile signaal edastatakse - kas gaasi või bensiini omale. Muude katsetuste käigus lükkasin manuaalselt LPG seadme välja ning tagasi sisse mõne aja pärast. Pärast seda on iga kord käivitunud nii nagu peab. Võta nüüd kinni...
Vahepeal jõudsin muidugi uued küünlad ja süütepoolid ära osta, aga kuna need varem või hiljem oleks kasutusse läinud nii ehk naa, siis pole väga lugu.
bjorn kirjutas:bjorn kirjutas:bjorn kirjutas:2008 V70 P3 2.5T 147kw. Pikemal seismisel käivitub raskelt. Kohe uuesti "võtit andes" läheb käima ja käib edasi ilusasti. Kõik märgid viitavad, et kütus vajub alla. Leidsin viiteid sama mootoriga P2 masinate kohta kus öeldi, et "check valve" ehk tagasilöögiklapp? asub pumbaga koos paagis.
Kas keegi oskab rääkida P3 mudeli puhul sama? Kas jupp võiks olla eraldi vahetatav või ainult koos kütuse etteandepumbaga? Müüakse ka eraldi inline check valve mis paned kütusevoolikule vahele, aga see tundub "häkk" olevat, ehk tegelikult ei lahenda algset mure vaid teed workaroundi.
Eeldan, et paagipumba jaoks on vaja alla lasta paak, sest uuematel mudelitel ei pääse ülevalt poolt ligi ilma rellakata või mäletan valesti?
Update - tundub, et ei olegi kütuse pumbas küsimus. Panin Vida taha ning jälgisin kütuserõhku. Töötades ca 500 kpa, seistes ca 250-300kPa, sealjuures nii 250-300 kPa juures käivitus vabalt/normaalselt kui mootor oli soe või kuni 4h tagasi sõidust tulnud. Kui aga uus hommik käes, siis surve oli sama (proovisin ka võtit start nuppu all hoida ning sellega "kütust ette pumbata veidi" enne käivitust), kuid esimene käivitus probleemne. Niipea kui lülitad nupu välja ja annad kohe uuesti starti, läheb ilusasti käima.
Seega mõtted lähevad pigem süüte suunal? Vaatasin ECM ja teised bokid läbi Vidaga ning ei midagi tarka ei osanudki jälgida. Vanasti oli throttle body probleem eelmisel põlvkonnal, kuid seda ei ole kohanud, et P3 2.5T mudelitel oleks.
Ideid?
Kahjuks pean oma saagat täiendama. Paar päeva hiljem oli sama mure platsis. Mida külmemaks läheb seda kiiremini saabub raske käivitus. Uued küünlad ja süütepoolid paigaldatud, muutusi ei täheldanud. Kuna kerge "misfire" on ka pärast käivitust aeg-ajalt sees olnud siis uue nurga alt uurides tundub, et hoopis bensiinipihustite mure. LPG aju ühendasin vahepeal täiesti lahti ning see midagi ei muutnud.
Kuna uued pihustid maksvad üksjagu raha, siis soovitusi kus bensiinipihusteid kontrollida ning uuendada? Google viitab enamjaolt diiselautodega tegelevate ettevõteteni. Üks mis leidsin bensiini valdkonnas: https://bensiinipihustid.ee/avaleht