Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas sanderk » 10 Apr 2016, 19:20

II gen xc70,v70 ja s60 roolilattide kohta...
Mis erinevused ikkagi ZF ja SMI lattidel on?(välja arvatud rooliotsade pikkus)
Kas kinnitused on samad? Voolikute ühendused?
Saan igaltpoolt vastukäivat infot ja ei suuda ühest infot leida

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2048
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas maan » 10 Apr 2016, 22:03

Mul olid just mõlemad latid laual võrdluseks, kui enda oma tegin.
Roolilati hammaslati pikkus oli sama, seega roolivardad (rahvasuus sisemised rooliotsad) peaks ka samad olema. Latti minevad ja tulevad torud on teisiti, ühel on suur all ja väiksem toru üleval, teisel vastupidi. Targem ütles, et kui latte omavahel vahetada, võiks torud ka võtta sellelt masinalt, kust teine latt tuli. Roolikarbi tiguvõlli ots tundus ka sama kõrgele ulatuvat. ZF latt oli vaja tagasi viia, seega seest ei hakanud vaatama :)

pestav
Foorumi veteran
Postitusi: 688
Liitunud: 07 Mai 2012, 21:31
Asukoht: Jurjev

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas pestav » 10 Apr 2016, 22:16

ZF peaks olema kiirusetundlik vist. R'idel vähemalt on sääne
R

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2048
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas maan » 10 Apr 2016, 22:47

See ZF, mis mul laual oli, pärines vist 2003 v 2004 V70 diisel AWD atm masinalt ja see ei olnud kindlasti kiirusetundlik, kuna nägi sama lage välja võrreldes mu masina omaga :D

Kasutaja avatar
sanderk
Foorumi veteran
Postitusi: 650
Liitunud: 19 Mär 2012, 09:53
Asukoht: Muraste

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas sanderk » 10 Apr 2016, 23:47

Ma ostsin ZF lati xc-le sest mul vedeles terve kompott tutikaid lemförderi sisemisi ja välimisi rooliotsi sellele :D Paras kooner. Aga nende torude keermed on muidu samad? Natuke äkki kannatab painutada? Pole aega veel olnud lammutada ja ei tea täpselt mis seal all toimub.
Mõlemad latid on mitte kiirusetundlikud egatahes.

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2048
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas maan » 11 Apr 2016, 00:10

Torude avad ja keermed tundusid samad, kuigi proovimiseni ei jõudnud. Mulle ka meeldib aretada, aga kui peaks hakkama SMI latilt ZF omale ümber tegema, vahetaksin ilmselt ka torud ära, kuna seal ikka päris korralik surve sees ning isegi minimaalne väänamine võib hiljem hoopis karuteeneks osutuda :D

Priit_P
Foorumi veteran
Postitusi: 546
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn/ Lääne-Virumaa

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Priit_P » 11 Apr 2016, 23:04

Daamid ja härjad, kes ütleb mida teha logiseva peatoega? V70 99a. Krt nii närvi ajab. Juhiistme peatugi, nagu natuke lahti oleks, annab kergelt mängima alt seljatoe juurest, aga sõites on see just kõrva ääres. Kas on mingi variant kuskilt midagi peale keerata või... ? Surudes pea tugevalt vastu siis on vaikus, aga muidu elab oma elu. Ideid?
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4394
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas gljuk » 12 Apr 2016, 09:51

Panin nööri vahele. Kui tugevalt sisse pressida, siis väljast ei paista. Jäi vait siis.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
igiliikur
Kõva postitaja
Postitusi: 177
Liitunud: 09 Apr 2015, 19:39

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas igiliikur » 12 Apr 2016, 19:16

Tuli mõte, et paneks mingisugused LED päevatuled, säästaks natuke xenone. Kust kohast neile toide võtta? LED vist kartis rohkem pinge kõikumist kui voolu kõikumist?
XC90

Martin460
Kreisi postitaja
Postitusi: 416
Liitunud: 29 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Martin460 » 12 Apr 2016, 21:15

Priit_P kirjutas:Daamid ja härjad, kes ütleb mida teha logiseva peatoega? V70 99a. Krt nii närvi ajab. Juhiistme peatugi, nagu natuke lahti oleks, annab kergelt mängima alt seljatoe juurest, aga sõites on see just kõrva ääres. Kas on mingi variant kuskilt midagi peale keerata või... ? Surudes pea tugevalt vastu siis on vaikus, aga muidu elab oma elu. Ideid?


Mul on mängukaru peatoe ja seljatoe vahel. Tagaistujatel ka lõbusam... :D

Kasutaja avatar
Risu
Foorumi veteran
Postitusi: 608
Liitunud: 07 Apr 2015, 14:06
Asukoht: Paide

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Risu » 12 Apr 2016, 23:23

N75 klapp jääb peale auto seisma jätmist surisema, ülemist voolikut kinni pigistades jääb vait. Asi mõnes voolikus?
888BFF

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7616
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Liiwaannus » 13 Apr 2016, 01:47

igiliikur kirjutas:Tuli mõte, et paneks mingisugused LED päevatuled, säästaks natuke xenone. Kust kohast neile toide võtta? LED vist kartis rohkem pinge kõikumist kui voolu kõikumist?

I=U/R ehk vool ja pinge on üks üheses seoses, kasvab pinge 2 korda, kasvab ka vool, eeldusel, et takistus ei muutu.
Kui kõikumised nii suured, et auto jaoks tehtud tulesid ohustavad, siis ma lükkaks autoremonti, et teel sinna elektroonikat maha ei põletaks. Aftermarket led päevakad on küll viimane asi, mille mahapõlemise pärast muretseda seoses anomaaliatega elektrisüsteemis.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
igiliikur
Kõva postitaja
Postitusi: 177
Liitunud: 09 Apr 2015, 19:39

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas igiliikur » 13 Apr 2016, 07:22

Liiwaannus kirjutas:
igiliikur kirjutas:Tuli mõte, et paneks mingisugused LED päevatuled, säästaks natuke xenone. Kust kohast neile toide võtta? LED vist kartis rohkem pinge kõikumist kui voolu kõikumist?

I=U/R ehk vool ja pinge on üks üheses seoses, kasvab pinge 2 korda, kasvab ka vool, eeldusel, et takistus ei muutu.
Kui kõikumised nii suured, et auto jaoks tehtud tulesid ohustavad, siis ma lükkaks autoremonti, et teel sinna elektroonikat maha ei põletaks. Aftermarket led päevakad on küll viimane asi, mille mahapõlemise pärast muretseda seoses anomaaliatega elektrisüsteemis.

Ma pean oomi seadust une pealt teadma, aga see selleks :) Küsimus oli hoopis selles, et ledid on siiski suht õrnad igasugu kõikumiste suhtes. Selleks ei pea elektrisüsteemil midagi viga olema. Pärast peab veel hiinast hulgi neid tellima hakkama :D
XC90

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Leho » 13 Apr 2016, 10:13

Pole veel kuulnud, et LED kõikumise suhtes tundlik on.

Need odavad hiinakad surevad lihtsalt ise ära. Kuna on kasutadud kõige odavamaid ja mittekvaliteetseid komponente.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4031
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas taavi » 13 Apr 2016, 12:50

tundlikud on nad kindlasti, kõik oleneb kuidas tuli tehtud on. Kui on viimase piiri peal asi tehtud (eeldavad, et üle 13.2V tuleni ei jõua, plastkorpus 0 jahutusega, siis võib 13.3V saatuslikuks saada suvisel ajal. Aga enamasti on ikka mingi stabikas sisse pandud ja suht suva mis sa sinna sisse kütad (mõistuise piires) ja tuli särab edasi. Pigem saab saatuslikuks vesi, sool ja vibratsioon kui pingekõikumine elektrisüsteemis.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist