bjorn kirjutas:2008 V70 P3 2.5T 147kw. Pikemal seismisel käivitub raskelt. Kohe uuesti "võtit andes" läheb käima ja käib edasi ilusasti. Kõik märgid viitavad, et kütus vajub alla. Leidsin viiteid sama mootoriga P2 masinate kohta kus öeldi, et "check valve" ehk tagasilöögiklapp? asub pumbaga koos paagis.
Kas keegi oskab rääkida P3 mudeli puhul sama? Kas jupp võiks olla eraldi vahetatav või ainult koos kütuse etteandepumbaga? Müüakse ka eraldi inline check valve mis paned kütusevoolikule vahele, aga see tundub "häkk" olevat, ehk tegelikult ei lahenda algset mure vaid teed workaroundi.
Eeldan, et paagipumba jaoks on vaja alla lasta paak, sest uuematel mudelitel ei pääse ülevalt poolt ligi ilma rellakata või mäletan valesti?
Update - tundub, et ei olegi kütuse pumbas küsimus. Panin Vida taha ning jälgisin kütuserõhku. Töötades ca 500 kpa, seistes ca 250-300kPa, sealjuures nii 250-300 kPa juures käivitus vabalt/normaalselt kui mootor oli soe või kuni 4h tagasi sõidust tulnud. Kui aga uus hommik käes, siis surve oli sama (proovisin ka võtit start nuppu all hoida ning sellega "kütust ette pumbata veidi" enne käivitust), kuid esimene käivitus probleemne. Niipea kui lülitad nupu välja ja annad kohe uuesti starti, läheb ilusasti käima.
Seega mõtted lähevad pigem süüte suunal? Vaatasin ECM ja teised bokid läbi Vidaga ning ei midagi tarka ei osanudki jälgida. Vanasti oli throttle body probleem eelmisel põlvkonnal, kuid seda ei ole kohanud, et P3 2.5T mudelitel oleks.
Ideid?