Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas kaupz » 18 Mai 2018, 18:34

There is a proceedure that works for Volvos after 2000 - copied this from another thread. Give it a go, it might work for you if your lucky.

to on/off DRL

put light switch to the Center position , (sidelights > Green LED ON)
Switch ignition key to position II (Drive, but Do Not start the engine)
Pull Main beam lever towards you and Hold it there,
Turn light switch to 0
release main beam lever

DRL should now be "OFF"
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 406
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Oldschool79 » 18 Mai 2018, 19:34

Tänud kaasa mõtlemast. Müsteerium lahendatud. loll on ikka loll olla, aga lõetuseks- RTFM ja natuke loogilist mõtlemist. :D Ühesõnaga, ma ajasin taga kellaplokis seda ikooni: Pilt
Aga nüüd võtsin manuaali ette ja lülitasin kõik tuled sisse. Seda ikooni pole ette nähtud kellaplokis :D . Automaatsed lähituled null-asendis on lülitil(vastav ikoon ka lüliti peal).Sain tööle ja sain mõttest aru. Mõte siis selles, et autojuht tuled sisse lülitada ei unustaks. Kaugtulede jaoks peab tuled lülitist sisse lülitama. Ehk siis- Suvel on DRL-il veel pointi, sügisest kevadeni meie kliima- ja ajavööndis eriti mitte, sest kui läheb varem pimedaks tekib varem ka vajadus kaugtulede järele. Kuna sisselülitatud asendis lähikad nagunii põlevad, ongi mõttekas jätta tuled lülitist aktiivseks, sest klõpsida väga ei maksa.
Tõenäoliselt see roheline ikoon, mis põlema lõi, oli eesmise uduka ikoon, mitte lähitule ikoon... ju siis näppisin nuppe ja jäi mulje, et sai lähituled ette.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Raintsu
Foorumlane
Postitusi: 47
Liitunud: 14 Veebr 2015, 16:49

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Raintsu » 20 Mai 2018, 15:00

Tere sihuke küsimus,et kas xc90 2005 aastale sobivad uuema xc90 suuna ja kojameeste kangid näiteks 2007 aasta omad

Marxy
Kõva postitaja
Postitusi: 152
Liitunud: 12 Mär 2012, 19:03
Asukoht: Tallinn/Viljandi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Marxy » 24 Mai 2018, 22:11

Oldschool79 kirjutas: Mõte siis selles, et autojuht tuled sisse lülitada ei unustaks. Kaugtulede jaoks peab tuled lülitist sisse lülitama. Ehk siis- Suvel on DRL-il veel pointi, sügisest kevadeni meie kliima- ja ajavööndis eriti mitte, sest kui läheb varem pimedaks tekib varem ka vajadus kaugtulede järele. Kuna sisselülitatud asendis lähikad nagunii põlevad, ongi mõttekas jätta tuled lülitist aktiivseks, sest klõpsida väga ei maksa.
Tõenäoliselt see roheline ikoon, mis põlema lõi, oli eesmise uduka ikoon, mitte lähitule ikoon... ju siis näppisin nuppe ja jäi mulje, et sai lähituled ette.

Roheline ikoon on esimene udutuli jah. Pöördlülitist võid keerata ka igaveseks vertikaalsesse positsiooni, süüte välja keeramisel ei jäänud ükski tuli põlema. Vähemalt mitte 2002 S40'l. kaupzi õpetuse järgi saad teha nii, et null asendis ei põle üldse midagi.

Aga üks asi veel- ütlesid, et lüliti on nõrk koht ja kasutaksid udukaid kui üks esitule pirndest peaks läbi minema.
Oldschool79 kirjutas: Jäin mõtlema, et mõnes teises olukorras, kui üks lähikas on läbi,saaks ajutiselt päevakate asemel kasutada udukaid (päevasel ajal). Muidu on sedasi, et põleb üks lähikas ja udukad ja sellise kolmsilmaga ei ole vist seduse järgi lubatud- Seega tahaks siis nii, et lülitan lähikad välja ja udukad ainsana sisse. Sedasi siis võiks ajutise lahendusena valge ajal siis kauplusesse sõita ja pirnid ära osta, kui käepärast ei ole. Teine asi, puhtal huvitab, kas manuaalne juhtimine toimib- automaatrežiimis ju lähitule indikaatorit (roheline) kellaplokis ei kuvata, aga tahan käsirežiimis just sedasi, et siis tean, kas ja millal põlevad. Muidu on sedasi, et sõidan, aga ei tea, kas ja millised tuled ees põlevad (päevasel ajal (tuled võivad ka sõidu ajal läbi põleda)).

Kui tahad ilma pooltuledeta udukaid põletada, pead panema ääretulede asendisse, ehk siis keskmisesse. Lülitit krutid igal juhul.

Osta parem 2 pirni tagavaraks ja pane kindalaekasse. Kui valges läbi läheb siis sa niikuinii sellest aru ei saa ja vaevalt et kedagi liikluses ka huvitab. Kui pimedas avastad et ees on poolpime, siis võivad juba poed ka kinni olla.

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 406
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Oldschool79 » 25 Mai 2018, 00:37

Tänud Marxy! Jah Ma ostsin korraga 4xH7 komplekti ära, aga olen siiani kodus hoidnud. Ju siis on tõesti mõttekas kaasas vedada,hea idee.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7615
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Liiwaannus » 25 Mai 2018, 20:36

Sõidutuledele võiks jah varupirnid autos olla kui vahetus teepeenral teostatav.S40 peaks just selline plema, tagavara ratta kõrval/peal piisavalt ruumi selliste pudinate jaoks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 406
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Oldschool79 » 26 Mai 2018, 17:43

kaks plastiklaegast kummalgi pool pagasnikus on jah. aga mis teostatavusse puutub, siis lähitule pirni on veidi ebamugav vahetada, sest tegemist on äärmisega ja juhipoolsel segab aku ja mingid torukesed- jämedamate sõrmedega mees vist kipuks vanduma, et ligi pääseda raske. Mu vend pusis oma Suzuki kallal tükk aega enne kui parktule pirni kätte sai. Tagatulede pirnidele pääseb hõlpsasti ligi. Polstri all on pirnide soklipesad, mis klõpsuga pessa istuvad- väga mugav- Selles mõttes peab Volvo disaineritele aitäh ütlema, et üldjoontes pole sõidu mõttes kriitiliste tulede pirnivahetus tehtud kuigi keeruliseks, enamustele saab tööriistavabalt ligi.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 880
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Igor » 26 Mai 2018, 20:31

Soovitage vabalthingavale (s80 1999 2.4 125kw) häid süüteküünlaid.
Ja kui tihti neid vahetama peab?
Вольво c cемëрки начинается!

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7615
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Liiwaannus » 26 Mai 2018, 21:57

Oldschool79 kirjutas:... aga mis teostatavusse puutub, siis lähitule pirni on veidi ebamugav vahetada, sest tegemist on äärmisega ja juhipoolsel segab aku ja mingid torukesed- jämedamate sõrmedega mees vist kipuks vanduma, et ligi pääseda raske...

Pole karukämmal ega klaverimängija, olid oma s40 ees algul h4 tuled ja hiljem facelifti 2xh7 mõlemal oli pirnide vahetus tehtav ja ei midagi ekstreemset. Väike randme painutamine käibki asja juurde.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
KoitK
Kõva postitaja
Postitusi: 293
Liitunud: 05 Juun 2006, 23:15

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas KoitK » 27 Mai 2018, 00:27

Igor kirjutas:Soovitage vabalthingavale (s80 1999 2.4 125kw) häid süüteküünlaid.
Ja kui tihti neid vahetama peab?

Ma tulistan puusalt http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... t/1004743/ ja 100K on ilus ümar number.

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 880
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Igor » 27 Mai 2018, 10:53

Küünlavalik on kindlasti hea, kas keegi vahetusvälba kohta ka midagi täpsemalt teab?
Вольво c cемëрки начинается!

Kasutaja avatar
arvin33
Kõva postitaja
Postitusi: 214
Liitunud: 21 Aug 2006, 17:53
Asukoht: Pärnu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas arvin33 » 27 Mai 2018, 18:29

Olen kasutanud NGK kolme elektroodiga küünlaid, marki ei mäleta, kestavad 35-40000 km, siis hakkavad vahele jätma madalate pööretega sõites, volvo originaalid üle 30000 suurt ei kestnud, seda nii R5 kui ka R6 mootoriga.

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 880
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Igor » 27 Mai 2018, 18:43

Tänan!
Вольво c cемëрки начинается!

Kasutaja avatar
arvin33
Kõva postitaja
Postitusi: 214
Liitunud: 21 Aug 2006, 17:53
Asukoht: Pärnu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas arvin33 » 27 Mai 2018, 19:25

NGK kaloog tegelikult annab ühe elektroodiga asenduse, mingitmoodi hõõgarvu ja muude tegurite põhjal leidsin sobivad kolmesed ja need kestsid.

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Mihkel. » 30 Mai 2018, 09:45

Keegi oskab ehk ölda, et mis laagrid V70 D5 genekale sobivad (2002), Bosch 0124525029? Jube hea oleks kui oleks enne laiali võtmist olemas. Eelmine kord võtsin kaks 6003 laagrit aga üks oli ikka teise mõõduga ja vat enam ei mäleta.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: TMB ja 57 külalist