Viktoriin vol 3
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Viktoriin vol 3
ilmselt võib olla seos sellel, et:
1. kõikidel Porschedel nii oli..
2. Ralliajalugu näitab, et sõitjate stardiaega lühendati sedasi, kui üks käsi käivitas ja teine käsi juba käiku sisse lükkas, et teha kiire kohaltvõtt..
Noh, kui sul on moodsa aja Kajenn, millel tomatikast, siis ega sa ikka 0.3 sekundiga kohalt ei saa.. enne tuleks oodata, kuni kastiõli soojem ja siis alles tõmmata pulk D peale...
Aga Lemansi ajalugu nii väidetavalt oli...
1. kõikidel Porschedel nii oli..
2. Ralliajalugu näitab, et sõitjate stardiaega lühendati sedasi, kui üks käsi käivitas ja teine käsi juba käiku sisse lükkas, et teha kiire kohaltvõtt..
Noh, kui sul on moodsa aja Kajenn, millel tomatikast, siis ega sa ikka 0.3 sekundiga kohalt ei saa.. enne tuleks oodata, kuni kastiõli soojem ja siis alles tõmmata pulk D peale...
Aga Lemansi ajalugu nii väidetavalt oli...
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Viktoriin vol 3
supp kirjutas:selline küsimus:
miks on porschel süütelukk rooli ja uksepoolses küljes?
Ilmselt samal põhjusel, nagu mossel ja siksilgi. ühe käega sorgid kapoti all, teisega proovid võtmest, kas on tolku.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Viktoriin vol 3
Rooliloks kirjutas:supp kirjutas:selline küsimus:
miks on porschel süütelukk rooli ja uksepoolses küljes?
Ilmselt samal põhjusel, nagu mossel ja siksilgi. ühe käega sorgid kapoti all, teisega proovid võtmest, kas on tolku.
Tahaks näha kuidas Sa ühe käega sudid võtit, teisega sorgid taga asuvat mootorit.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Viktoriin vol 3
noh, teatud mööndustega ma loen mario L vastuse õigeks
väidetavalt oli nii, et see süüteluku asukoht sai alguse sellestajast, lemansi start oli nii, et mehet jooksid üle raja autodesse ja kes esimesena minema sai oli essa ehk siis, kuna oli tuli takus siis piloot juba ühe käega käivitas masinat, olles ise alles sisse ronimas
elimineerides juba järgmised küsimused - see autodesse sissejook keelati kuna tüübid panid jama jõudmata turvavöösid kinnitada ning sageli panid ka stardis laksu
muide kes suudab õleda miks seda kasutatti sigullidel, mossedel ja kanäiteks warrel, jamuude idabloki msinatel, siis see saab minu käest virtuaalse purgi seljankat
väidetavalt oli nii, et see süüteluku asukoht sai alguse sellestajast, lemansi start oli nii, et mehet jooksid üle raja autodesse ja kes esimesena minema sai oli essa ehk siis, kuna oli tuli takus siis piloot juba ühe käega käivitas masinat, olles ise alles sisse ronimas
elimineerides juba järgmised küsimused - see autodesse sissejook keelati kuna tüübid panid jama jõudmata turvavöösid kinnitada ning sageli panid ka stardis laksu
muide kes suudab õleda miks seda kasutatti sigullidel, mossedel ja kanäiteks warrel, jamuude idabloki msinatel, siis see saab minu käest virtuaalse purgi seljankat
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: Viktoriin vol 3
ants kirjutas:Rooliloks kirjutas:supp kirjutas:selline küsimus:
miks on porschel süütelukk rooli ja uksepoolses küljes?
Ilmselt samal põhjusel, nagu mossel ja siksilgi. ühe käega sorgid kapoti all, teisega proovid võtmest, kas on tolku.
Tahaks näha kuidas Sa ühe käega sudid võtit, teisega sorgid taga asuvat mootorit.
Ai kurja. Vot see pisiasi oli juba meelest läinud. Ilmselt peab seda sapperimeestelt küsima.
Re: Viktoriin vol 3
ilmsel olen ma seda küsinud ka juba, et mille poolest zapakas guinessi rekordite raamatus on?
lisapunkte selle vastamise eest ei saa kuna see on lihtne küsimus ja ilmselt ka küsitud
PS tra, krt ma olen ikka tark meez
lisapunkte selle vastamise eest ei saa kuna see on lihtne küsimus ja ilmselt ka küsitud
PS tra, krt ma olen ikka tark meez
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Viktoriin vol 3
supp kirjutas:noh, teatud mööndustega ma loen mario L vastuse õigeks
väidetavalt oli nii, et see süüteluku asukoht sai alguse sellestajast, lemansi start oli nii, et mehet jooksid üle raja autodesse ja kes esimesena minema sai oli essa ehk siis, kuna oli tuli takus siis piloot juba ühe käega käivitas masinat, olles ise alles sisse ronimas
elimineerides juba järgmised küsimused - see autodesse sissejook keelati kuna tüübid panid jama jõudmata turvavöösid kinnitada ning sageli panid ka stardis laksu
muide kes suudab õleda miks seda kasutatti sigullidel, mossedel ja kanäiteks warrel, jamuude idabloki msinatel, siis see saab minu käest virtuaalse purgi seljankat
Supp, mitu "Karu" Sa hingealla panid seda kirjutades
Aga mäletan seda et enne stardijooksu oli süüde sisse lülitatud,
auto juurde jõudes ukse avamisel starter käivitas mootori ja ...
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Viktoriin vol 3
Nl-masinatel on toore pärast.
Re: Viktoriin vol 3
ants kirjutas:
Supp, mitu "Karu" Sa hingealla panid seda kirjutades
Aga mäletan seda et enne stardijooksu oli süüde sisse lülitatud,
auto juurde jõudes ukse avamisel starter käivitas mootori ja ...
mis mõttes, 2x2l ikka nagu tavaliselt esmaspäeviti, esmasp on ju nädala algus, ega siis ei saa ülepingutada, muuseas osadel autodel polndki uksi vist tollal
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: Viktoriin vol 3
vene masinal tuli jah teise käega sudida seda toorest.. kuigi.. mina tõmbasin ta õhtul kinni ja siis ei olnud hommikul vaja sudida, võtit ja käis. ja siis lased aegamisi klappi lahti...
aga kuna ma sain esimesega pihta..
siis tuleb kiire viktoriin:
millisel masinal kasutati esimesena ümbernurga abirihma ja milline Euroopa autotootja seda ka oma auto peal katsetas. Esimesega ei ole eriti raskusi ilmselt, aga teise puhul annan taustainfi juurde - esiveoline, mootor ees risti, aga radikas on ninas ja jahutusventi aetakse rihmaga. Olen muideks ise ühte vahetanud ka.
Tuld.
aga kuna ma sain esimesega pihta..
siis tuleb kiire viktoriin:
millisel masinal kasutati esimesena ümbernurga abirihma ja milline Euroopa autotootja seda ka oma auto peal katsetas. Esimesega ei ole eriti raskusi ilmselt, aga teise puhul annan taustainfi juurde - esiveoline, mootor ees risti, aga radikas on ninas ja jahutusventi aetakse rihmaga. Olen muideks ise ühte vahetanud ka.
Tuld.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Viktoriin vol 3
no annan guuglimeestele vihje, esimene oli õhkjahutusega tagamootor ja ameerikast, teise jaoks peab ikka natuke pingutama...
peab mainima aind, et maru äge süsteem on. rihm on ühesugune ümar pael nagu nõukaaegsel elektrimootoriga õmblusmasinal. (mu emal on selline)...
peab mainima aind, et maru äge süsteem on. rihm on ühesugune ümar pael nagu nõukaaegsel elektrimootoriga õmblusmasinal. (mu emal on selline)...
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Viktoriin vol 3
Peast mäletan, et mark on Renault. Mudelit ei tea
Re: Viktoriin vol 3
peaaegu. riik on õige, tootja vale.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Viktoriin vol 3
Konnad on konnad. Üks s*tt kõik. Peugeot 304
Uue küsimuse jätan supp´ile
Uue küsimuse jätan supp´ile
Re: Viktoriin vol 3
Oli tegelikult juba 204 peal, aga no mootor sama. Mootor, käigukast ja lõppülekanne ühes.
Esimene, kes siis seda süsteemi rakendas, oli Chevy Corvair.
Issigonis ei hakanud omal ajal katsetama, ta keeras radika ka mootori kõrvale.
Esimene, kes siis seda süsteemi rakendas, oli Chevy Corvair.
Issigonis ei hakanud omal ajal katsetama, ta keeras radika ka mootori kõrvale.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist